Băiatul care a încercat sa-i dea o palmă Sofiei este blond. Am scris asa capitolul si mi-e prea lene sa schimb.
Sofi P.O.V.:
Toți se holbeaza la mine cu fete uimire.
-Nu ati mai vazut masini straine?ii întreb eu.
-Sofi Dark!strigă profa. Esti prima care a trecut tot testul! Felicitări!si aia aplauda.
-Pisi, esti si deșteaptă si frumoasa!
Spune un băiat din fata. Băiatul care a încercat sa îmi dea o palmă la fund. Un blond cu ochii albastri. Dar albastrul lui este sters si plictisitor. Îmi dau seama ca cu mine, iar il întreb :
-Cu cine vorbesti, blondule?întreb plictisită.
-Cu tine, pisi!raspunde blondul.
Băieții ii fac semn sa tacă, iar cei de langa ei ii dau cate un cot când vad semnele craiilor de la răsărit de a tăcea.
-Pisi ii spui unei curve!spun dură(si evident deranjata).
-Hai, pisi, nu mai face pe dura! Stiu eu adevarul!se pune si zâmbește pervers.
-Ultimul care a încercat, a murit in chinuri!il avertizez pe blond (asta e blond si in cap).
-Martor!spun băieți în cor.
-Liber!strigă profa, văzând tensiunea crescând.
-Hai, surioara!spune si ma ia de gât Cristi.
-Bine, bro !ii răspund si incep sa merg la brațul lui, iar Mihai si Mihnea ne i-au in brate.
-Se pare ca pisi are gheare!adauga blondul.
Ma prefac ca nu -l aud si mergem in continuare. Intrăm in cabana si craii spun la unison:
-Scuze!
-Pentru?ii întreb.
-Ca nu ti-am zis de test!spune Mihai.
-Sa spunem ca treceam de luptă, dar ce se intampla daca beam paharul ăla?întreb incrucisandu-mi mâinile
Ei îmi răspund cu liniste.
-Off!ofera eu si ma pun pe canapea.
-Sofi, da tu te droghezi?intreaba îngrijorat Cristi.
-Stai, calm! Nu am dependență sau altceva, dar când dau de un drog nou il incerc!spun (si cred ca m-am inrosit un pic).
Băieții răsuflă ușurați, iar după scot un căscat.
-Noi mergem la culcare!spun ei la unison.
-Vin si eu!ii anunț.
Toți ne aruncăm in pat si adormim.
M-am trezit! E ora 9! Merg la baie, si ma schimb in o pereche de blugi scurți, albi si o bursieră alba. Îmi dau bandajul jos, dar aud usa dormitorului deschizandu-se. Merg in sufragerie si il vad pe Cristi venind spre mine.
-Neata!ne spunem unul altuia in acelasi timp.
El pleacă la baie. Este foarte adormit. Din spatele meu încă curge nitel sânge si deja m-am murdăria! Of! Oricum: cum sa fac sa-i trezesc pe băieții? I-au o găleată si o umplu cu apa rece. Ma îndrept spre usa dormitorului. Mai am cativa metri, dar usa se deschide si apar cei doi adormiți. Aduc mai mult de jumate de găleată peste ei si o i-au la fuga.
-Sofiiii!urla aia doi.
Fix acum iese Cristi din baie si arunc pe el restul apei.
-Sofii!urla acesta.
Ma dau in spate, dar aia doi ma prind de talie. Ma iau pe sus si scot afară din casa.
-Da-ti-mi drumul!tip eu la ei. Nu glumesc!
-Noi am facut o baie, faci si tu!spun la unison.
Nu stiu ce vrea sa însemne asta! Toți se uita la noi. Îmi place! Ne apropiem destul de mult de piscină(acum goală ) si incep sa ma panichez. Am spatele in sânge, ma mir cum încă nu si-au dat încă seama.
-Băieții, nu! Spate...
Nu apuc sa zic nimic, ca sunt aruncată in piscină. Apa se face rosie imidiat si imi vine sa urlu de durere, dar ma scufund. Nu mai vad nimic! Nu aud nimic! Ma concentrez! Aud! Un elicopter? Da! Țipetele speriate ale băieților. Pot sa si vad prin apa amestecată cu sângele meu! Ii vad pe băieții panicati. O vad pe profa si intreaba ce sa intamplat. Rămân fara aer! Băieții vor sa sară după mine, dar profa spune:
-Deja a murit! Daca va aruncati veti muri si voi!
