165

1K 59 10
                                    

Derek P.O.V.:
-Sper sa va distrați!ne ureaza în încheiere Bogdan.
Ei pleacă ca niște șefi, iar noua ne trebuie câteva secunde pana sa ne dezmeticim și îndreptăm spre uriașă vila. Fiecare 'mafie' sa spun așa are câte un apartament. În vila asta va trebui sa locuim pentru nu-a-spus-nimeni-pentru-cat-timp. Viața este impunătoare. Se intra într-un hol micuț ce da într-o sufragerie spațioasă. Fiecare are cheile propriului apartament. Eu și Rebeca conversam pe mute și decidem sa mergem sus. Urcam doua etaje pana sa găsim camera. Sunt doua niveluri cu apartamente. Observ ca la etajul acesta mai este fata aceea K.C. Din Japonia. Nu seamana! Arata ca o americanca sau europeana. Este în fața ușii din fata cu ditamai pufosenia. Bun, chiar îi voi cere mai târziu sa mă lase sa îl mângâie!
-Hai!-mă trage înăuntru Rebeca. Nu te mai holba la căței!imi atrage atenția după ce închide usa.
Ii arunc o fata confuza. Ea doar chicoteste. Nu înțeleg fetele! Asa în general. Foarte puține excepții. Apartamentul are doua dormitoare, o sufragerie - bucătărie și doua bai. Toate bagajele sunt așezate toate în sufragerie.
-Eu îl vreau pe ăsta!țipă amica mea ca o disperata arătând spre un dormitor.
Aleg sa tac și sa îmi târăsc cele 4 geamantane în celălalt dormitor. Despachetez bla, bla. Sunt doar amănunte!
Astazi este ca o zi de acomodare din câte am înțeles. Deci după ce am terminat cu aranjatul din organizația lucrurilor cobor la parter poate e cineva.
Rebeca e în baie. Nu am chef sa tip. Se va prinde singura ca am coborât.
-Hei!ma salutat Andrei urcând scările. Ai chef de un joc? Ca tocmai veneam sa va chem .
-Ok ...?răspund surprins.
Puțin cam dubios ca acum se joaca un joc fix când veneam. Dar na... Merge! Urc înapoi cu Andrei. Ii spun ca merg eu la cei din Japonia, iar el sa se duca la amica mea. Nu ma înțelegeți greșit. Nu ca nu ar arata bine. Dar pur și simplu nu o am la suflet. Plus ca fata blonda e destul de frumoasa. Pe cine păcălesc? E superba! Imi aduce aminte de... stop! Derek, ce draculu?! E moarta! Trebuie sa îmi intre asta în cap! Mai repede! Bat în usa de câteva ori și aștept. Nu după putin timp deschide băiatul.
-Buna!-mă saluta un pic distant.
-Hei!-sare K.C. zâmbitoare pe spatele lui facandu-l sa scoată un mic chicot.
-Noi vrem sa jucam ceva jos. Veniți? Îi invit zâmbind.
-Ok!răspunde parcă cu un ton mai rece blonda.
Acum ca stau mai aproape de ea...wow! Are o Pele așa alba ca de Alba-ca-zapada. Fata e de porțelan. Ce dracului?! S-a operat poate... Iar ochii?! Sunt așa de mari și albaștrii. Bine chiar seamănă. .. Nu mai contează! Accepta și Mark îl chema? Sau ceva gen? Mark - Dark... bine! Eu chiar am o problema serioasa!

Știu! E naspa, dat dracului! Dar am o scuza. Săptămână asta sunt full. Azi a început. Aseară am stat treaza ca sa învăț ... ca am lăsat totul pe ultima clipa. Și cei care sunt la liceu sau gimnaziu în România presupun ca așa sunt și ei. E final de semestru. Toți vin cu teste. Iar eu am și olimpiade și concursuri (ieri am avut olimpiada la fizica, azi concurs la romana, luni olimpiada la mate, sâmbătă cea la romana pe localitate ). doare capul de la atâtea! Of...La mine e 03:49! Încerc în weekend sa postez. Dar când e stresul mare Îți piere de orice:( noapte buna! Va pup somnoroasa!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum