Sofi P.O.V.:
-Hallo! Hallo!ii salut.
Se pare ca au ajuns de mai mult timp. Nu vad ca au nici măcar un bagaj. Toți stai relaxați. Dar stai! Nu toti sunt! Nici măcar jumatate! Sunt doar Emma si Derek.
-Unde sunt ceilalți?ii intreb confuza.
Adica nu ma asteptam sa fie toți prezenti, dar doar Emma si Derek? Serios?
-Pai sunt la cumpărături!imi răspunde de parca ar fi evident Derek.
-Tu le-ai terminat?Ma intreaba Emma. Ca eu am luat cele mai potrivite cadouri cu siguranta!se laudă.
-Dap! Am terminat!răspuns amuzată.
-Drăguț costum!Ma complementează amuzat Derek.
-Merci! Voi nu va schimbat i?intreb ca un copil mic.
-Ba da! Acum! Derek ma ajuți?ii propune Emma.
-Merg sa ma schimb!anunta când o ia la paiste pe scări în sus.
Emma da ochii peste cap si priveste crucis inainte sa urce si ea. Chicotesc la întâmplare si urc ca n-am ce face. Merg în camera mea si ma pun pe pat. Ia sa ma joc eu un joc! Nu am jocuri pe telefon! Sa imi instalez! Ma uit si aleg câteva jocuri.
-Arăți bine!Ma complimenteaza Derek.
Imi ridic privirea din telefon si observ ca este langa usa. Închide usa usor impingand-o cu piciorul. Eu ma pun in capul oaselor cât el se aproprie relaxat. Este îmbrăcat in vampir-criminal ca mine!
-Si tu! Dar... strâmb din nas. Mai bine fara tricou!
-Hoho!Chiar asa?rade amuzat.
Eu cu mutra mea de copil gânditor ii raspund un "da!".
-Atunci da-mi-o jos!raspunde simplu.
Dau din umeri si ne ridicăm amândoi in picioare. So se aproprie, iar când este mai aproape ii dau tricoul jos. Mult mai bine! Dar nu apuc sa arunc tricoul pe pat ca ma trezesc zdrobită de perete. Buzele sale făcând un contact direct cu ale mele. Mâinile avandu-le deasupra capului. Corpul sau inpingandu-ma in perete. Ca sa nu cad am talpa dreapta pe perete. Imi închid ochii instant. Usor-usor ne deschidem amândoi gurile. Deja ii stiu gura, iar el pe a mea. Dar nu pe dinafară. Fara sa imi dau seama ajungem pe pat. Eu deasupra lui, el tinandu-ma de talie. Stam unul peste altul. Mana pe mana, picior pe picior, burta pe burta etc. Ati intekes ideea! Când ma misca de buza gen usor. Of! Ii simt pana si zâmbetul. Las' ca si eu l-am muscat! Si el a gemut! Si sângele are gust bun! Dulceag . Ca l-am muscat, iar el avand buzele sensibile a dat putin sânge. Hihihi! Cred ca si el imi poate simti buzele.
Dar stiti vorba aia "când lumea ti-e mai draga, vine o palmă sa te trezească la realitate!". Un ciocanit se aude. Eu ma dau jos si pun in dreapta susținută de brat.
-Fuck!spunem innacekasi timp când auzim ciocanitul.
-Sefa ! Tre' sa cobori! Ia-l si pe Derek!anunta Bogdan.
Amândoi oftam.
-Bine!strig eu ca sa ma audă.
-Sa mergem!spune Derek ridicandu-se.
Ma ridic si mergem spre iesire.
-Ia-o tu in fata! Vin si eu acum!ii anunț.
Ii dau un sărut scurt si închid usa in nas. Merg cat de repede pot in camera mea de copil si iau o funda din acea care se pune pe cadouri. Repede încui camera si cobor. Se pare ca fix acum a ajuns si Derek. Nu mai stai si când ajung langa el ii pun funda.
-Cine il vrea ca si cadou?intreb amuzată.Stop! Mi-e somn! Am obosit! Nu va mai spun nimic! Maine mai tre' sa fiu si dimineata la scoala! Si stiu ca trebuia sa ma apuc mai devreme, dar o prietenă a vrut sa vorbească cu mine. Si nu, nu o fufa ca majoritatea, deci a fost important! Mai ales ca nu era in cea mai perfecta stare! Si in caz ca o vedeti pe surioara mea, Kata, spuneti ca nu este un sphiatru prea bun! :)))) ca ea si o colega fac germana împreună si au vorbit de mine la o ora O.o si eu m-am mirat. Si profa lor a zis ca as avea nevoie de unul. Si ea a vrut sa ma ajute, dar...m-a lăsat după 1 minut de încercare. :)))in fine! La mine e 01:42! Vreau telefon noua! Noapte buna! Noapte rea! V-am pupat!
CITEȘTI
Sora unui criminal
БоевикPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...