Si toți ceilalți ii anunță ca am murit. Ce prosti sunt! Eu încă trăiesc aici! Nu mai suport! Raman fara aer! Incerc sa ma concentrez. Sunt langa peretele piscinei. Dintr-o data ma ridic cu mâinile in sus si pun cu fundul pe marginea piscinei si picioarele in apa. Sunt plina de sânge( amestecat cu apa). Părul meu e rosu! Mi-l dau de pe fata. Trag o gura mare de aer.
-Sofi, esti bine?sparge linistea vocea lui Roberto.
Ce cauta asta aici?
-Ce cauti aici?il întreb.
-Am venit in tabără!imi răspunde acesta si imi întinde mâna ca sa ma ridic.
Dar nu ma folosesc de mana lui ca sa ma ridic, ma ridic singura.
-Sunt bine!spun răspicat, hotărâtă, dură si rece.
-Sofi, scuze! Nu ne-am dat seama!se scuza craii de la apus.
-Nu am nimic!le spun hotărâtă.
-Nu te doare?se mira profa.
- Nu, sunt robot si nu simt durerea! Logic ca ma doare!spun indignată.
Se aude o sonerie si un strigăt "la masa".
- Ce ai pățit la spate?intreaba profa, apropiindu-se de mine.
-Un bici!răspund sec.
-Esti bine?intreaba Cristi. Tu tocmai...
-Am trecut pe langa moarte?continui eu, iar el da din cap aprobate. As fi venit mai devreme, dar am stat nitel de vorba cu ea si mi-a spus ca încă nu mi-a venit ceasul.spun cu un zâmbet amuzat pe fata, iar el ramane inmarmurit. E in regula!il calmez. Nu e prima data când dau fata in fata cu moartea. De fapt m-am întâlnit cu ea de atâtea ori ca ne-am facut cele mai bune prietene! Acum, scuze, dar merg sa ma schimb!si plec.
-La 15 ani de cate ori ai avut viata in pericol?intreaba Roberto.
-Nici nu ai idee.ii răspund cu un zâmbet mândru pe fata.
Din mulțime se aud tot felul de vorbe. Dar toți băieții ma dezbrăcat din priviri! Sunt eu plina de sânge, dar tot sexy arat! Merg mândră pe drum. Ma simp urmărită. Dar nu ma întorc. Întru in cabana. Dar după mine se aude ca mai intra cineva. Ma întorc si il vad!
-Ce faci, pisi?intreaba blondul.
-Dispari!spun printr-e dinti.
-Usor, pisi! Doar nu iti onesti iubirea vieți tale,nu?intreaba blîndul.
-Nu! Te gonesc pe tine!
-Asta a durut!si face botic.
-Ma bucur!si zâmbesc viclean.
-Au! Se pare ca pisi are gheare, nu gluma!
-Vrei sa le simti?
-Mi -ar plăcea sa le simt infigandu-se in spatele meu in timp ce imi gemi numele de placere.si un zâmbet pervers ii apare pe fata.
-Eu cred ca le vei simti in ochii tai nu pe spatele tau. Si cred ca tu o sa-mi strigi numele de durere.
-Se pare ca tu nu sti cine sunt, pisi! Am dreptate?
-Stiu ca esti un blond care ma scoate din sărite.
-Eu sunt Zeyn! Si toate ma vreti! Mai ales voi!
-Si câți ani ai, ma rog, de zici ca te vor astea de vârstă mea?
-19! Acuma lasa jocurile!si sare pe mine.
Si ma sărută pe gât. Imediat pe usa intra, de data asta, cei patru crai de la apus(Cristi, Mihai, Mihnea si Roberto).Stiu ca am zis ca il postez mai devreme, dar mama mi-a confiscat telefonul. Pana la urma am convins-o sa mi-l dea inapoi. Îmi pare rău ca nu mai pot scrie mai mult! Scuze de bla, bla, bla! Il dedic : crinabyanka40. Voi posta cat de curând pentru ca am inspiratie! Am ajuns la capitolul 30! Wow! Chiar nu ma asteptam! Mersi ca imi citiți cartea! La mine e 23:57. Noapte bună! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...