Sofi P.O.V.:
-Ne explica si noua cineva ce se intampla?intreaba obosită Emma.
Restul vad ca au mutit. Si ca unii s-au evaporat. Raluca si Mia cred ca s-au întors acasa. Dar Lucas si Felix? Ei unde au dispărut? Si ce cauta Maria aici? Ne despărțim din îmbrătisare.
-Simplu! El e Derek! Nu il mai cunoasteti?ii intreb de parca ar fi evident.
-Dar cum?intreaba Bogdan.
-Noi ne inecam aici in propriul nostru sânge deoarece ne-am spart limba, si suntem plini de sânge, iar voi vreti sa explicăm?intreaba ceva gen"ce e draci de explicat? Noi vedeti ne omorîm aici, iar voi vreti sa explic cum de sunt aici?!" Derek.
Amândoi ne dăm ochii peste cap si plecam la etaj. Da, i-am arătat casa si i-am gasit si camera! Fix vizavi de a mea. Intru în camera si ma schimb intr-o pereche de blugi scurt i si o bustiera alba, după ce imi fac un dus rapid. Ies de la baie si observ ca Derek sta pe pat. Daca ar fi fost oricine altcineva cred ca l-as fi facut ouă si oțet, dar...m-am obisnuit cu so sa apara oricand in camera.
-Am auzit Daniel Loft bine in oras! Ce zici ii facem o vizită?ma intreaba cu subînțeles.
Nu ajunge ca am limba spartă, ma rog, acum e mai bine, ca imi musc si muza interioară când ma gândesc, iar Derek la fel. Daniel asta e un "prieten" de al nostru. Anul trecut l-am lăsat sa treacă prin teritoriul nostru, in schimbul unei sume de bani. Parca era 100 de mii de euro. Sau ceva gen. Ce e? Nu a trecut prin margine, ci fix prin mijloc, de aia atatea bani! Dar nici azi nu am primit mai mult de jumatate din suma.
-Sa facut! Sa mergem!
Derek se ridica din pat. E îmbrăcat intr-o perechie de blugi si un tricou mulat alb. Bine, imi musc buza din doua motive!
-Hai, schimba te! Si sa mergem!spune el calm.
-Merg asa!i-o tau eu.
-Bine, accepta el, dar vad ca nu asa de bine.
Am impresia ca si el isi musca buza din ambele motive. Cel putin nu sunt singura.
-Dar tu nu te schimbi?il intreb si eu.
-Nu. De ce?ma intreaba el crezând ca voi zice....sincer, nu stiu!dar parca asteapta un anumit raspuns.
-Esti in blugi!sa nu iti fie greu!gasesc eu nod in papură.
-Nu, sunt ok!raspunde el.
Ma ia la bratul sau, eu intainzandu-mi capul pe umărul sau. Asa coborîm. Trebuie sa trecem prin sufragerie ca sa iesim din casa, si desigur trebuie sa ne luam si niste arme. Ii găsim pe Bogdan, Andrei, Maria, Max, Jimmy, Zeyn si Jade asteptandu-ne cuminti.
-Pa!le spun eu.
-Ne întoarcem....cândva!adauga Derek.
-Ho!ne opreste Jade. Ce se intampla aici? Sa nu faceti pe deștepți cu mine! Asa ca asezati-va si vomitati o explicație !spune serioasa.
Când Jade vorbeste asa, trebuie sa o iei in serios! Eu si Derek ne așezăm pe care un fotoliu si eu incep sa povestesc.
-După ce ati plecat, eu am mers sa ma plimb.
-Si ne-am întâlnit la un pod,completează Derek.
-Si asta este măreață poveste!fibalizez eu.
-Si eu tot vreau o îmbrătisare de la tine!spune serios Derek.
Jade isi da ochii peste cap, dar il ia in brate. Zeyn se uita urît la ea, dar Jade după cine si ii da un sărut lui Zeyn asezandu-se in poala lui.
-O, Jade! Un nou iubit, ai?se mira Derek amuzat.
-Zeyn!se prezintă blondul care a încercat sa ma violeze de 3 ori, si nu, încă nu am uitat.
-Tu ...incepe Derek sa zică, dar eu raspuns de parca as sti ce vrea sa întrebe.
-Dap!
Stiu ca v-am zis de o crimă, dar mi-e somn....si mi sa spus sa postez capitole mai scurte, dar mai des. Si cred ca in urmatorul, sau asa cava urmează sa moară cineva. Cum il ucideam? Ce credeti ca vor alege? Il spanzura? Poate, dar clasic. Tăiem capul? Prea banal. Cu o linguriță? Facuta si refăcută. Stiu! Hartie igenica! Eu pariez ca va fi ceva cu hartie igienică! Voi ce ziceți?
La mine e 01:52! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...