Luca Liotty

1K 62 11
                                    

Povestire la persoana a III-a, narator-martor ( eu povestesc)(P.S. : cred ca am făcut praf timpurile...I'm sorry! ) :
Dintr-un colt de rai, somnul, parca nu ai vrea sa scapi niciodată câteodată. Acesta este unul din cazuri....Sofi parcă se chinuie sa rămână adormită cât mai mult timp. Rezista un timp așa, dar totuși aceasta este viața ce nu e făcută sa fie dormita în totalitate în ciuda dorinței ei. Deschide ochii buimaca și cu o lene teribila. Vrea sa se întindă pisiceste...Momentul în care afla ca e legata și acesta fiind și momentul când cealaltă persoana din camera isi da seama ca "prizoniera lui" s-a trezit.
-Neata!spune plictisit, cu îngâmfarea specifica în glas Luca Liotty.
Sofi privește în jur sceptica la început. Se afla într-o camera ce are culoarea predominanta roșu; tapetul este roșu, covorul la fel, mobila deopotrivă are noante roșietice, ba chiar și lumina da impresia! Luca isi drege gatul zgomotos, atrăgându -i atenția blondei.
-Da? Neata!spune Sofi, dându -si ochii peste cap.
-Ce mai face iubita mea?întreabă nonșalant băiatul.
Fata se uita în spate cât de mult poate mirata.
-Ti-ai făcut iubita!?Cu cât o plătești?
Luca isi da ochii peste cap, zâmbind șiret. Se apropie de blonda. Cu doua degete îi ridica usor bărbia Sofiei. Apropiindu -se foarte mult de ea, aproape cât sa își atingă nasurile spune:
-Tu ești iubita mea, frumoaso!anunta cu glas dulce brunetul cu ochi verzi. Asta dacă nu vrei sa mori, desigur!adauga aproape imediat cu dispreț.
Sofi a făcut ochii cât o stricata. Lumina roșiatică se reflecta în ochii ei albastri atât de puternic ca îi făcea purpurii. Luca a zâmbit viclean. Blonda analiza situația.
-Iubita sau sclava ta?a intrebat ridicând din sprânceană.
-Oricum ar fi tu trebuie sa alegi a rămâne cu mine și a te da șefului care te va omorî!
-Sefului?
-Michel Durstar!a răspuns scurt.
Michel Durstar? Mmm.... "liderul Australiei " a gândit imediat Sofi. Dar el ce a aflat? Cum a aflat? Cum o afectează asta pe ea? Cu ce o are la mana? Multe întrebări. ..bune.
-Dacă as rămâne, nu m-ai omorî!?s-a minunat amuzata blonda.
-Nu. Vei afla mai încolo și motivele. Momentan trebuie sa alegi știind doar atât, explica plictisit băiatul văzând nedumerirea fetei.
-Derek si Bogdan unde sunt?
-II voi elibera dacă ramai, îi propune el.
-Și ceilalți ce erau cu Max? Sunt tot aici?
-Sunt sigur ca nu vor păți nimic. Sunt criminali! Of... Așa grea de cap ești, draga? Nu ai încredere sau ce?
-Ce!alege Sofi ca varianta de răspuns.
Luca se incrunta.
-Alege! Ramai sau pleci?
-Mmm. .... rămân, anunță Sofi după un minut de gândire.
-Perfect!spune zâmbind brunetul.
Fata da ochii peste cap. Doua "gorile " intra în încăpere la chemarea "stăpânului lor", Luca. O dezleagă pe frumoasa blondina, iar Luca o ia de talie apropiind-o de el exagerat.
-Sa iti arat camera ta! Pardon! Noastră!Se corectează mândru, dar disprețuitor. Iubita mea sta cum vreau eu!O informează ferm pe fata ce da sa se retragă de langa acea apropiere exagerata.
Cei doi părăsesc încăperea. Continua sa meargă pe un hol spatios cu tente de bej. Era cam prea multa liniște. La fiecare colt se afla un gardian...parca o statuie. Nu misca, nici măcar nu se auzea respiratia lui și nici nu clipea.
-Dar de unde voi ști eu ca Le-ai dat drumul?întreabă Sofi serioasa.
-Hai sa vezi cu ochii tai!
Luca face un semn din cap(doar el știe cui). Cei doi cotesc încă o data. După 5 minute de când au plecat din camera cea roșie, în sfârșit, au ajuns! Băiatul deschide el usa. Blonda iuta prima ca sa "inspecteze ". Este o camera mare. Combinația de culori i se pare Sofiei cam .... nelalocul ei; vișiniu cu negru. Dormitorul era foarte întunecat dacă draperiile nu erau trase. Luca nu așteaptă ca "iubita lui" sa "admire " prea mult camera ca o și trage de talie pe balcon. Balconul da într-o curte impresionanta. De aici se putea observa și toată casa, în forma de potcoava. Jos, în mijlocul curții este o mașină. În ea sunt băgați Derek si Bogdan care dorm duși cel mai probabil fiindu -le administrat un somnifer înainte.
-Mulțumită?intreaba disprețuitor Luca.
-Da...răspunde oftand de nervi.
-Bun! Când mă întorc sa te găsesc dezbracata!spune de parcă e ceva normal și da sa plece.
-Stai! Ce?bufnește Sofi, intrand in dormitor după el.
-Ce-ai auzit!
-Nici nu mă gândesc!
-Nu trebuie sa gândești. Doar o faci!
-Și de ce as face asta?
-Ca așa vreau eu!
-Știam eu.... isi da ochii peste cap blonda.
-Ce știai? Ești iubita mea! Cuplurile mai fac asta.
-Cu consimțământul ambilor parteneri, îl "inforneaza" de parcă era ceva evident.
-Esti....răspunde enervat Luca punandu -și o mana la cap, necontinuând ce voia sa spună.
-Sofi Dark!completează fata cu îngâmfare.
-Ai noroc ca sunt în toane bune azi și voi spune bine! Acum trebuie sa plec.
Spunând acestea părăsește perimetrul camerei.
"Ce, în numele lui Lucifer, se întâmplă aici!? "gândește Sofi.
Oare ce vrea ăsta? Adică ei doi doar se urăsc. Cum așa? Pai un micuț rezumat ar fi:
Anul trecut s-a încercat pentru prima data reuniunea clanurilor, cu un schimb mic de criminali...sa spun asa. Luca Liotty a venit la templul ei. La început s-au înțeles bine. Nu erau cei mai buni prieteni, dar deveniseră chiar amici. După o luna, Sofi a aflat ca Luca vrea sa fure câteva informații secrete a unui clan influent în Japonia. El fiind din Australia, dacă statul acela avea acele informații putea șantaja acea mafie. Nu era o așa mare catastrofa asta dacă pe lista cu criminali a clanului respectiv nu se agale și numele de Sofi și Max Dark. Dacă se afla ca ei erau încă în viață. .. Nu! Frații nu puteau permite una ca asta. L-am oprit pe Luca, acesta a fost prins și chiar torturat înainte de al exporta în statul sau. Din păcate, a fost prins după ce el însuși a citit acele 2 nume din lista. A încercat sa o șantajeze pe blondina, dar era și este foarte greu sa se trimită mesaje în clanul sau. De atunci ura pentru celălalt a crescut din ce în ce mai mult....


Capitolul ii gata de ieri...Dar nu am voit îl postez pana când nu făceam puțin din următorul. ...
Ce sa spun!? Am o viață ai di capu meu.... Dar uite ca Mi-am făcut timp sa scriu și sper sa am timp mai mult! ^^ place acest timp de povestire? Va place povestea? (Sau V-ati saturat de ea și o dați naibii?:)) eu mai am puțin și o dau!) Cam atât. ... A, da! Cine este din Timișoara? Cine?
La mine e 23:53!(știu. ..devreme! ) Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum