Amintiri din viitor 2 parcă. ..

1.3K 63 9
                                    

Derek P.O.V. :
Stau drept. Ridic pistolul. Imi fixez ținta. Văd totul bine...trag. După câteva secunde mă relaxez, las pistolul jos și merg sa mă uit unde am tras. Da ... Acesta sunt eu în poligonul de tragere cu pistolul. Și se pare ca am dat un decar, fix pe mijloc. Dar am mai dat câteva focuri înainte. Eh... văd majoritatea ca sunt pe lângă punctul țintit...Tot e bine. Un om e mai mare, nu? Am obosit...Merg sus. Aranjez totul cum a fost și plec. Unde sunt? Acasă! În casa mai sunt Sofi, Max, Emma, Andrei, Felix, Tiberiu, Zeyn, Jade, Jimmy și... încă unul pe nume Alex...Mi se pare destul de ok. Dar încă nu pot avea încredere în el. Este un prieten de-al Emmei și lui Andrei.
Intru în sufragerie.
-Hei!Mă saluta Andy de pe canapea.
-Tu ce cauți aici?il intreb amuzat...Când o fi ajuns?
-Se pare ca în casa asta sunt numai fantome. Ca nu am văzut pe nimeni de când am intrat. Am venit ca am vrut...Nu am voie?
Îmi dau ochii peste cap amuzat.
-Care era camera ta?Mă trezesc întrebând când Andy se ridica pentru a ne saluta.
Dam mana și o mica imbratisare frățească.
-La același etaj cu a ta camera. Și cu dormitorul lui Sofi. Și cel a lui Max...imi răspunde lent de parcă era evident.
-A,da!
-Unde-s restul?
-Nu știu. ..Poate - s plecați. Hai sus!
El pornește înainte, eu îl prind repede din urma. La etajul acesta nu sunt decât 4 camera. Impropriu spus. O camera are o baie, o camera dulap (cum am botezat eu camerele acelea), un dormitor și încă o camera unde fiecare face ce vrea cu ea. Nu e și hol, dar na... Prima pe dreapta de la scări este a lui Max, a doua a Sofiei, iar pe stânga : prima a lui Andy, cea din colt a mea. El se opreste la dormitorul sau. Ii spun când e gata sa mă anunțe. Ajung în fata ușii camerei mele...
-Dă-te dracului!aud o voce ca de copila îngâmfata și înfuriata venind din camera din spatele meu...
Sofi! Cu vocea ei când nu îi convine ceva. Ma întorc cu fața spre usa acelui dormitor. Când ma apropi mai mult.
-Ah! LASA-MA DRACULUI!
Cu cine mama lui Lucifer e în camera? Dau sa deschid usa. Constat ca e încuiată. Mai aud o înjurătură a blondei mele preferate ... surorii! Am vrut sa zic sora. Ca doar e ca și soră mea! Nu! Sora! Nu altceva. Alerg pana la mine de unde iau o cheie a camerei. Am cheia de la toate dormitoarele... Nu mai contează de ce!
Mă întorc la usa... Nu se mai aude nimic. Încerc iar sa deschid. Tot încuiată. Dar pot jura ca am auzit una din înjurăturile Sofiei. Descui usa. Cu coada ochiului observ ca Andy vine și el. Deschid usa si....
-Dă-te naiba și stai locului!spune Alex.
-Ce, în numele lui Lucifer, crezi ca faci aici?!Spun nervos văzând ca era peste Sofi în ...pat, iar ea din câte văd nu are bluza.
-A încercat sa îmi dea un cadou, ce?!spune sarcastica blonda. De aceea eram sub el, îl înjurăm de toți sfinții și Mi-am dat bluza jos, continua sarcastica.
Eu, cu nervii întinși la maximum deja eram lângă el și îl apuc de gat dându -l de podea.
-E a mea!Spun printre dinti.
-Ia mai du-te...
-Ce-ai fi sa te duci tu?!il intrerupe Andy.
Alex se ridica și da sa dea cu pumnul în mine. Il prind în mana mea și îl dau peste cap. Andy se baga și el. Ii da una în cap. Alex reușește sa se ridica. Imi da una în stomac, dar eu îl lovesc de pat cu capul.
-Sa nu te mai atingi de ea!spune enervat Andy făcând un schimb de pumni cu Alex.
-BRE!țipă Sofi.
Toți ne oprim din ce facem...bătaie și ne uitam la ea. Cineva își bate joc de mine sau ce?! Sta acolo, ca un îngeraș nevinovat, dar arata ca un demon ce în vis se arata! Hai, Derek, ca acum te mai faci și poet?! Faza e ca arata foarte bine in acei blugi scurți și sutien roșu....
-Voi acum pentru ce va tot bateți? Care sa mă violeze?întreabă intr-un fel confuza, dar cu umor în glas. Ati face mai bine sa mă dezlegați!sugerează făcând semn cu capul spre mâinile sale ce sunt prinse în. ..catuse de pat? What the fack?
-Ca dacă nu acea vorba cu "sa rupem patul"... Va fi adevărată!continua ea acum puțin cam enervata.
Nu suporta sa stea legata. Și având în vedere ca patul e din lemn, are șanse bune de al rupe.
-Unde-s cheile?întreb eu.
-La el!răspunde blonda arătând cu capul spre Alex.
-La mine!răspunde și el.
-Da-mi-le!îi poruncesc.
-Nu vreau!
-Da-ni-le! Spune și Andy.
-Nu!
-Da!
-Nu!
-Da!
Ne oprim instantaneu când auzim un trosnet puternic. Mă uit spre sursa sunetului. E Sofi care a rupt patul. Mă uit puțin uimit. Ea se ririca și îi ia cheile din buzunar lui Alex printr-o mișcare. O ajut sa și le dea jos.
-Marș din casa asta!spune stăpână pe sine Sofi spre Alex.
Acesta ar vrea sa mai facă ceva, dar suntem trei contra unu. Ofteaza furios și pleacă.
-Oricum am văzut și mai bune!comentează el.
-Pot...sa spun sa îl oprească?întreabă Andy.
-Nu era evident?răspunde amuzata blondina.
-Ce s-a intamplat?întreb după ce Andy se duce repede sa anunțe asta.
-A, pai simplu! Dormeam când ăsta m-a legat și m-am trezit când voia sa-mi dea bluza jos. A reușit sa mi-o rupă totuși, spune de parcă e ceva normal...Ce? E doar o alta zi când încearcă cineva sa o violeze. Nimic dubios.
-Sa știi ca...tu ești cea mai buna!O anunț zâmbind.
Ea începe sa rada, eu urmând -o.
-Ce pervers a sunat!radem amândoi.

Plictisitoooor! Știu! Dar... bre, tocmai am auzit de unul amu și na... Când o sa vina rândul la carte sa știți ca voi povesti din perspectiva lui Sofi. Mi-a plăcut ideea gen...Dar faza grea a fost: "Sofi? Violată? Nici de o armata! "-gândesc eu. Nu știu de ce... Nu știu de ce așa am creat-o. Și Nup. ..Nu am revenit. Sunt în ultimul stres. Am nervii întinși la maximum.... A fost așa o pana de chef de scris... Am 2 olimpiade weekend ul acesta... Va spun un secret? Eu tot am negat ca-s Bună la fizica, dar chiar Mi-am dori sa asa jungla la naționale... Dar mai mult vreau sa am punctaj foarte mare la locala de la mate ca sa merg la județeană. ..Iar acolo măcar sa iau premiu. Da...E cam un secret. .Pe care Irina, colega mea de clasa tocmai l-a aflat -.- eu tot neg ca știu ceva. .Dar FRATE VOI ȘTIȚI CÂT (cum spune mama) TRAS SĂPTĂMÂNĂ ASTA? Sunt obosita și stresata! Imi vin toți dracii! Ar mai lipsi doar sa îmi vina rău atunci ca...perfect! Ar fi perfect! Am o emoție... inima pot sa jur ca face ca dracului. No... Va place coperta de la medie? În curând o voi pune. La mine e 02:33! Eu trezesc azi devreme-.- Noapte buna! (Măcar voi sa aveti) pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum