Sofi P.O.V. :
-Nu e bine!-se retrage Max din sărut.
-Și? De când faci tu ce e bine?Spun un pic amuzata.
Se apropie iar. Știu! Stiu! Știu ca e fratele meu. Dar...pur și simplu! pentru ca oricum eu eram cu spatele la perete îi este foarte ușor sa mă lipească de el. Imi musca ușor buza inferioara, iar eu îi dau voie sa pătrundă în gura mea. Îmi bag mâinile pe sub tricoul sau dându-i-l jos usor. Nu știu ce se întâmplă. .. Dar îmi place... El mă ridica usor de talie, iar eu imi incolacesc piciarele în jurul taliei lui. Pătrunde cu mainile pe sub bluza mea, apropiindu -mă mai mult de el. Așa mă duce spre pat. El se așează pe pat. Ne despărțim din sărut... încerc sa îi dau o palmă dar îmi prinde mana la timp. Așa ca îi dau una cu cealaltă mana. În secunda ce îmi da drumul la mana îi dau o palmă și cu aceea.
-Au! Pentru?Mă întreabă confuz.
-Asta pentru ca m-ai mințit! Vreo sa îmi spui acum adevăratul motiv?îi mai dau o șansă de a-mi spune.
-Pai... Nu vreau sa se mai atingă cineva de tine...-recunoaște un pic timid incretinu-mi nasul.
Ooo! Ce dragut! Stai, ce? Nu mai contează! Îi dau un sărut și ii zâmbesc.
-Și asta pentru ca ești adorabil!recunosc și eu ceva.
Imi zâmbește ca răspuns. Ne apropiem unul de altul din nou.... Mă pune dedesubt. Eu îl trag usir de el și îmi strâng piciarele mai mult talia lui rezultând un genat slab de la el...* * * (asta înseamnă ca trece timp)
Eu chiar?! Da....up! Stop, ce?! Nu! Nu m-am culcat cu frati-miu! Doar ne-am sărutat. Chiar așa mă credeți?! Acum stau la brațul sau ascultamdu-i inima, iar el mă mângâie pe cap. Încă am bluza pe mine! Nu ca si-ar fi ținut mâinile acasă, doar ca nu mi-a dat-o jos. În fine!
-Unde-s cei doi?il intreb amintindu-mi de animal unele noapte de companie.
-Prin casa. Stai linistită, baby!imi spune amuzat.
Mă întorc cu fața la el zâmbind - mi.
-'Baby'?il intreb râzând.
-'Baby'!răspunde zâmbind mandru. A mea!adauga apropiindu - mă mai mult de el cu o mișcare rapida.
Ne uitam unul în ochii celuilalt. Privesc cu atenție acei ochi mai negri ca taciunele. Mi se par atât de calzi! Cum dracului?! E Max! Nu m-am deranja sa mă culc cu el, dar sa îl iubesc? Mai mult ca un frate?! Nu știu....
-Îmi place cum suna!Spun zâmbind.
Imi iau telefonul de pe noptiera.
-Ce vrei sa ascultam?il intreb uitandu-ma pe YouTube.
-Mmm.....Știu! Naspa capitol! (Aștept injuraturi;) ) pa munte e destul de ok ... plec mâine seara :( dar nu va promit ca postez zilele acestea... ca trebuie sa pregatesc totul pentru scoala. Toate temele sunt gata, dar sunt aruncate prin camera :( . În fine! La mine este 02:47! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...