Capitolul 59

3.2K 96 4
                                    

Sofi P.O.V.:
-Jimmy, du-te afara, te rog!il rog pe Jimmy.
El pleacă din camera si îmi întorc atenția asupra idiotilor ăstora.
-Asta daca va mai trai!spun răspicat.
-Ce vrei sa spui?intreaba un blond.
-Adică nu stiti cate ia facut Alex lui tata?intreaba nervos Zeyn.
Tăcere a răspunde in locul lor.
-Mai are putin si moare!spun eu furioasă.
Se aud mirari. Toți susotesc printr-e ei.
-Ne vom interesa!spune roscata(ma calcă pe nervi femeia asta!).
-Si?întreb eu cu subînțeles.
-Ii vom ordona lui Alex sa ii dea drumul, daca consideram ca a exagerat.spune cel mai tanar .
-Va vom anunta decizia in cel mult 24 de ore!spune o blonda.
Si închide. Privesc atenta. Calculez sansele. Stiu ca ii va da drumul! De ce? Pentru ca daca nu o vor face vor fi exact ca Seful, iar ei vor sa fie opusul. Nu pricep de ce!
-Of! Ce idioți!oftez si îmi pun mana pe frunte.
Bogdan si-a dat seama ca sunt nervoasa, asa ca zice.
-Hai, la hotel!spune calm.
Ii zâmbesc sec si ma ridic. Zeyn se vede ca e nervos. Bogdan iese repede, iar eu ma pun langa Zeyn.
-Calmeaza-te!ii soptesc la ureche. Nu merita sa te enervezi din cauza unor idioți!
El sta un pic pe gânduri.
-Bine!oftează el.
Ne ridicăm si mergem spre iesire. Mergem pana unde ne lăsase limuzină si acolo ii găsim pe Jimmy si Bogdan. Toți urcam in limuzina si du-si suntem!
Bre, va explic la sfarsit! Important e: nu am net ca sa ma interesez daca e corect ce indrug eu aici!
Ajungem la hotel si urcam in camere. Ma îmbrac intr-o rochie si ma aranjez nitel. La machiaj folosesc doar tus si parul mi-l pieptan si îmi fac bucle. Îmi i-au niste tocuri asortate si merg pe balcon. Ma asez pe un scaun, dar imediat se aude un ciocanit.
-Intra!strig eu.
Ma ridic si merg spre usa. Se pare ca Zeyn a batut.
-Arăți bine!spun zâmbind, când il vad.
Este îmbrăcat intr-o pereche de blugi inchisi la culoare si un tricou alb.
-Nu la fel de bine ca tine, iubito!spune acesta analizandu-ma din cap pana in picioare.
-Iar ai inceput!spun amuzată.
-Cu ce sa incep, iubito?spune si mă priveste confuz.
-Cu "iubito"!spun tot amuzată.
-Bine! Daca nu vrei sa iti zic asa! Facem cum vrei, iubire!spune amuzat si pe amândoi ne bufneste râsul.
-Acum...spune Zeyn si se aproprie de mine. Am o surpriza pentru iubita mea!spune zâmbitor.
-Si cine e iubita ta?il întreb încercând sa nu râd.
-A, da! Cred ca am uitat sa te întreb! Vrei sa fi iubita mea?ma intreaba zâmbitor.
-N-am nimic de pierdut!spun amuzată.
Face un schimb de zâmbete si el ma ia de talie. Mergem asa pana in fata hotelului unde ne asteapta o decapotabilă neagra. Trebuie sa mentionez ca Zeyn îmi deschide portiera?
-Unde mergem?il întreb relaxată.
-E o surpriza!spune zâmbitor.
Îmi dau ochii peste cap si nu mai spun nimic. Ajungem in fata turnului Eifel. Urcam pana la ultimul etaj si acolo gasesc o masa pentru doi. Luam loc la masa si un ospatar (Nu am nici cea mai vagă idee de unde a aparut!) ne aduce de băut.
-Iti place?ma intreaba zâmbitor.
-Nup!ii răspund relaxată, si observ ca se incordeaza. Glumesc!spun amuzată. E perfect!spun relaxată.
-Of! Ce bine!spune pentru sine.
-La ce bine ma cunoaste Bogdan, era imposibil sa nu îmi placa.spun amuzată.
-De unde...începe sa întrebe Zeyn, dar il întrerup.
-Stie ca asta îmi doresc de la 11 ani!ii răspund zâmbitoare.
-Serios?spune el amuzat.
-Da!răspund la fel de amuzată. Bogdan ma întrebat atunci ce îmi doresc de ziua mea si eu am raspuns asta!
-Atunci eu ti-am îndeplinit dorinta?intreaba putin nesigur.
-Da!spun amuzată.
Iar el face o postura de om important(cu pieptul inainte, capul in sus si cu un zâmbet victorios pe fata). Vine mâncarea si mâncăm in liniste. Liniste visez eu! Mai apar unii care canta la viori, violoncele etc..
După ce mâncăm, Zeyn vine in fata mea si spune.
-Poți sa îmi acorzi acest dans?ma intreaba făcând o plecăciune.
-Pot!spun zâmbitoare.
Vede ca nu ma ridic si intreaba confuz.
-Atunci?
-Atunci ce? Tu m-ai intrebat daca pot sa iti acord acest dans, iar eu ti- am raspuns ca pot! Nu m-ai intrebat daca o si fac!ii explic zâmbind.
-Atunci, dansezi cu mine?
-Sigur!ii răspund si ma ridic.
Ma trage de langa masa si ma învârte si lasa pe spate. Dansăm un tango drăguț acolo si după ne punem in pozitie de vals. Dansăm si un val!
-Si ce mai faci?ma intreaba zâmbitor.
-Dansez cu tine! Tu?il întreb (mai trebuie sa zic ca o țin intr-un zâmbet?!)
-Eu danseze cu tine! Sti? Mereu m-am intrebat ceva! Oare cum gândeste un geniu criminal? Deci: m-am gandit si am decis sa te întreb!
Rămân surprinsă.
-Eu? Un geniu criminal? Exagerezi!spun si îmi dau ochii peste cap.
-Atunci, cum gândesti? Prea direct?
-Da! Dar mie îmi plac oamenii directi! Si daca vrei sa sti cum gandesc: bine!ii răspund simplu.
Îmi zâmbește, iar eu ii răspund.
-Mmm...nu am nici cea mai vagă idee!ii răspund amuzată. Da tu cum gândesti?
-Nu sti cum gândesti?intreaba amuzat. Atunci, sti cum gândeste o criminală?
-Nu pot sa iti spun cum gandesc criminalele in general, da, hai, ca iti zic cum gândeste o persoana ca mine!spun zâmbind.
-Atunci spune-mi cum gândesti!
-Totul e un joc!ii răspund încrezătoare, iar el ramane surprins.
-Mai detaliat?intreaba el putin stânjenit.
-Cum sa iti explic?ma întreb gînditoare. Stiu! Cum gândesti tu? Care e viața ta?il întreb calma.
-E o viata complicata!raspunde el.
-A, da? Spune o zi!spun relaxată.
-Ma scol. Merg la liceu. Mănânc. Stau cu Jimmy. Merg la club. Stau cu prietenii. Ma mai culc cu o curva. Cam asta fac!recunoaste el.
-Asta numeste tu complicat?il întreb amuzată.
-Da! Viața ta cum e?
-Ma scol. Plec de acasa. Antrenament. Scoala. Antrenament. Rezolv problemele casei cu Bogdan. Merg si omor pe cineva. Antrenament. Si după, ajung acasa si ma culc!ii răspund simplu.
-Bine! Tu ai o viata obositoare! Da in Irak? Cand esti acolo nu e mai usor?
-Trezirea. Antrenament! Antrenament! Antrenament! Rezolv probleme. Fac negocieri! Si dupa distractie.
-Cam mult antrenament!concluzionează Zeyn.
-Nea...e ok! E o viata obositoare, ce-i drept, dar e si foarte...
-Si sti multe limbi!îmi aminteste Zeyn.
-Da!ii dau dreptate amuzată.
Simt ceva! Ma uit prin jur si simt cum suntem înconjurați.
-Cum se zice in arabă "Te iubesc"?ma intreaba el.
-Suntem atacați!spun eu ca pentru mine, dar ma auzit!
-A, atunci...spune surprins. Suntem atacați!spune nonșalant.
-Nu! Adică suntem atacați!spun de parca ar fi si evident ca nu spunem ca "te iubesc" se spune in arabă "Suntem atacați"!(Logic!)
-Ce?spune el ca ars.
-Jos!strig eu, când simt ca ceva este aruncat spre noi.
Il împing pe Zeyn, iar eu ma dau in spate. In locul unde eram se înfige o săgeata. Eu si Zeyn o luam la fuga pe scări în jos. Ajungem jos si suntem înconjurați de 12 tampiti. Toți au cate un tatuaj la mana stanga. Cunosc tatuajul ala! Zeyn se incordeaza, dar eu ma relaxez. Din spatele a doua matahale, apare Fuego! (momentan nu gasesc alt nume, si vreau sa va anunt când am spus "Fuego" ma bufnit râsul!). Cine Dracu mai e Fuego? E un rus! Cu el am avut înțelegerea despre care voia sa mă informeze Bogdan când eram acasa. Înțelegerea este:el ma lasa sa trec pe terenul lui cu câteva transporturi de droguri, iar eu ii dau câteva curve. Nu am net! Ca altfel va traducem! Ii spun "Serios?!" in ruseste, iar el ma saluta. Il intreb ce cauta aici, iar el raspunde ca trecea pe aici si voia sa ma salute. Ii spun ca sunt cam ocupata, iar el isi ia la revedere. După ce pleaca ma uit la Zeyn, care dupa fata lui nu a inteles nimic din ce sa intamplat.
-E rusă!spun eu. Trecea pe aici si a zis sa ma salute.
-Cu o armata?intreaba el.
-Da!spun amuzată.
-Mergem la o plimbare?ma intreaba el.
-Sigur!
Ma ia de talie si pornim. Ajungem asa la hotel si in întâmpinare vine Bogdan. Este agitat.
-Bogdan, ce sa intamplat?il întreb eu calma.
-Sefa, a sunat consiliul si a spus ca nu ne pot dă un verdict acum, deoarece nu-l gasesc pe Alex.ma anunta Bogdan agitat.
-Tampitii!spune nervos Zeyn. Unde-i Jimmy?
-A cam auzit ce a zis consiliul, iar acum e in camera lui.
Nu mai stau pe gânduri, si ma duc spre camera lui Jimmy. Si Zeyn face la fel. Acum stiu si de ce este agitat Bogdan! Zeyn ajunge primul si intra fara sa ciocane.
-Fratioare!strigă Zeyn.
Dar Jimmy nu e pe nicăieri. Incaid ochii si îmi dau seama ca se aude ceva in camera mea. Ma duc in camera mea, iar acolo gasesc un urs urias, mai mare ca mine si gras... iar Jimmy este in brațele lui si plânge. Oftez si merg spre el.
-Jimmy!spun blând.
Imediat apare si Zeyn, dar tace.
-Scuze! Dar e asa pufos!se acuză Jimmy.
-E doar un urs! Nu iti cere scuze! Daca iti place, ti-l las tie. Dar trebuie sa te calmezi!spun la fel de blând.
-Da tata?
-Stai calm! Il gasesc cu mana mea daca e nevoie! Dar tu trebuie sa te calmezi! Ce ai zice de niste fursecuri? Cu orice vrei tu!
-Bine!
Il ajut pe Jimmy sa se ridice de pe urs.
-Bogdan!spun simplu.
-Acum, sefa!spune el grabit.
Doi vin si muta ursul la Jimmy in camera si eu il duc. Jimmy se asează in brațele ursului.
-Ce vrei sa bei?il întreb. Avem de toate!
Dar nu apuca sa îmi raspunda ca isi face aparitia Zeyn cu o cană de lapte cu ciocolată si o farfurie uriasa cu fursecuri de ciocolată.
-Uite, fratioare!spune Zeyn blând.
-Iti pun un film?ii întreb pe Jimmy.
-Da, mersi!
Ma duc la dulapul cu filme si ma uit ce e. Zeyn vine in spatele meu si ia un film. El pune filmul, iar eu merg la Jimmy si il pup părintește pe frunte. Bietul de el! Zeyn da palma cu el, apoi amândoi plecam. Ma întorc cu fata la Zeyn, care este gata-gata sa infulege un fursec. Ii sugerez cu privirea, iar el ramane stana de piatră, cu jumatate de fursec in gura.
-Ce faci? Nu împarți cu mine?il întreb exact ca un copil mic si îmi incrucisez bratele la piept.
El se linisteste, iar eu musc fursecul. Amândoi ne zambim, dar ca de obicei se trezeste cineva sa strice momentul! De data asta cine mai e? Eu!
-Trebuie sa plec!il anunt si dau spre camera mea.
-Pot sa vin si eu?ma intreaba Zeyn ca un copil mic.
-Nu merg sa dorm!il anunt. Cred ca stiu cum pot afla unde se afla Sebastian.
-Atunci vin cu tine!spune încrezător.
-Nup! Nu cred ca faci fata!ii spun serioasa.
-Ba da! Îmi arari tu cum?
-Bine!oftez eu.
Daca nu il las sa vina, nici eu nu voi pleca asa ca....
-Hai!spun eu si întru in camera.
Iau dintr-un sertar al noptieră o mască. De ce naiba am nevoie de o mască? Veti afla.
-Sa mergem!spun calma si ies pe usa.
-De ce ai nevoie de mască?ma intreaba Zeyn nesigur.
-Ca sa ma joc putin.ii răspund simplu.
Ma pun la brațul lui Zeyn si coborîm in fata hotelului, unde il găsim pe Bogdan.
-Bogdan, ai grija de Jimmy! Noi am plecat!ii anunt.
-Desigur, sefa! Distractie plăcută!ne urează el.
-De ce ne- spus "distractie plăcută"?intreaba Zeyn.
-Pentru ca vrea sa ne distrăm!ii răspund eu.
Urcam intr-un X6, eu la volan.
-Unde mergem, iubito?ma intreaba Zeyn.
-Undeva!ii răspund.
-Nu am mai fost pe acolo! E distractiv?
-Pentru mine da! Pentru tine nu stiu!ii răspund sincer.
Ajungem la destinatie. Si ne dăm jos din masina. Îmi pun mască si trec la brațul lui Zeyn.
-Ce trebuie sa fac?ma intreaba zâmbitor.
-Intra in joc!ii spun si bat la usa.
Iese un tip mare pe usa. Ne priveste putin si ne da voie sa intrăm. Unde am intrat? Poți sa spui ca am intrat intr-un club de noapte! Intuneric, luminite peste tot, mese care inconjuara camera, o scena pe care dansează fete.... fara teama eu si Zeyn mergem spre ultima masa din colt. Acolo sunt..."sefii". Pe toți ii cunosc si îmi sunt intr-un fel prieteni. Trei băieții si doua fete. Toți jucători X. Nu i-am mai vazut de ceva timp, deci cred ca nu ma vor recunoaste.
-Frate, ce ne-ai adus?!spune Andrei.
-Nu m-a adus nimeni, am venit singura!le spun calma.
-Andrei, fata seamana cu Sofi!spune Lucas.
-In carne si oase in fata voastră!spun amuzată si îmi dau mască jos.
-Nu se poate!se mira toți.
-Nu ai murit in joc cu Varius?intreaba Felix.
-Nu ai murit inpuscata acum câteva zile?intreaba Jade.
-Încă nu ati invatat ca eu sunt nemuritoare?!ii întreb, punandu-mi mâinile in sold.
-Cine e frumuselul?intreaba Emma cu gândul mereu la băieți.
-Zeyn!raspunde Zeyn.
-Iubitul meu!completez eu.
-Iubit sau nu, eu tot il vreau, blondo de la drept!spune Emma.
Toți râdem. Asa ma tachinat ei. Crede ca daca îmi spune asa, ma voi enerva ca atunci când eram mai mica.
-Stai aici, frumosul!il roagă Emma.
Zeyn se asează langa ea, iar eu ma pun in poala lui Lucas.
-Uite ce ai crescut, puisor!exclama acesta.
-De ce ai venit? De ce ai nevoie?intreaba Felix.
Ma ridic din poala lui Lucas si trec la spatele lui Felix.
-Trebuie sa am nevoie de ceva? Nu pot veni doar sa vă vad?întreb cu glas dulce.
Andrei ridica sprinceana, iar eu trec cu capul pe umărul lui .
-Dar daca tot vati oferit, am nevoie de ceva!spun si fac ochisori dulci.
-De ce are nevoie blondina noastra?intreaba Andrei.
-Trebuie sa il gasesc pe Sebastian, seful clanului 44. A fost răpit de Alex, iar consiliul nu il gaseste.
-Am inteles!spune Andrei. Iti vom gasi ce ai nevoie, daca....
-Eram gata sa te pup pana sa spui "daca".spun dezamăgită.
-Da o poți face si acum!spune făcând fata de catelus Andrei.
Ii dau un pupic pe obraz asa cum o făceam când eram mai mica, iar ceilalti doi tusesc cu sub inteles. Zâmbesc si pe dau si lor un pupic pe obraz.
-Sofi!spune Jade, ca sa îmi îndrept atenția spre ea. Te vom ajuta, daca vei redeveni jucatoareX.
-Bine!spun simplu, de parca nu ar fi mare lucru.
-Serios? Asa de usor te-am convins?se mira Lucas.
-Oricum voiam sa ma readuc!recunosc eu.
Merg si la Jade, care se ridica in picioare, si ne imbratisam.
-Ma bucur sa te vad, printeso!spune Jade zâmbind.
Ne uităm spre Zeyn si Emma, si pe toți ne apuca râsul. Zeyn se uita la mine plictisit, dar nu de asta râd. Emma sta cu capul pe umărul sau, încercând sa il cucerească cu o privire ala ea. Zeyn se ridica, iar Emma care intr-o parte. Râdem si mai cu pofta. Zeyn ma ia de talie si spune.
-Mergem, iubito?ma intreaba calm.
-Sigur!spun si ma opresc din ras.
-Blondo de la drept, mi-l lasi mie in seara asta, te rog?ma roagă Emma cu o fata de catelus.
-Ce ma întrebi pe mine?! Pe el tre'sa-l întrebi!ii spun zâmbind.
Emma ii arunca o fata d-aia care ar trebui sa te cucerească lui Zeyn.
-Poate intr-o alta seara!raspunde el simplu.
-Pa pa!le spun si le fac cu mana.
-Pa, puisor!spune Lucas.
-Pe curand, blondino!spune Andrei.
-Pa pa, blondo de la drept!zice Emma.
-Ne mai vedem, printeso!spune Jade.
-Pa pa, micuto!zice si Felix.
Eu si Zeyn iesim, si urcam in masina.
-Ce e cu toate apelativele ales?ma intreaba Zeyn.
-Asa îmi ziceu când eram mica si asa a rămas. "Puisor" deoarece eram mica si blonda asa îmi zice Lucas. "Micuto" deoarece eram mica, asa îmi zice Felix. "Blondino" deoarece eram singura blaonda naturală, asa îmi zice Andrei. "Blonda de la drept" îmi spune Emma, ca sa ma tachineze deoarece când eram mica ei ziceu ca sunt foarte deșteaptă si chesti din astea. Si "Printeso" îmi spune Jade, deoarece eram tratat a ca o prințesă, si încă mai sunt!ii explic eu repede.
Si deja ajungem la hotel. Daca am gonit cu 250km/h, la ce va asteptati?! Coborîm din masina si mergem in hotel. Urcam sus, ca doar nu urcam jos! Când ajungem sus, deschid putin usa camerei lui Jimmy si vad ca doarme. Închid la loc usa usor si întru in camera mea.
-Iubito, dormi cu mine?ma intreaba făcând ochii dulci Zeyn.
-Nu era evident?!ii răspund zâmbitoare.
Zâmbește si intra la mine in camera. Ajunge in fata mea si începem sa ne sarutam.
Ma trezesc de razele soarelui asta nenorocit! Îmi deschid usor ochii. Zeyn doarme bustean. Si da, aseară m-am culcat cu el. Ma ridic usor si merg sa îmi aleg cu ce sa ma îmbrac. Îmi aleg si dupa merg la baie. Îmi fac un dus, si ma îmbrac in pijamale. Merg inapoi in camera si ma pun langa Zeyn. Ii dau un sărut pe gura, iar el se întoarce cu spatele la mine.
-Încă 5 minute, iubito!mormăie el.
Stiu cum sa il trezesc! Îmi iau o pensulă si câteva culori si incep sa il pictez pe fata. Nici nu simte la cum doarme. Ii fac pe fata un iepuras, un curcubeu, niste fluturi si o mustata si barba. Dar el tot doarme! Merg la baie i-au un pahar de apa si merg in fata lui.
-Trezirea!spun cu un glas dulce.
El mormăie ceva, iar eu arunc apa pe el. Sare ca ars din pat. Pe mine ma bufneste râsul.
-Iubito, nu ma mai speria asa!spune el respirând greoi.
-Ok!spun râzând.
Se ridica din pat si da sa ma sărute, dar ma dau in spate.
-Spală -te pe fata, mai întâi!spun serioasa.
El ma priveste cu o privire gen "de ce?". Dar se duce la baie. De abia astept sa vad ce va face! Mai ales ca apa a întins culorile. După câteva secunde...
-SOOOFIIIIII!urla Zeyn, iar pe mine ma apuca râsul.
Iese din baie furios.
-Ce Dracu?ma intreaba arătând spre fata lui.
-M-am gandit ca daca te gadil cu pensula te vei trezi, dar ma plictiseam asa ca am luat si niste culori!spun făcând o fata inocenta.
Oftează si merge in baie. Eu merg la Jimmy. Deschid usa usor, crezând ca doarme. Întru in camera si vad ca Jimmy se joacă la consolă.
-Ei, pitic!il salut eu.
-Buna, Sofi!spune bucuros. Joci cu mine?
Dă pauza la joc si vine si ma ia in brate. Eu ii răspund la îmbrătisare.
-Sigur!spun zâmbitoare.
Jimmy mai pune o consolă si începem sa ne jucam. E un joc cu lupte. Il înving pe Jimmy de câteva ori. Dar il las sa castige jocul. E bucuros ca ma batut.
-Unde e Zeyn?intreaba deodată.
-Cred ca încă e la mine in camera! Hai, la el!si dau sa ma ridic.
-Ati dormit impreuna?intreaba Jimmy, dând jucăus din sprîncene.
-Dap!ii răspund simplu si plecam.
Intrăm in camera si il gasesc pe Zeyn pe balcon, fumand. Eu si Jimmy mergem la el in liniste, si gand ajungem in spatele lui strigăm.
-BAU!
Zeyn se sperie de era sa ii scape țigara din mana. Eu si Jimmy bufnit in ras. Jimmy se tranteste pe un scaun, iar eu am de ales dintr-e un scaun sau poala lui Zeyn. Desigur ca aleg sa stau in poala lui Zeyn. Acesta isi continua țigara si îmi da si mie sa trag.
-Ce ati facut?ne intreaba Zeyn.
-Ne-am jucat!spune Jimmy. Am batut-o pe Sofi!spune mândru.
-Adevarat!recunosc eu. Da tu?
-Pe la baie...spune cu subînțeles.
Ii zâmbesc smechereste si chicotim amândoi. Jimmy se uita la noi cu o fata gen "despre ce vorbiți?". Dar pe usa apare Jade. Cred ca nu v-am descris-o! Ea este roscata si are ochii negri.
-Printrso, am gasit ce ai nevoie!tipa ea.
-Bine, Jade!tip si eu.
Ea vine pe balcon si se uita ciudat la noi trei.
-El e Jimmy, fratele lui Zeyn!spun ciufulindu-i parul lui Jimmy.
-Adorabil!spune Jade si ii ciufuleste si ea parul.
-Hei!spune frustrat Jimmy. Da pupici nu primesc?spune el ca un copil mic.
-Ooo!se înduioșează Jada si il pupa pe ambi obraji.
-Hei, frumosule!apare si Emma.
-Buna!o salutăm noi.
-Adorabil!spune spre Jimmy, si ii ciufuleste parul si il si pupa.
-Da voi ce ziceai ca ati aflat?le întreb.
Emma ma analizează din cap pana in picioare la fel cum o făcea când eram mai mica. Isi da o palmă peste fata si ma ia de mana si împinge înăuntru, de cad pe jos. Toți chicotesc, iar Emma sare direct la dulap. Îmi ia de îmbrăcat, ma ridica si nu stiu cum, dar ma trezesc in baie. Ma schimb, dar nu apuc sa mai fac nimic ca Emma intra peste mine. Ma ia de mana si ma tranteste pe un scaun. In câteva secunde îmi face parul si machiajul. Asa făcea si când eram mai mica. Emma este o brunetă cu ochii căprui. Si da, este mai mare ca mine. Ea are 25 de ani, Jade 27, iar băieții 26 fiecare.
-Nou record!spune Jade.
Ea mereu a cronometrat-o pe Emma cat de repede ma aranjează.
-Hai, fugi jos, blondo!spune Emma. Fromosii rămân cu mine!
-De fapt, doar el!spune Zeyn si trece langa mine.
-Mie îmi convine!spune multumit Jimmy si ii face cu ochiul Emmei.
Eu, Zeyn si Jade coborîm in fata hotelului cât de repede putem. Acolo ne asteapta o limuzina si urcam in ea.
-Îmi plac hainele,iubito!ma asigura Zeyn, si îmi face cu ochiul.
-Ce...?întreb si ma uit la mine. A, da! Nici nu mi-am dat seama in ce m-am îmbrăcat.recunosc eu, iar Jade începe sa rada.
-Ca in vremurile bune!spune ea melancolic.
-Adică acum doi ani?o întreb de parca ar fi logic.
-Da ce mica erai atunci!isi da seama Jade.
Eu ma incrunt si îmi incrucisez mâinile la piept.
-Nu eram asa de mica!spun exact ca un copil mic.
-No!recunoaste Jade. Aveai 1,2 m înălțime...stai!
Umbla in geantă ei, care pare mica, dar nu aveti idee care are in ea! Scoate o poza. Ma plesnesc peste fata. Sunt eu la 12 ani. Si da am crescut cam brusc.

stiu ca e un final prost de capitol, dar nu stiu când m-ai prind net. Stiu ca e un capitol tâmpit, dar netul e de vina, dar va promit când voi putea ca va dau o rusă! Si ma voi interesa si de hoteluri din Paris. Scuze de greselile gramaticale! Sper ca va placut! Nici nu m-am uitat pe notificări, deci nu stiu ce ati mai facut. Sunt extenoata phisic! Deoarece s-au cam certat ai mei si am plecat din Grecia. Acum sunt acasă, dar plec la munte. Asa se revansează ai mei. Imaginati-va sa stați de la 7 dimineata pana la 1 cat e acum, cu doi copilași de 5 ani! Ca asa m-am simtit eu! Cred ca sunt cea mai matură din familie! Dar nu va obosesc de la ce a inceput si tot tacâmul. Capitolul are in jur de 3900 de cuvinte. Apropo! Sa stiti ca sterg capitolul lui Gabi! De ce? Deoarece vreau sa sa fie numai cartea mea! Adică stiu ca ma mai ajutati si voi cu idei, da eu le dezvolt! Mor aici de oboseala asa ca: La mine e 00:56. Noapte bună! Apropo! In poza este ținuta Sofiei de la Emma. Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum