Capitolul 46

2.4K 99 6
                                    

Cum vreti sa va numesc?
Acest capitol este nu foarte pervers, dar va spun putin mai in detaliu cum fac Sofi cu Andy sex prima data. De ce? Deoarece e vina mea ca ati inteles ceva gresit! Dar oricum, voi potrivi momentul cu textul. Si data vitoare spuneti-mi când mai fac greseli din astea! Inteles?
Sofi P.O.V.:
Sunt trează, dar nu deschid ochii. Stau cu capul pe bratul lui Andy. Aseară după ce am mâncat ciocolata, ne-am tras-o din nou. Daca am folosit prezervativ? Sigur ca am folosit! Nu va da-ti si voi seama?! Vreti sa rămân însărcinată? Si prima data am folosit! Nu v-am spus? Nu? Ok! Atunci, hai, sa dăm timpul inapoi!
Andy mi-a dat chiloți jos si ma sarutat flamand. Eu i-am raspuns la sărut.
-Chiar vrei asta?ma intreabat el.
-Daca nu acum, atunci, când?i-am raspund.
Zambeste amuzat.
-Ok!mi-a raspunde.
Sa dat jos de pe mine si a mers la pantaloni sai. De acolo a scos un prezervativ. Ma bufnest râsul.
-Serios?l-am intrebat amuzată.
-Ce-i?ma intreabat zâmbind.
-Tu umbli cu prezervativul după tine?am spus zâmbind pana la urechi.
-Da!
Când sa apropiat de mine, l-am tras si pus eu deasupra.
-De când ai devenit tu asa?ma întrebat cu zâmbetul pe buze.
Ii zâmbesc si sărut flamand.
El s-a pus deasupra si a intrat in mine.
Si dăm timpul la loc! Si ce sa intamplat in noaptea asta? Nu cred ca trebuie sa detaliez mult. Ma întrebat daca vreau si eu am zis ca vreau. L-am tras mai aproape si i-am dat tricoul jos, dupa am inceput sa ne sarutam si bla,bla, bla. E sex! Stiti si voi cum se face!Acum? Nu stiu. Am ochii închisi. Dintr-o data simt doua buze moi peste ale mele. Zâmbesc si deschid ochii. Andy sta cu zâmbetul pe buze in fata mea.
-Neata!imi urează el.
-Neata, pufi!ii raspund amuzată.
-Pufi? De unde ti-a venit?ma intreaba mirat.
Zâmbesc pana la urechi si chicotesc.
-Nu iti place, pufi?il întreb dans jucăus din sprîncene.
-Ma face sa par drăguț si inocent!se plânge el.
-Da tu esti drăguț si inocent!argumentez.
-Ba nu! Eu sunt sexy si rebel!se faleste el.
Imi dau ochii peste cap.
-Da atunci eu ce sunt?il întreb amuzată.
-Tu? Tu esti demonul meu!ma asigura Andy.
Ma apuca râsul, si pe el la fel.
- Stiu!il loveste inspiratia pe Andy. Poți sa imi spui "frumi"!
Cred ca atunci când l-a lovit inspiratia, ia dat o palmă de toata frumusețea de la trântit la pământ si a dat cu capul de ciment.
-Tu vorbesti serios?il întreb râzând.
Se uita la mine de parca am cazut de pe planeta nebunilor! Imi dau ochii peste cap.
-Bine, pufi!cedez eu râzând.
-Of! Bine! Spune-mi pufi! Cum vrei tu, pisi!si începe si el sa rada.
Ma uit la el de parca mai am putin si il omor. Ce am cu "pisi"? Nu stiu de ce, dar mereu când cineva se da la mine imi spune asa!
-Tu imi spui mie pufi, eu iti zic tie pisi!ma anunță Andy, pardon pufi.
-Ok, pufi!cedez eu.
Amândoi începem sa râdem. Dar ghiciti ce ne ne strica distracția! Amândurora incep sa ne chioraie matele.
-Hai, sa mâncăm!spunem la unison. Of! Nu ma mai imita! Termina! Ce-ai? Ce am? Tu ce ai? Eu? Da tu ma imiti! Eu? Nu-i adevarat! Tu ma imiti! Of! Gata, termina! Asta ne va lua toata ziua!spunem la unison.
Ce se intampla? In fine! Eu si Andy ne dăm jos din pat si mergem la bucătărie. Normal ca suntem îmbrăcați! Ne-am trezit in mijlocul nopții ca ne e frig si ne-am inbracat. În bucătărie sunt toți ceilalți.
-Neata!ii salutăm la unison (mai trebuie sa spun cine?)
-Vreti clătite?ne intreaba Mia printr-e inbucaturi.
Restul sunt prea ocupați cu mancatul. Eu si Andy ne așezăm somnorosi unul langa celalalt si ne apucam sa mâncăm ca disperați! După o duzină de clătite ma opresc din mâncat si pun sa imi fac un ceai.
-Vreti?ii întreb.
-Nu.spune fiecare in felul lui.
Imi fac ceaiul si dau sa plec.
-Unde pleci, pisi?intreba Andy amuzat, punandu-se in fata mea.
-In birou, pufi! Am niste treaba!ii raspund, iar ceilalti scot un chicot.
Imi da un sărut mic si vad ca pofteste la ceaiul meu. Ii dau sa guste, el ia o gura, iar după iau si eu.
-Imi voi face si eu unul!anunță Andy.
Toți se uita la noi de parca...sincer, nu stiu! Au un zâmbet urias pe fata, iar in privire se vede bucurie. Dar nu pot vedea clar, deoarece asta vad cu coada ochiului. Andy da sa meargă sa isi facă ceaiul, dar nu inainte de a ma sărută. Acum, pe fata tuturor se citeste încântare. Ma duc spre usa, dar Max apare pe ea. Nici nu am observat ca nu era aici! Toți il salutăm.
-Sis?intreaba Max.
-Da!ii raspund.
-Andy?intreaba tot Max.
-Da!raspunde Andy cu un biscuite in gura(asta ma face sa zâmbesc ).
Max se uita in gol o fracțiune de secunda, parca încercând sa isi dea seama de ceva.
-Ce e, bro?il întreb, trezindu-l la realitate.
-Andy, unde ai fost toata noaptea?intreaba Max (parca nici nu mi-a auzit intrebarea)
-In camera la Sofi! Pardon! Pisi!adauga el.
Imi dau ochii peste cap.
-Andy...pardon! Pufi a fost toata noaptea la mine in camera! De ce întrebi?il întreb pe Max.
Andy... pardon! pufi! Isi da ochii peste cap când aude ca il imit.
-Pentru ca Andy a lipsit din camera sa toata noaptea, iar tu ai avut usa încuiată toata noaptea!raspunde Max.
Fara sa mai zică nici un cuvant, se aseaza la masa.
-Clătite!exclama bucuros.
Nu inteleg de unde stie si nu stiu cam ce sa intamplat mai exact, dar nu am chef de prostiile lui. Merg spre birou. Da, am un birou! Sunt sefa clanului 12! Bineinteles, ca am un birou! Este o camera încăpătoare la etajul 2. Arata ca orice birou de sef de clan. Camera mare, vopsită in negru, cu peretele paralel cu usa numai ecrane, un birou mare (care are multe acte, documente etc. pe el) si un scaun urias din piele! Ma asez pe scaun cu fata catre monitoare. Si incep sa sun!

Scurt! Plictisitor! Mă urîți! Stiu! Dar am o scuza super! Scuza este ca sunt in vacanta! Si chiar am nevoie de una! Si când ajung acasa imi voi mai lua una! Raman si fara inspirație (din nou! Nu vi se pare ca e cam nesimțirea inspiratia asta?). Nu va faceti griji! Ma voi întoarce in forta! Si mai e ceva! Acest capitol era mai lung, dar mi sa sters o parte din el! Iar eu nu pot scrie aceasi idee de doua ori! Sper ca totusi vi sa parut un capitol drăguț! Asa mai copilăros (ignorați partea perversă )! Si legat de părțile perverse! Bai, cititori de cartea mea ce sunteti, daca vedeti ca nu va explic ceva, SPUNETI-MI! Eu nu imi citesc capitolele pentru corectare! Nu va mai țin! Scuze de toate greselile si tot restul! Încă astept o descriere! Si apropo! Azi, la ce indemanatica sunt (sarcasm) m-am împiedicat (de podea ) si am cazut cu mana dreapta intr-un birou! Am mana zgariata si pe alocuri vanata! Asta doar asa ca sa va para rau nitel de mine! La mine e 01:31! Cine vrea dedicație? Cum vi se pare cartea? Ce credeti ca face Sofi? Va place povestea? A inceput sa fie plictisitoare? Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum