Sofi P.O.V . (Timp: La Palatul Versailles, e cam în continuarea celuilalt capitol)
Ieșim cât de repede se poate din Palatul Versailles și ne-am urcat în mașina pregătită de Max, fix când benzina a făcut contact cu focul... O explozie s-a produs. Max conduce... Cu 200 km ora...
-Pana unde mergem?Mă întreabă relaxat.
-Germania! De acolo luam un avion pana în Asia, îi răspund calma.
Bun, iar acum voi sunteți ceva gen "Ce mama dracului s-a petrecut?".Eh, va sunt datoare cu niște explicații. Cu ce sa încep? Deci voi lua totul pe rand!
Eu am pregătit acest atac de anul trecut... ca mă gândeam ca Văruit fiind un mafiot mare, va fi invitat la bal. Iar eu logic ca era sa fiu, rămânând singura mare reprezentanta a mafiei din Irak. Când a apărut Derek nu m-a descurajat și voiam sa îi spun, dar... na! N-am apucat!
Se pare ca Șeful avea în plan ceva asemănător pentru aceasta seara. Cum am aflat ăsta? El este organizatorul petrecerii. Da... M-am mirat un pic, dar era de așteptat totuși.
I-am spus și lui Max de plan. Cu el am decis sa le spunem și mamei și tatei. Așa ca... Toată familia am pregătit planul detaliu cu detaliu, iar Sefului I-am spus o parte din el.
Cu Ahmet m-am întâlnit de câteva ori când mergeam la Versailles ca sa pregătesc totul. El știa multe despre mine. Într-o seara m-a văzut ieșind dintr-un coridor unde doar personalul are voie și ca sa nu spună nimic m-a cerut în căsătorie. ..M-am gândit ca îmi va fi util așa ca am acceptat. Da...Acum e mort! Am luat ca mi-a trebuit fin a cea camera din perete și l-am ucis. Ce am luat? Tot istoricul despre Dark și Șeful! Și am distrus orice act legat de familia noastră.
De ce am luat acea bijuterie? Pai... A fost a familiei Dark! A fost a stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-stra-strabunica! Sau ceva gen! În fine!
L-am ucis pe Șeful pentru ca m-a trădat...ne-a trădat! Și m-am răzbunat pe Cristi ce e drept! Nu am nimic cu el, dar dacă îl lăsăm nu aveam eu pace! Mama...tata... Sunt morți! Când am ieșit din Palat am trecut prin acea camera... Nu mai respira niciunul! Dar... cred ca nu au murit imediat! I-am găsit unul lângă alta ținându-se de mana... eh, am scăpat de tot!
-Suntem...Spun eu gânditoare.
-LIBERI!tip am amândoi plini de bucurie.
De ce am făcut toate astea? Nu știu. .. Am scăpat pământul de acei tâmpiți care ne-am rănit! Nu doar pe mine, și pe Max și mama și tata! Familia noastră. ..Poate ca am trăit singura mult timp, dar îi iubesc! I-am iubit...Pe amân îl mai am! Îi las în urma pe toți ceilalți! Cel puțin. ..Pentru un timp! Cât sa se liniștească totul... Când am distrus actele despre familia Dark, am distrus și toate documentele semnate între mafii! Deci putem merge liniștiți unde vrem pana își vor da seama, iar după începe "razboiul". Toți cred ca vor crede ca am murit. Nu ne va căuta nimeni. Iar când vom simți nevoia sa ne intoarce, o vom face. Pana atunci...
-Unde vom merge?întreabă gânditor fratele meu. Unde ai plănuit?
-Japonia!îi răspuns vesela. Este ultima care s-a alăturat cu mafia sa în "pacea asta". Așa ca va fi cea mai greu de convins sa se întoarcă.
-Bine gândit, surioara!
-... oare ce se va intampla cu cadavrele...
-Lasă!Mă întrerupe. Trebuie sa rămânem cum suntem... asta si-ar dori! Nu mai sunt dovezi ale familiei, deci suntem ok...
-Momentan, completez eu.Hei! Pa! Glumesc! Are logica ce am zis în capitol? Ati înțeles tot? Sigur? La mine e 02:24! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...