Sofi P.O.V.:
Nici nu ne-am urcat bine in limuzina ca deja ma suna cineva. Imi dau ochii peste cap si îmi iau telefonul. Zeyn chicoteste, si eu la fel. Vad ca ma suna...Raluca?! Ii răspund relaxată la apelul video.
-Buna, Raluca!o salut zâmbitoare.
-Sofi! Pe unde esti?intreaba putin stresata.
-Pe la Paris...răspund de parca nu ar fi mare lucru.
-PARIS!se uimește ea.
-Te pot ajuta cu ceva?o întreb, văzând ca a rămas stana de piatră.
-Poți sa te întorci?spune sa făcând catica aia care stie ca nu o pot refuza.
-Da, vin sa îmi i-au lucrurile!spun de parca ar fi logic. De fapt, cred ca voi trimite pe cineva. Dar vin in vizita de cate ori vrei.o asigur zâmbitoare. Altceva?
In spatele ei se vede Andy. Care trece ca boul prin spatele ei.
-Andy! Treci si cere-ti scuze!
-Pentru?întreb si eu si Andy la unison.
-Andy nu are de ce sa isi ceară scuze sau sa mai discute cu mine! Acum, scuze! Dar am treaba!si închid.
Oftez zgomotos si Bogdan chicoteste. Nu il bag in seama, si îmi incaid ochii o secunda. Când ii deschid zâmbesc si pe Bogdan il apuca râsul.
-Ce e?întreab in aceelasi timp cu băieții.
-Asa făceai si când erau mica!spune amuzat Bogdan. Când Sofi se supăra existau doua posibilitati: prima-sa te omoare in bătaie sau a doua-sa te lase in prostia ta. De cele mai multe ori alegeai prima variantă. Era o data sa ma omoare si pe mine!
-Ce e?spun ca un copil mic, când vad ca Zeyn si-a îndreptat atentia asupra mea. El mi-a furat prajiturica!spun exact ca un copil mic si dau inocenta din gene.
Incep sa rad imediat, împreună cu Zeyn, imediat începând si Bogdan si Jimmy.
-Pute-ai sa îmi zici ca o vrei inapoi!spune Bogdan încercând sa para serios.
-Si puteam si sa te omor, dar nu am facut -o!spun de parca ar fi evident.
-Adevarat, sefa!se resemnează el zâmbind. Aproape am ajuns! Fiecare va avea cu el care doi oameni. Cumpărări cat mai mult!
-Nu vi si tu?il întreb surprinsă
-Nea! Am fost cât va asteptam pe voi. Distractie plăcută!ne urează si deschide usa limuzinei.
-Pa!ii spunem la unison.
-Unde vreti sa mergeți, spuneti!spun si plec.
Ce e? Chiar vreau sa merg la cumpărături! Mai întâi merg la haine. Îmi aleg câteva haine si le probez, si după îmi aleg altepe si probez, după altele si altele.... o gardereba intreaga! Glumesc! Nu sunt chiar atat de multe haine! Dar sunt destul de multe rochii. De obicei nu prea port(cred ca v-ati dat seama si de ce). După haine, merg sa îmi i-au nițel machiaj. Nu prea am nici d-ala ca nu prea stau sa ma machiez! Chiar daca stiu ca la hotel voi avea o trusă, eu îmi i-au una. Cum de am o trusă de machiaj la hotel? Pai...Bogdan a pregătit tot. Acolo voi gasi si haine care îmi plac si pe mărimea mea si tot tacâmul! Practic merg la mine acasă. După machiaj si haine si toate cele, merg la jucării! Ati citit bine! Merg la un magazin de jucării! De ce? Ca am chef sa ma joc de-a copilul! Doamne, care păpusi! Da nu sunt asa copilăroasă! Ma plimb prin tot magazinul sa vad ce jocuri mai sunt. Le voi avea pe toate! Dar asta nu e cel mai potrivit moment. Asa ca plec de acolo fara vreo jucărie. Of! Isotitorii (Cum vreti sa pe zic?) imi spun ca treaz mergem la masina. Când ajung observ ca si Jimmy a facut cumpărături. Are mai multe pungi ca mine! Iar Zeyn are cat jumatate din pungile mele. Intram in masina, iar pe mine ma cuprinde seriozitatea.
-Bogdan, sa trimiți pe cineva sa îmi ia lucrurile. Voi trece când ma întorc sa i-au si din camerele secrete. Si acum mergem la sediu! Tre'sa sunam consiliul! Si sa imi duceti lucrurile in noua casa. A da! Sa imi ei si o casa!spun in sec.
-Desigur, sefa!aprobă el si deja fă un mesaj.
-Da de ce ii spui "sefa"?se trezeste Jimmy vorbind.
-Pentru ca ea e sefa!si daca nu o ascult ma poate omori in peste 134 de moduri diferite!recunoaste amuzat.
Chicotesc la remarca lui. Si deja ajungem la sediu.
-După ne plimbam prin Paris?il întreb inocenta pe Bogdan.
Se uita de parca am cazut din cer. Il inteleg! Ultima data ma scos cu forta la plimbare!
-De când vrei tu d-astea?ma intreaba putin socat.
Chicotesc si ii răspund.
-De când m-am plictisit de viata!spun de parca ar fi ceva normal!
-Eu ce ti-am spus?! Esti o adevarat surpriză!spune Zeyn mândru.
Coborâm din limuzina, si observ ca se cam învârt pe acolo oameni.
-Asta e mafia pariziană!spun zâmbind, pentru ca stiu cum e aici.
De obicei serile sunt mai...Nu stiu! Dar sediul asta are stil! Si m-ai mult il reamenajarea după trenduri! Biroul meu este acum un fel de portocaliu spre roz. Zici ca va fi o petrecere cu ceai aici. I-au loc pe scaunul cel mare din piele, Bogdan in stânga mea, Zetn in dreapta mea, iar Jimmy langa Zeyn. Apelez consiliul. Pe ecranul urias apare tot consiliul. Da si nu pleaca niciodată acasa?
-Sofi Dark!spune cel mai tanar, iar eu aprob din cap. Cu ce putem sa te ajutam?
-Seful clanului44, Sebastian, a fost răpit de catre..sunt întreruptă de roscata.
-Stim! Noi l-am pus!recunoaste roscata.
-Ce? Cum puteti sa il torturați asa pe tata?sare Jimmy.
-Tu cred ca esti Jimmy!spune un bărbat cu un cercel in nas.
-Lasati-l pe tata in pace!spune serios Zeyn.
-Si daca nu?spune o blonda.
-Vrem doar sa stim unde se ascunde Seful! După ce ne spune, e liber sa plece!ne spune cel mai tanar.Bre, as continua, dar lesin aici de somn! Azi! La ora 05:00 plec in Grecia! Nu voi posta câteva zile, deoarece nu voi avea net pana ajungem acolo si după sa merg sa explorer. Mergem pe o insulă pe la Atena. Aproape am adormit. Nu va mai zic nimic! La mine e 02:31! Noapte bună! Va iubesc! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...