Cica e capitolul 131

1.3K 72 21
                                    

Sofi P.O.V.:
Mi-am revenit după o discutie cu mama de Derek. Am mâncat prăjituri împreună si am facut chesti mama-fiica. Da...drăguț! Au stat 2 săptămâni la noi. Cu tata m-am distrat. Nu stiti ce bine conduce... numai la egalitate am iesit cu el. Iar cu Max... s-a mutat la casa de langa cu gasca lui, deci ne vedem zilnic. Am fost in lunile astea si in misiuni împreună. Cu prietenii...si-au luat si ei mai multe case si apartamente in apropiere. In casa am rămas doar eu asa ca stăpână. Dar zilnic vin...daca nu vin toti, vine cineva oricum! Si Derek? Up... imi amintesc ca era la o luna după ce s-a intamplat. Eram cu Max. Ne plimbam pe strada, când il vad genuine din partea opusă. Deja eram mica la bratul lui Max, dar m-am facut mai mica si apropiat de el. Când a trecut pe langa noi m-a privit rugător si a vrut sa zică ceva. Eu l-am privit timidă si parca cu tristete, iar Max i-a aruncat o privire urita.
-Buna!l-am salutat noi.
-Buna!ne-a salutat. Ce mai...faceti?a intrebat jenat parca.
-Bine!a răspuns Max. Tu?
-Bine.... tu, Sofi?
-Bine...am mințit.
-Noi trebuie sa plecăm. Scuza-ne!m-a scos fratiorul meu.
Derek a dat din cap si toti ne-am vazut de drum. Pe hanoracul purtat de Max a vazut o lacrimă din ochiul meu. El m-a strâns usor in brate si am continuat sa mergem. Apoi, următoare a zi... Eram singura in pădure. Max era plecat, iar restul învățau sau erau ocupați. Ma plimbam linistită si am dat de pod... acel pod. Era acolo! Era după -amiaza, nu amurgul. Dar el era acolo.
-Hei!m-a salutat încercând sa zâmbească când m-a vazut.
Pana sa ma săsească era...trist, vedea pe fata lui.
-Hei! l-am salutat si eu.
M-am apropiat putin, dar timid.
-Daca vrei sa stai aici, pot sa plec, m-a asigurat.
-Nu! E ok! Doar eram in trecere.
Am dat sa plec.
-Sofi!m-a întors din drum si a venit langa mine.
-Imi pare...rau! Imi pare sincer rau!a recunoscut.
Nu l-am crezut! Am rămas tare si l-am intrebat.
-Pentru?
-Pentru ca te-am mințit... stiu! Sunt un bou curvar idiot mincinos, dar te iubesc!
-Atunci? De ce ai facut-o?
A tacut! Nu a răspuns. După ce un minut a trecut, am plecat usor in tăcerea mormantala ce se lasase. Nu a vrut sa ma oprească, doar m-a privit. Ah! Il iubeam! Si încă o fac! După ce m-am îndepărtat încât sa nu mai fiu in câmpul sau vizual, am soptit.
-Te iubesc!si lacrimi si-au facut aparitia.
Ah! Idioți acela m-a facut slaba! Mi-am sters lacrimile si am plecat acasa!

Hei! Ce mai faceti? Bine? Ok! Va voi crede Bun, sa va zic! Stiti ca am mai facut o poveste? Nu? Bine! Aflati acum! E una tot cu criminali. Si am dat-o la scoala pentru un concurs! Nu pot sa cred! Locul #1! Pe judet! Diriga când a corectat lucrarea si-a facut cruci de mirare (si nu din cauza greselilor gramaticale..e deja obisnuita). Ii era un pic teama de jurizare. Dar uite! Locul #1! Si da, o voi posta si pe Wattpad, dar când voi aveam mai multe capitole. Gabi m-a rugat sa o continui...si special pentru ea părinții lui (personajul principal e baiat) se numesc Sofi Dark si Derek Smith...si e in ckanul lui Andy Rotaru :))) nu, nu e in continuarea cartii asteia, dar na! Părinții lui sunt politisti si au fost rapiti si asta l-a convins sa faca parte din mafia lui. Da...complicata treaba! Nu va zic mai mult! Locul 1#! Ce dracului? Eu? Wow! E ceva...minune! La mine e 00:46! Ma culc mai devreme ca la 10 e primirea. Noapte bună! Va pup!!!!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum