Derek P.O.V.:
Pe ușa intra... cine dracului e ăla? Nu știu! Un barbat cam de 30 de ani, într-o uniforma de politist, dar care nu are însemne pe ea.
-Ce, în numele lui Lucifer, cauți aici? Întreabă Sofi ridicându-ma.
Barbatul se întoarce și o privește puțin, după se uita la Max.
-Perfect! Se pare ca, acum, putem executa toată familia Dark!spune plin de mândrie.
-Ce?!întreabă de parcă ar fi el nebun, în cor Max și sora sa.
-Ce gluma buna!rade fals Sofi.
-Din ordinul primit, îmi cer iertare, dar trebuie sa nu ieșiți vii din aceasta încăpere!spune cu o voce întunecată barbatul.
Cine dracului mai e și ăsta?! Cine se crede? Fluiera de parcă ar fi pe stadion și în câteva secunde apar cam 10 tipi în încăpere pe cealaltă ușa. .. frate, parcă ar fi așteptat acolo sa fie chemați!
-Trădătorule! Cine draci ti-a dat ordinul ăsta?!
-Șeful!spune satisfăcut și zâmbind șiret.
Sofi îl privește cu ura. Tipii veniți se apropie de ei. Ușii le se incuie automat. What?! În fine!
-Ah!spune mama lui Sofi. Poate ca n-ai prins în cursa, dar ai uitat ceva!
-Imposibil! Ce-am uitat?întreabă puțin panicat barbatul.
Bogdan P.O.V.:
-Cu cine te pui!zice tatăl frățiilor.
-Ca noi doar suntem.... Spune și Max zâmbind.
-Niște Dark înnăscuți! Completează Sefa și zâmbește larg, astfel vazandu-i se foarte bine aparatul dentar.
Derek se întoarce cu fața la mine cu o expresie gen "ce mana dracului are Sefa în gura? ! Când și-a pus așa ceva?".
-Acum 2 luni,îi șoptesc.
Îmi amintesc de parcă a fost ieri! Era dimineață și eram la masa. Vine Max și ia un măr. Când musca din el....
-Baga-mi-as!spune nervos de parcă tocmai s-a lovit și arunca mărul de parcă ar fi fost foc.
-Ce s-a intamplat?L-am întrebat curios.
-Mă doare rău un dinte!a recunoscut. .
-Du-te la dentist!a spus Sefa.
Cam după câteva ore cât Sefa a insistat sa meargă, iar el tot nu voia... A ajuns la dentist! A avut o carie și a descoperit ca îi trebuie aparat dentar.
-Nu îmi pun eu în gura așa ceva!țipă de fiecare data când încerca să îl convingă cineva.
Eh, dar surioara sa l-a convins. Sefa m-a rugat ca sa aranjez sa îi pună și ei, așa ca înainte sa îi pună lui sm fost cu ea sa își pună. Bun, și după aceea ne-sm întors acasă. Nu a scos nici o vorba. Nimeni nu și-a dat seama ca poarta. Vine Max acasă cu gura închisă.
-Să-l vedem!l-a îndemnat Fred.
Max a dat doar din cap negativ. Sofi a mers la el și privit cu ochii rugători și nevinovați. Max a zâmbit strâmb și mic, iar ea i-a răspuns la zâmbet. Când a văzut ce are și ea în gura fata i s-a luminat și amândoi au chicotit. După aceea s-a întors și cu fața la ceilalți și au văzut.
De ce îi mai spun Sefa? Nu prea știu. .. O iubesc pe puștoaică ăsta la fel de mult cum îl iubesc pe Derek! Fără ei cred ca eu nu as fi... Chiar dacă sunt mai îndepărtați și nu prea îi văd. .. Atunci când stau lângă ei și îi simt fericiți, credeti mă ca îi simt... ca frații mei! Eu nu am avut familie, așa ca m-am atașat de ei...Hei! Nu am ce sa zic... Mă dor dinți! Și azi am primit o minge - gura deci... Va dați seama! Dintele ăla mă doare îngrozitor! Și știu ca Irina a făt mingea și nu a dat-o tare, dar na... Mă doare la fel de tare ca măselele care acum se îndreaptă. .. of! Poveste lunga cu aparatul! Intrebare: Cum de ai atâtea idei? Raspuns: Eh... nu-s cine știe ce! Nu înțeleg ce e așa interesant la cartea asta. ..
La mine e 02:04! Noapte buna! Va pup!669cuvinte!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...