Auziti? cică e capitolul 127

1.2K 75 5
                                    

Sofi P.O.V.:
Ah! Ce zile frumoase! A fost o luna minunata. Dap! Atat a durat! Nu am dormit nici măcar o noapte în acea perioada... imi aduc aminte... eram acasa. Eu si Derek eram pe canapea uitandu-ne la televizor. Eu stăteam cu picioarele pe ale lui. Emma a intrat si desigur ca si Andrei cu ea. Nici acum nu stiu daca sunt împreună sau nu!
-Cum dracului puteti mânca atata?s-a mirat Emma când a vazut doua platouri de prăjituri pe masa si pe fiecare in mana cu o farfurie plină si gata sa infulecam.
-De fapt, e prima data saptamana asta când mănânc dulce!se apara Derek.
-Tu! Dar Sofi in fiecare zi o vad manacand numai prăjituri! Cum dracului nu te ingrasi?a intrebat frustrată Emma.
-Pai...simplu!Am inceput sa explic. Pentru inceput trebuie sa faci mult sport! Alergatul pentru viata ta e un sport bun! În al doilea rand, trebuie sa nu dormi prea mult! Daca se poate, chiar deloc! Iti recomand sa iti iei un Derek pentru asta...am zis chicotind. Nici nu iti dau seama cum se face dimineata. Si in ultimul rand, trebuie sa pierzi mult sânge! Sa fii impuscata, lovită etc. Trebuie sa pierzi sânge!asta e esențial!Am spus cam in sec.
-Of...a oftat cam trist Derek. Iti promit ca nu te va mai răni nimeni! Voi fi aici sa te apar!mi-a promis uitandu-se in ochii mei si după pupandu-ma pe frunte.
Da...a fost cam plictisitor si siropos momentul, dar mere. Nu mere? Bine! Atunci pere! Nu! Mai bine gutui! În fine! Toate zilele au fost bune...nici nu simteam oboseala! În fiecare mesaj puneam emoticoane cu inimi, mereu când ne vedeam ne imbratisam, daca nu puteam sa ne sarutam. Stăteam unul cu altul cât de mult puteam. Iubeam sa ma uit in ochii lui albastri si iubeam sa ii ascult inima cum bate. Iubeam sa ma joc in parul lui blond...Iubeam când m-a lua in brate...Iubeam tot ce este legat de el! Pana in acea zi... imi mai aduc aminte un dialog dintr-o noapte. Era putin abătut.
-Mi-e somn!a anunțat.
-Ce s-a intamplat?l-am intrebat imediat stiind ca nu e in regula sa zică asta.
-Azi am fost cu Bogdan la o intalnire de afaceri si a trebuit sa....ma culc cu una, a recunoscut timid.
-Ok!i-am zis relaxată.
-Nu esti supărată?
-Nu. A trebuit sa o faci. E doar sex! Doar nu..o iubesti, nu?
-A, nu! Nu o iubesc si joci măcar n-o plac!a spus si mi-am dat seama ca nu minte din tonul voci lui.
Ne-am bucurat in continuare de acea noapte. Mi-o amintesc zambind. Cum sa zambesc la asa ceva? Zâmbesc pentru ca a fost sincer. Nu m-am supărat ca făcuse sex cu alta. Se putea duce linistit si la o tarfa de pe centura din pura placere. Doar sa-mi zică! Asta era regula mea. Dar in acea zi...a uitat-o.

Ma urati? Astăzi e ziua mea! Deci vreau cadouri de la voi! Fiecare cititor care o părere sau mai multe! Stiu ca e cam banal capitolul, dar vreau sa prind "acea zi" intr-un capitol .... Eh! Daca am chef mai scriu. Intrebare : de ce te-ai apucat sa scri? Raspuns: n-aveam ce face acas'! Glumesc! Am foarte multe pe cap, dar si daca trebuie sa imi depăsesc limitele tot scriu! Pentru ca sunt dependență de asta. Bre, tocmai mi s-a inchis telefonul când scriam...s-a inchis fix când l-am băgat la încărcat....ciudat! La mine e 02:03! Noapte buna! Nu uitati de cadou! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum