Capitolul 70

1.9K 109 11
                                    

Sofi P.O.V.:
Ma scol parca din instinct si observ ca avionul ateriza. Ateriza langa incinta închisori. Nu era nimeni in curtea inchisori. Singura miscare este facuta de ofițeri care patrulează si sunt gata sa tragă. Avionul aterizează si eu ma cobor. Il gasesc pe Bogdan, asteptandu-ma zâmbitor.
-Bine ai venit!ma întâmpină el.
-Ce mai faci? E totul pregătit?il întreb calma zâmbind.
-Desigur! Totul e gata!ma asigura el zâmbitor.
Ne imbratisam, si mergem spre garajul unde se țin masinile. Mergem usor, fara graba. Inainte sa intrăm in garaj, il întreb.
-Mi-ai gasit copilot?
-Da!Imi răspunde când ajungem in locul unde se afla masina.
E vechea masina a lui Derek. In stânga masini, se afla Zeyn.
-Gata de cursa?intreaba zambitor.
-Dap!spun inspectat masina.
-Imi plac hainele!ma tachineaza Zeyn.
Chicotesc si deschid usa soferului, priviind înăuntru. Cunosc masina asta pe dinafara! Când esti copilot trebuie sa sti totul despre masina si pista.
-Cine mi-e copilot?intreb, închizând usa, si necrezand ca Zeyn este.
-Un băiat pe nume Artur! Stie limba, si a mai fost copilot!ma asigura Bogdan.
-Ok!spun gînditoare, neoprindu-ma din a cerceta masina.
-Ce e?intreaba Zeyn, dar ma prefac ca nu aud.
-Bogdan, vreau ca masina sa fie verificată inainte de fiecare cursă!ii ordin ganditoare.
-Desigur!spune usor confuz.
-Hai, sa o salut si pe Aishe!spun parca revenindu-mi dintr-o transa.
Nu mai astept un raspuns si plec spre iesire. Bogdan vine grabit dupa mine. Masina ppate fi sabotata in orice moment! Trebuie sa vorbesc cu Aishe! Sa pună pază...Dar nici in ea nu am prea multa încredere. Face orice pentru audiență! E on stare de orice! Merg cu pasi hotărâri si rapizi spre biroul ei. Intru intr-o clădire si urc doua etaje. Usa biroului este intr-e deschisa.
- أنا تخريب سيارة؟
Spune o vice de barbat din interior. Inseamna:"Ii sabotam masina?". Asta a intrebat, in araba.
لا! وقالت انها لا تخريب السيارة!
Răspunde vocea calma, a Aishei. Inseamna"Nu! Ei nu ii sabotezi masina!"
-Mai ales daca imi spuneti in fata!le atrag atentia celor doi.
Ei tresar la auzul voci mele, si se uita speriati spre usa. Ei ma vad stând cu spatele rezemată de tocul usi.
-Nu vi se pare, ca daca vreti sa sabotata masina cuiva, nu trebuie sa i-o spuneti in fata?ii intreb amuzantă.
Aisha sta sa se gândească la traducere, dar vad ca ii ia mult asa ca o zic si in arabă.
-Scuze...spune nesigură, iar eu dau din cap aprobator, asfel ea continînd. Cursa va începe...mai bine te duci!spune sacadat.
Dau din cap afirmativ si plec. Ies din clădire unde ma asteapta o limuzina alba! Cred ca restul sunt deja la start. Ma urc in limuzina, iar ea ma duce spre start. Face dreapta si trece ultima intr-o coloană de 3 limuzine si in fata o masina mai mare. Limuzinele sunt la distanta una de cealaltă. Vad startul. Din masina mare coboară deținuți care vor participa la cursa. Dintr-un picrofon li se striga numele. In dreapta mea, se afla mecanici mașinilor. In stânga se afla mai multe ecrane mari. Pe fiecare este fata unui mafiot. Ii cunosc pe toți! Pe unul din ecrane se afla Seful. La fiecare masina deja se afla care o gacica sexy. De ce nu am zis curve? Deoarece nu sunt! Sunt deținute din alta închisoare cu care se intampla la fel ca si la deținuții de aici. Daca masina in care se afla castiga, ele sunt libere. Daca nu, tot libere sunt, dar in alta lume. Doar la masina mea se afla un băiat drăguț! Masina mare pleacă si din prima limuzina iese un băiat in jur de 20 de ani, care sa saturat de viata. Nu e cine stie ce amenințare. E slab, dar arata bine ce sa zic. Din a doua iese un băiat cam la fel ca primul. Ei sunt cei din S.U.A.. Nu are rost sa va spun cum ii cheamă. Din ultima limuzina iese un băiat înalt, dar deloc atrăgător. Zici ca e un tocilar! Ce e cu jucătorii ăstia? Cred ca vor muri imediat! Limuzina mea înaintează un pic si întoarce cu usa pe unde trebuie sa ies spre partea cu mecanici. Soferul se da jos si vine ca sa îmi deschidă portiera.
-He thinks he can win for Saudi , the 6 year in a row ! Sofi Dark!strigă Aisha in engleza, prin microfon, inainte sa ma cobor din masina.
Tocmai a spus" Crede ca poate castiga pentru Arabia, al 6 lea an la rand! Sofi Dark!". Soferul ma ajuta sa ma ridic, intinzandu-mi mana. Eu i-o accept si ma ridic elegant in picioare. Nici nu ma întorc pe călcâie spre stanga ca sa merg spre masina ca se si aud fluierături dintr-e mecanici. Imediat ce fac un pas spre masina, incep sa daca gesturi obscene. Cativa se ridica pe o bara si isi pun mâna la slit. Eu ii ignor si merg spre masina mea, de parca nici nu i-am observat. Niste ofițeri ii dau jos si ii liniștesc pe toți. Masina mea este pe misloc pe rândul al doilea. In cursa sunt 14 masini. Ajung in fata locului meu si arunc o privire la copilot care e fata sa intre in masina. Ma pun pe scaunul soferului, si el spune, de pe locul sau.
-Este o onoare sa fiu copilotul...începe sa spune, dar il întrerup.
-Nu ma lua cu din astra, Artur!il avertizez eu.
La geam apare Bogdan. Deschis geamul blindat. El nu se deschide ca orice geam, e ca un capac. Il împingi în fața, el fiind prins in partea de jos.
-Fi atenta!imi atrage atentia el. Armele, scuturile si capcanele sti cum functioneaza. Ca sa le poți folosi trebuie sa treci peste un semn. Sabia e pentru arme, scutul pentru scuturi, oricare din ele, si capul de mort pentru capcane. In primul tur nu poți folosi nimic. E doar viteza! Trebuie sa fi prima, ca sa nu te prindă cu capcana morți! Sunt câteva scurtaturi pe care le poți folosi, dar sa fi atenta! Sti traseul, si Artur te mai îndruma! Eu te voi îndruma de aici prin casti! Succes!
Spune zâmbitor si închide geamul. Se pare ca nu doar la mine a venit "antrenorul". La toti a venit cineva. Imi pun castile pe cap. Sunt niste casti normale negre cu microfon. In fata copilotului sunt mai multe ecrane. Toate îndreptate intr-un fel spre mine, astfel sa le pot vedea si eu. Este si o camera mica in fata. Cate unul repede si ceilalți sunt lăsați in pace. Semaforul (stiri voi chestia aia care luminează culorile verde, rosu si galben ) se pune verde. Asta inseamna sa ne pregătim echipamentele.
-E totul bine?intreb eu.
-Da! Totul este aranjat!ma asigura Artur.
-Totul e bine!ma asigura si Bogdan.
Se face galben. Asta inseamna sa pornim masinile. Pun chea in contact si pornesc masina, care scoate un zgomot puternic, de altfel, ca si celelalte masini. Toate masinile sunt pornite. Am mana pe schimbatorul de viteze si piciorul pregătit pe pedala de accelerație. ROSU!

Buna! Va iubesc! Am ajuns locul 2#! Mor! Dar desigur fericirea mea este stricată de scoala! Nu mai voi avea timp sa poate a asa des! O voi face la câteva zile! Si sincer imi pare rau, dar trebuie sa învăț si toate cele! Nu am chef de scoala! Cred ca se observa, daca eu stau la ora asta pe Wattpad. Scoala începe la 9:30. De ce? Deoarece e tampita! Inteleg ca scoala ne ajuta si toate cele . Dar programa nu e buna! Anul asta învățăm despre animale la biologie. Asta e o informație utila! Cândva in viata imi va trebui sa stiu cum fac sex animalele! De ce la scoala se fac atâtea limbi? Adică atat de putine! Noi avem doar engleza si franceza. Nu zic ca vreau sa învăț mai multe limbi, zic ca vreau sa le schimb. La engleza sunt ok. Dar la franceza...sunt un dezastru! Tocesc ore in sir! Mefitati peste meditati! Nu mai pot! Eu as vrea sa schimb franceza in...rusă? Anul asta voi face suplimentar rusă. De ce? Ca asa vreau! Vei nu stiti ca provin dintr-o familie de rusi? Stra-strabunicul a fost rus! Plus ca mi se pare o limba frumoasa. Stiu ca e grea, chiar decat franceza cu mult. Dar prefer sa ma chinui învățând rusă, decat franceza. Dar in fine! Cineva a ghicit ale cui sunt coperțile făcute! Stiri ale cui? Ale mele! Da, exact! Am gasit pozele si nu m-am putut abtine. Oricum le voi sterge! Raman coperțile Danielei si Sandrei in joc. Încă astept coperți daca vreti. Încă astept păreri! Si era sa uit! Si coperta nasului! Cum sa o uit? NU vedeti ce nas sexy am?! Pana acum el e câștigătorul! Sunt super bucuroasă ca am ajuns pe locul 2#! Sunt super nefericita ca începe scoala. Ce sa faci?! FUCK THE WORLD! Nu imi place la scoala! Nu suport sa ma complet drăguț cu profesori! După mine i-as lua cu "bre, ce draci ai scris pe tabla ca nu pricep o iotă!". Doar colegi sunt super nebuni. Dar îmi vine sa le fut un cap in gura! Aoleu! Acum mi-am dat seama! Nu voi putea injura! FUCK! Mai ales in ora de engleza, ca eu injur in engleza! Omg! Scuze de greselile gramaticale si de toate porcariile făcute de mine! La mine e 1:34! Noapte buna! Mesaj pentru scoala: DA-O DRACU' DE SCOALA! FUCK THE SCOOL! Mesaj pentru voi, cititori mei :VA IUBESC! SUNTEȚI CEI MAI TARI (CA PIATRA)! MULTUMESC PENTRU CA IMI CITIȚI CARTEA, O VOTAȚI SI COMENTARI SI PENTRU CA O ADĂUGAȚI LA LISTA VOASTRĂ RE LECTURI! VA PUP!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum