Ultimul capitol(vorbesc serios)

1.2K 69 9
                                    

Tot la persoana a III-a povestesc ^^, din nou fac timpurile verbale praf!:
Sa stai în casa poate e plictisitor. Dar cum e atunci când stai singur, într-o camera, neavand televizor sau alta "sursa cu exteriorul"? Sofi știe exact cum e. După ce a explorat toată camera- avea și foarte mult de vizitat, nu?-a decis sa citească o carte găsită într-una din noptiere.
Sta linistită, citind, când usa se deschide. În dormitor pătrunde Luca cu aceasi aroganta cu care plecase. Blonda nu îi arunca nici măcar o privire. Acesta închide usa si se aseaza pe burta lângă ea. Nici acum nu reușește sa acapareze atenția fetei, ce dădea impresia ca este vrăjita de cartea din mâinile sale. Nici dreglandu-si glasul nu optime un rezultat. Pentru el devenea enervant. Așa ca i-a luat romanul din fata, punându -l simetric ei. Tocmai acum dobândește o privire din partea Sofiei.
-Ce vrei?il întreabă plictisita.
-Mă gândeam ca dacă nu ai chef sa facem ce doresc eu, poate ai chef de altceva!O anunta Luca pe un ton de zici ca voiește să o asasineze. Asta dacă nu te-ai răzgândit, adaugă imediat.
-A, pai ce ai mai vrea tu sa facem?continua Sofi pe același ton.
-Am observat ca nu te descurci prea bine cu arcul, spune brunetul după un minut în care s-a mai calmat. Ai vrea sa te învăț?propune calm, dar rece.
-Știu sa trag, îi atrage atenția blonda.
-Atunci, sa te învăț sa tragi bine!Se corectează.
-Am tras destul de bine!îi răspunde Sofi rece și indignata.
-Ba nu.
-Ba da.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ai țintit capul și ai nimerit piciorul! Asta ți se pare ție destul de bine!?
-Pff, exclamare dându -si ochii peste cap. Bine! Mergem să tragem cu arcul.
Zâmbind drăcești din cauza acestei "victorii ", Luca se ridica și îi întinde mana și "iubitei lui", dar blonda refuza.

-Cine locuiește aici?adică inafară de tine!întreabă curioasa și mirata în același timp de vastitatea conacului Sofi.
-Doar eu. Dar ce pot spune!? Sunt un om petrecăreț, iubito. În toate aceste camere sa cazează în fiecare luna câteva zile invitații mei.
Poarta aceștia o mica discuție pe drumul lor spre poligon.

Sofi P.O.V. (YEEE! ^^ DOAR EU BUCUR?) :

Îmi aleg un arc din cele "prezentate" de idiotul de Luca ( mi-a arătat unde se afla și a spus sa îmi aleg unul... vai, dar ce reverentios, nu!? ). Mă pun pe primul culoar de tragere. Mă pun în poziția de tragere. Iau o săgeată.
-Esti prea moale!Mă critica idiotul de știți voi cine. Uite!
Vine prin spatele meu. Mana stânga și-o așază peste mana mea ce tine arcul, iar pe cea dreapta peste a mea ce se afla la fata gata sa țintească. Pot spune ca mă încordeaz nitel de nervi... În nici măcar un caz ca mi-a spus el ca-s moale. Auzi!? Tragem (ca doar nu pot spune "trag" având în vedere ca el e practic lipit de mine ). Sageata trece în forță prin ținta, chiar dacă nu la mijloc(nici pe aproape). As spune ca e un cincea la ora trei.


* * *

Seara Luca a pus ca va fi o petrecere. Tocmai mi-am pus rochia pe mine si ma chinuiam un pic sa o prind mai bine la spate. Nenorocitul de Luca intra peste mine si fara nici un cuvant mi-o strange el mai bine. M-a urmarit!? in fine...

Intram in camera balului..in mijlocul ei se afla ce mai superb baiat cu par brunet, ochi ca de smarald in aceasta lumina. Instant cand privirile ni se intalnesc ma fac rosie ca focul in obraji. Timpul parca s-a oprit....el este...este...el....

Vreti sa aflati ce se intampla mai departe? Atunci eu va astept la "Copiii criminalului"... yeee! O gasiti pe profilul meu. Merci ca ati citit aceasta carte! Merci pentru voturi! Merci pentru comentarii! Sper sa va placa si acea carte. VA PUP!


Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum