Capitolul 12-Rapire!

5.1K 247 6
                                    

Max povesteste:
- Ce, dracu , cauti tu aici ?! Cu ăstia ?!spune Alex nervos .
-Eu ...eu. .. Cum...
Încearcă sa spună Sofi, evident socata. Dar este întreruptă. Cineva arunca cu ceva in camera. Clar ca nu din gaşca mea sau a Sofiei. Este somnifer! Simt cum pleoapele îmi sunt din ce in ce mai grele. Aud niste țipete . Recunosc vocile Elenei, Amaliei si Sofiei! Vreau sa ripostez ,dar...adorm.
Ma trezesc in aceelasi timp cu ceilalți. Ma uit in jur si observ ca sunt doar băieți în camera.
- Ce sa intamplat?intreb ca tampitu.
- Idiotilor! Cand ati intrat in casa ati distrus usa! Asa au reusit sa intre!spune Andy nervos!
- Ce ,draci, sa intamplat aici?spune Liam.
- Off! Da prosti mai sunteți !spune celalalt băiat din gâscă Sofiei.
- Pe cine faci tu prost ,prostule !spune Fred nervos (nu o prea are cu replicile )
- Off! O sa va explicăm totul ! Cail, repara usa! Le explic eu totul . spune Andy.
Cail pleacă din camera si Andy spune:
- Veniti cu mine !
Ma ridic de pe jos si merg in spatele lui Andy. Ne duce până la ultimul etaj. Intrăm intr-o camera mare cu computere pe pereti. Zici ca suntem intr-un sediu C.I.A. . Andy se asează din scaunul din fundul camerei. In fata unui ecran uriaș. Ne face semn sa ne așezăm pe scaunele de lângă.
- Cu ce sa incep?intreaba Andy.
- Cu începutul! spun serios.
- Nuuu. ..Eu vroiam sa incep cu sfârșitul! spune cu un ton sarcastic. Ma refeream cu ce informație vreti sa incep !
- Ce cauta Sofi a mea cu voi?tipa Alex.
- Nu e nevoie sa ridici tonul. spune calm Andy.imi vine si mai tare sa il omor!!
Sofi povesteste:
Sunt legată! Când sa aruncat cu somnifer am simtit cum cineva ma ia stil sac de cartofi,iar eu ca moarta nu ripostez,fiind prea adormită. M-am trezit legată de un scaun de mâini, picioare si mijloc. Sunt intr-o încăpere ca un beci vopsită in negru. Pe jos legate : stau Mia, Raluca si încă 2tipe (fetele care au intrat in casa împreună cu Alex. Tot nu cred ce sa intamplat! Nu cred ca ala era Alex! Dar..) . Erau legate pe deles. Toate treze. Vreau sa zic ceva ,dar intra cineva in camera.
- Se pare ca domnișoarele s-au trezit!
Este o voce familiară. Oare de unde ? Ii vad chipul! Mi se pare atât de cunoscut! De unde? Nu are mai mult de 20 de ani. E roscat si pistruiat. Face un semn unei matahale care păzea intrarea sa le deslege pe fete. Desigur, pe mine ma lasa legată!
- Nu am nevoie de tratament special, mersi!spun cu un zâmbet cat se poate de fals pe față.
- Nu te deranja! E plăcerea mea!
Pe usa intra mai multe matahale . Fiecare ia in brate stil mireasa pe cate o fata. Eu si băiatul ala rămânem singuri. Nu mi-e frica! Am mai trecut prin situați asemănătoare. Asa ca spun:
- Ce vrei sa îmi faci ca sa obții ce vrei? Sa ma bați? Sa ma torturezi ? Droghezi? Le-am încercat pe toate! Nu cred ca ma poți surprinde.
- Sti cine sunt?dau din cap ca nu. Sunt (verisoara mea, Gabi a avut in minte urmatorul raspuns:fiul părinților mei, strabunicul meu l-a omorât pe Ceaușescu, tatal meu a ucis o intreaga fabrica de lactate, iar bunicul meu... ei bine a fost vânzător, dar nu se pune. Oricum nu acesta este răspunsul adevarat) Roberto.ma apuca râsul, trebuie sa ma tem de unu pe nume Roberto? Nu rade! O sa ti minte numele asta cate zile oi mai avea tu in lumea asta nenorocită!
Se apropie de mine si imi da un pumn in brută. Spun:
- Pe bune? Doar atâta poți?
Roberto povesteste :
Nu stiu de ce dar mi se pare atât de cunoscuta! Am lovit-o cu toată forța in burta, dar in loc sa plângă,tipe sau altceva , ea se poartă de parca nici nu am lovit-o. Nu o doare ! Simt asta.

Asta a fost si in seara asta! E 3 dimineata ! Scuze de greselile gramaticale! Ca sa stiti :eu si vara mea ne-am împăcat . Asa se intampla mereu! Ne certam,dar ne împăcat repede ! Ea ma si mă provoacă sa postez un capitol cu ....o sa aflati voi! Oricum sper ca va place cartea ! Lăsați un comentariu ! Noapte bună ! Vă pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum