147 - Crăciunul! amintiri din viitor

1.2K 66 1
                                    

Bre, deoarece am chef sa scriu din astea și nu prea am chef din altele. .. cred ca așa voi mai face când am chef de ceva.
Sofi P.O.V.: (timpul: e la templu cu Max)
Ce zi frumoasa este astăzi! Eu și Max bem un ceai. Asta îmi amintește de primul și singurul Crăciun petrecut aici. A fost foarte interesant... Pai aici suntem 50! Mă rog, cu tot cu maeștrii suntem cam 60...aproximativ! Nu voi începe sa vi descriu pe toți sau denumesc! Chiar dacă eu și Max putem merge lejer" acasa"(ne-sm cumpărat o casa aici) preferam sa stăm cu ei. Așa ca am petrecut Crăciunul aici.
A fost foarte fain când am împodobit bradul. Va dați seama? Cam 20 de copii care vor sa facă bradul. Restul nu au prea vrut... totul a decurs bine... sa mint așa! Fiecare a decorat o parte de brad cum a voit... Ce mama dracului a ieșit? ! Bietul copac era îmbrăcat în zeci de culori puse pe bucăți ca niște pătrățele. Zică ca era un pom făcut doar din petice. După ce-am văzut ce a ieșit am hotărât ca mai bine hotărâm câteva culori. Pentru ca erau mai multe fete decât băieți am ales roșu și auriu. Da... ne-a luat 6 ore sa decoram un brad de 10 metri...
Crăciunul. .. Prima zi în care m-am sărutat cu Max. Cum dracului, ai? Pai...
Băieții puneau vâsc cam peste tot. Max era afară la antrenament. Eu citeam o carte.
-Sofi?mi-a atras atenția Kora, o prietena.
-Da, Kora?
-Ai putea sa duci cartea aceasta Maestrei Yuki?
-Desigur! Oricum trebuie sa plec.
Mi-am pus cartea în rucsac, m-am îmbrăcat Bine și ieșit afară. Fra După ce i-am dat cartea Maestrei m-am pus pe o banca afară și l-am privit. I-am privit mai bine zis! Și cui nu i-ar plăcea sa vadă ce am văzut eu? Pe un frig de capra piatra sa vezi 15 băieții foarte bine făcuți la bustul gol?
-Sofi!ma salutat maestrul.
-Maestre!am zis bucuroasă și l-am îmbrățișat.
-Cred ca Îți place ce privești!A spus chicotind. Ti-e frig?
Aveam o geaca scurta, un fular pufos și un fes...Și niște cizme îmblănite.
-Ce-ai zice de un antrenament?mi-a propus.
Am făcut ochii mari. Pe frigul ala? Am acceptat totuși și m-am dus sa mă schimb. M-am dat jos toate obiectele vestimentare care țin de cald! În schimb aveam un maieu negru și o pereche de colanți negri, iar în picioare o pereche de cizme scurte și comode. Fuck! Am ieșit eu liniștită. .. fix atunci terminau ei antrenamentul. Au trecut pe lângă mine, dar o fata așa dezbrăcată le atrage atenția așa ca se opresc pe prisma și se opresc sa vadă ce fac. Max m-a privit confuz, dar cred ca și-a dat seama. Maestrul mă aștepta în mijlocul curții.
-Sofi! Îi vezi?a intrebat arătând spre toți băieții de pe prispa. Ai stat liniștită și te-ai uitat la ei zâmbind, corect?a zis în spirit de gluma. Ai grija ca e vâsc peste tot!A spus - o facandu-si cu ochiul.
Toți băieții prezenți au chicotit. Nu va mai pierd vremea cu alte detalii.
-Bun! Acum e rândul tău sa te lupți cu frigul! Și cu mine!a spus șiret.
Nu va mai descriu cum îmi cam iau bătaie în prima parte a luptei... Și în a doua am învins! În fine! Cam jumătate de băieți au rămas pana la final. Mă întorc extenuata. A da! Nu am menționat ca era o groaza ds zăpadă pe jos! Am ajuns lângă un stâlp, iar Takao (un coleg!) m-a oprit.
-Frumoasa lupta, frumoaso!M-a complimentat. Vâsc!mi-a atras atenția arătând spre vâscul atârnat.
Nu am apucat sa facem nicio mișcare ca am fost tranzita într-un morman de zăpadă cu Max deasupra mea și cu limba lui în gura mea. S-au auzit râsete dar pe mine mă apucase tremuratul! Și porcul de frati-miu... Nu de graba e porc! Ca l-am îngrășat în ajuns și era tocmai bun de taiere. S-a ridicat și m-a ajutat și pe mine. Tremuram toată!
-Sorry, sis!A spus un pic stânjenit dar eu deja eram înăuntru încercând sa mă încălzesc.
Da... Deci așa ne-am săruta... încă mai e timp de incest, nu?

Hei... Deci sunt cu Gabi și na... Am venit de la colindat! Ce mama dracului...-_- la anul nu mai merg! Bun... Nimic de spus! Sper ca v-a plăcut! La mine 03:00! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum