Sofi P.O.V. :
-Stop! Deci... Deci. ...Se balbaie Derek.
-Ce e?! Ce nu mă crezi?!
-Bine. O ultima întrebare!
-Ok!accept dandu-mi ochii peste cap.
-De ce esti supărată pe mine?
-Pentru ca m-ai mințit!răspund de parcă era evident.
Rămâne stana de piatra. Mă ia în brațe și strânge puternic.
-Nu... Sunt din...plastic!de abia spun.
-Dar cum?!Se minunează el.
-Pai nu știai?
-NU!țipă supărat.
-Nici ceilalți?
-Femeie, ce dracului nu intelegi?! Am crezut ca ai murit! Nu mai face pe nevinovata și Da-mi o explicație!
Stau doua clipe pe gânduri.
-Mmm...Unde-s ceilalți?
-Pe undeva!
-Atunci, hai și noi! Ca sa nu repet de 10 ori ce s-a întâmplat!propun.
-Cum vrei sa ieșim de aici?!
Amândoi începem sa ne plimbam privirea prin camera. O iau la picior prin apartament. Ochii îmi cad pe geam. Se pare ca și lui Derek.
-Ai...?încearcă sa întrebe.
-Am!răspund automat știind ce vrea.
Dau o fuga în camera mea de unde iau colierul meu preferat, cel furat în noaptea aceea la Palatul Versailles. Da! Încă îl mai am. L-am și purtat. De ce l-am furat? De fapt l-am luat înapoi. Am aflat ca a fost al bunicii mele. Cum a ajuns sa fie expus? Nu știu! Nu prea îmi pasa! Înainte sa mă apropi ca sa tai geamul cu un diamant din colier, Derek imi arunca o privire sceptica, dar il ignor. Tai cu grija..Doar ca...
-Ai grija!Mă împinge Derek din calea geamului ce era sa cada pe mine.
În acest moment sta deasupra mea; nas în nas cu mine. Geamul nu ne-a atins. Ăăă... Are cineva o harta? Ca m-am pierdut în ochii lui Derek! Am rămas înlemniti. Nu îmi pot lua ochii din ai lui. Zeule, ce dor mi-a fost... de tot! De el! De momentele noaște! Dar cum orice e frumos repede trece... Se apropie de mineri si da sa mă sărute.... Mă trezesc parcă dintr-un vis frumos. Il dau jos de pe mine și o palmă! Cum?! Încă sunt supărată pe el! Nici nu și-a cerut un "scuze"?! Ah! Mă uit cruciș la el pana revine cu picioarele pe Pământ, asta îi cam ia 5 secunde.
-Hai sa mergem!
Apartamentul este la ultimul etaj...Și noi aveam balcon! Imi dau seama când în josul geamului văd ciment și nu pământul, îmi întorc capul 90° spre stânga și văd la cativa metri usa balconului. Imi ca de fata! Îi arunc o privire enervata și lui Derek. Nu se prinde băiatul, bietul de el! În loc sa sar pe geam, merg și o iau pe usa. Isi da seama si blondul, dându -și o palmă peste fata. Imi pun colierul la gat ca sa am mâinile libere.
-Pe acoperiș parcă era un elicopter?întreb gânditoare.
Se aud batai puternice în usa. Se simt cheile cum sunt băgate în broasca pe partea cealalta a usii. Derek sate ca ars. Acoperișul este destul de aproape. Derek imi pune mâinile în așa fel sa mă ajute sa urc. De pe acoperiș mă las în jos ca sa îl ajut sa urce. Fix acum s-a deschis ușa. Eu și el, parcă la proba de viteza urcam acea parte înclinata a acoperișului pentru a ajunge pe plan drept. Poți auzi cum urca cei ce au intrat în camera. Am ajuns la elicopter. Il las pe Derek sa piloteze. Logic ca nu găsim cheile așteptându -ne. Le găsim în cutia sanitara. Blondul decolează și pot vedea jos pe cineva,dar nu pot distinge cine. De unde am știut ca acolo găsim chei? Când ne-am mai "plimbat " am observat ca aceia (Nu le-am găsit un alt nume! Ca doar nu le voi zice șefi lui Bogdan, Maestrului și celorlalți ) au pus o rezerva de chei acolo.
Eu mă relaxez.... Mă întreb unde vom merge.Hei! Știu. ...E scurt! Pana mea! Mi-a fost dor sa postez! Și știți de când am capitolul pregătit? Da! Nici eu! Nu știu ce sa spun... faza e ca am vrut sa scriu doar ca am avut multe pe cap. Sa va zic ce am făcut la olimpiade! Azi, 27.02.2016, o am pe cea județeană la romana. Am trimis la un concurs de proza o lucrare și amu lucrez la alta ca sa o trimit la altul. ..Așa ca idee fiind romana. La mate sunt a doua pe localitate, iar județeană o am sâmbătă viitoare. Și ultima, dar nu cea din urma. ... știți ca am zis ca nu îmi place? Eu bine....cine e din Timișoara? Ca acolo se tine națională la fizica. Și vin și eu:)) Da! Am trecut! Locul 2 ce e drept, dar mere. Va dați seama ce stres pe mine? În fine. .. Și ca dacă m-am pus pe povesti sa va spun o faza și am încheiat. Eram la ora și vine directoarea...În loc sa îmi zică măcar un "Bravo " ea a țipat la mine ca nu am bluza complet alba (avea imprimeu pe burta ). Nu ajunge ca suntem singura clasa ce respecta regula cu ținuta și nu ajunge ca sunt singura din scoala ce merge la naționale de la a 6 a... Mai trebuie tu sa tipi la mine ca bluza mea are putina culoare pe ea! Dacă tot Îți place așa de mult uniforma, de ce nu pui profesorii sa poarte și ei? Pe ei de ce îi lași în toate culorile? Dar tu de ce nu porti? În fine ...Mai mult îmi fac nervi. Sper ca voi posta muuult mai des! Va iubesc! La mine e 00:58! Va pupacesc de nu va vedeți! Noapte buna!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...