Capitolul 99-La mulți ani, P.J.!

1.5K 84 1
                                    

Sofi P.O.V.:(V-a fost dor?)
Le închid bateriilor care au rămas încremeniți si imi bat telefonul in buzunarul hanoracului. Sunt îmbrăcată intr-un maieu negru si desigur pantaloni scurți de blugi si hanoracul lui Andy cu câteva numere mai mare. Încântată sunt cu tenesi gri care au pe lateral diamante micuțe cam tăioase(le-am incercat). Bun! Deci voi va întrebati "Cum dracului e in Irak?". Simplu! Din casa am iesit prin aerisire(la ce slaba sunt, am avut loc, dar si aerisire era mai maricica decat una normala). După steaua nordului mi-am dat seama ca eram la putin de Roma si asa am mers pe jos pana acolo. La Roma este sediul unui departament al mafiei italiene, deci...am facut usor rost de transport. Dar Europa nu prea are putere in zona asta, asa ca m-au lăsat la 50 de kilometri de închisoare, sa sa nu ii prindă cineva. Vad închisoarea, mai am putin. Stati! Ce data e azi? I-ai telefonul si ma uit! Este ziua lui P.J. azi! (Calculați voi, va rog!) Sa il sunt! Il apelez video. Sigur la ora asta e cu o tarfulita de a lui, dar...Cand nu e?! Imi răspunde cam in 30 de secunde.
-Hallo, hallo!il salut zâmbitoare ("salut, salut!"-traducere)
-Sofi?intreaba cam surprins.
-In persoana! La mulți ani, bre!
-Merci!spune amuzat. Ai crescut de anul trecut!
-E! Nici chiar! Si tu...nu te-ai schimbat cam deloc!
-Da putin telefonul mai in soate sa te vad toata!ma roagă el.
Chicotesc, dar ii fac pofta. Întind mâna cu telefonul cat de mult pot si dau cadrul lui de jos (de la picioare) pana sus (la cap). Apoi apropo din nou telefonul.
-Ce ti-am zis eu?! Ca vei creste frumos!Ma complementează el.
-Dreptate ai avut! Si ce mai faci?
-Pe aici cu niste fete! Ma gândeam sa ma uit la cursa. Am auzit ca ai fost răpită. Dar eu vad ca esti in Irak. Si ca ai pluza de trening al unui băiat pe tine...
-Of!spun amuzată in timp ce imi dau ochii peste cap. Da, am fost răpită! De Andy. Al lui e bluza. Si da, am fost împreună, dar acum numai! Si dap, sunt in Irak! Nu ratez eu cursa!
-Sa ai grija cu Aishe!
-A, crede-ma! Am planuri pentru ea!
-Interesant! Si tu acum cu cine esti?intreaba ranjind.
-Cu nimeni!
-Deci esti disponibilă poate?intreaba ranjind pervers dar cu un glas amuzat si sarcastic.
-Când?spun amuzat.
-Pe semne, nu mai esti virgină!bufneste el in ras.
Da...anul trecut, stiti ca eram! Si ca făceam ca un drac daca încarcă cineva.
-Nup!il aprob amuzată.
-De când?
-Mmm...de Cand am împlinit 16 ani....cat vine?
-Deci de putin. Cu cine?
-Cu toti de pana acum?intrăm nesigură si amuzată.
-Au fost mai mulți, nebuni?zice amuzat.
-Mai exact 2!recunosc amuzată. Andy primul, si cu Zeyn câteva zile, zic amuzată.
-Care Zeyn?
-A lu' Sebastian!
-Aaa! Deci ai experienta, ai?spune bufnind in ras.
-Da, ma! Di ce? Vrei sa te violez?
-Mmm...suna bine!
-Cadou de ziua ta!spun razand.
-Exact! Si am auzit ca Derek s-a întors!zice după un moment.
-Tu auzi cam multe! Dap, s-a întors!
-Si voi doi... ceva?
-Mai exact?
-Sa nu imi spui ca nu sunteti împreună.
-Nu suntem!
-Pai...va potrivit i!
-S-a întors de câteva zile, din cate eu am fost răpită! Si fix când vrei sa te daruri cu cineva, apare unul sa iti strice cheful! Asa ca...n-am avut timp!
-Incuiati dracului usa!
-Of! Pervers ce esti!spun amuzată.
Pe amândoi ne apuca un ras, dar care nu tine foarte mult.
-Vrei sa veniti in vizita?intreaba el.
-Cu ce ne astepti?
-Cu nopții albe pline de placere!spune amuzat si încercând sa para fermecător.
-Gata, boss! Sunt deja acolo! Poate după cursa...oricum in vara asta vin sigur. Da' sa ma astepti cu prăjituri din alea bune!spun ca un copil mic care încerca sa negocieze o afacere.
-Cum sa nu?! Va astept! Si mai ai mult pana ajungi?
-Nup! Acum! Hai, ca tre'sa închid ca mai am cativa metri si ajung! Pa! Distractie plăcută!
-Merci! Noroc la cursa! O sa ma uit! Te pup! Pa!
Imi dau ochii peste cap amuzată, după ce a inchis el. Cu el fiecare discutie e perversa! Si arata...hot! Am ajuns la intrarea din spate a închisorii. Ciuocan in usa din fier de trei ori cu putere. Si in câteva secunde mi-se deschide.

Hallo! Nu stiu di ce, dar dispoziția mea se îmbunătățește! Yey! Am inceput sa nu mai fiu asa trista si ma bucur! Sau nu sunt trista când scriu cel putin! Cartea tot pe 1# e! Merci! Va iubesc, bre! Intrebare: "Cine sunt eu?"-intrebare pusa de tata. Eram in masina si zicea de carte(nu a citit-o). Si eu i-am zis faza ca un personaj e cineva. El este Bogdan! Da, bre! Bogdan e inspirat de tata! Nu mi-am dat seama imediat dar când am recitit capitolele am observat acelasi comportament in multe situați. Si va rog ceva! La scoala avem un proiect sa facem un articol pentru revista clasei (eu am propus). Si eu mi-am ales tema "scriitori contemporani". Eu deja stiu un scriitor(unu Ciubotaru). Dar are 80 de ani, maica! Si vreau sa îmi dati un scriitor de pe Wattpad roman! Deci daca aveti unul preferat...sau daca sunteți voi! Deoarece stiti ca mie îmi place sa vorbesc cu voi, dar va mai incurc si uit cine ce carte! Deci ziceti-mi! Cam atat! La mine e 00:21! Eu la 6 plec la Bucuresti! Noapte buna! Va pup!


Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum