Sofi P.O.V.:
-De ce nu are voie Mia sa înjure?intreaba perversul si ii apare un zâmbet amuzat.
-Of...pentru ca ea nu stie ce inseamna.ii răspund plictisită.
-Pe bune?intreaba Roberto amuzat.
Toți incep sa rada .
-De ce nu ii spui?intreaba printre hohote de ras Dina.
-Pentru ca ea încă traieste in lumea ei. Adevarat, ea omoară oameni, dar nu isi da seama ce face. Ea nici măcar nu stie diferența dintre fete si băieți. Crede ca băieți sunt ca fetele, dar nu au sani.
Toți incep sa rada si mai tare.
-Da sa fie clar, daca unul ii zice sau face ceva va omor pe țeapă.ii amenint pe cei care râd in hohote.
-Ok, pisi!spune acel pervers nenorocit.
Se opresc din ras.
-Si Sofi...stai! Tu esti criminală din clasa a patra?intreaba Roberto.
-Exact!ii răspund, dar după îmi dau seama ca am spus.
-Adică tu...era sa fi violată si erai bătută in fiecare zi, iar tu nu ripostat, când puteai sa ii opresti?intreaba Roberto.
-Da, cam asa!si cred ca ma cam inrosit, si Roberto începe sa zică răspicat fiecare cuvant.
-Adică tu ai mai îndurat încă un an de bătăi si ai plâns de mama focului si erai...
-Nu mi se intampla nimic! Niciodata nu mi sa intamplat nimic.i-o tăi eu.
-Da de ce nu ripostai si tu?spune revoltat.
-Pentru ca stiam ca vei fi tu acolo!si ma fac rozalie la fata (simt).
-Poftim?intreaba uimit.
-Of! Simplu! Nu ai observat ca in clasa a patra mereu apare ai când ma băteau, tu apareai, te bate ai cu aia ca sa scap eu, iar după ma consolai?spun plictisită.
-Oo, Rob! Cum o consolai?intreaba băiatul in maieu alb cu un zâmbet pervers.
-Da, iub, cum?intreaba si Dina nitel nervoasă.
Roberto se ridica in picioare si începe sa explice amuzat si mie îmi apare un zâmbet amuzat pe fata pentru ca stiu ce urmează.
-Pai...si ma ia de talie si pune cu picioarele pe pământ. O punem in fata mea. Ii dădeam o îmbrătisare de urs.si îmi da o inbratisare de urs. Si începeam sa o gadil.
-Nu...incerc eu sa-l opresc, dar deja ma pus cu fundul pe pământ si a inceput sa-mi gadile burtica.
Am inceput sa rad, iar ceilalti de mine.
-Gata! Gata!spun printre hohotele de ras.
Roberto se opreste si îmi ia fata in palmele sale.
-După ma uităm fix in ochii ei câteva minute si o pupam pe frunte.si ma pupa pe frunte. Iar după ii stergeam lacrimile.si face un gest parca stergandu-mi lacrimile.
-Ai plâns cândva?se aude vocea mirată, dar sarcastică a lui Cristi.
Roberto îmi in ti de mana, si ma ajuta sa ma ridic.
-No! Am fost din totdeauna o criminală bolnavă însetată de sânge.ii răspund sarcastică cu un zâmbet amuzat pe fata.
-Jucați si voi interogheaz-o pe Sofi?intreaba perversul cu un zâmbet pe fata.
-Sigur!răspund toți.
Mihai si Mihnea se asează pe o scara cu Daniela si Izza in poale. Iar Cristi se asează langa mine pe balustrada.
-Apropo: data viitoare când faci sex închide si tu usa!il anunț pe Cristi, vizibil iritată.
- Cu cine, Cristi?intreaba perversul.
Cristi se face rosu la fata, privind in pământ răspunde :
-Anca!
Toți incep sa rada hohote. Nu ma prind de ce, si ii las in râsul lor.
-Nu mai rîdeți asa! Face bine fata!se apara Cristi.
Restul continua sa rada. Tot nu ma prind.
-Termina-ti! Nu e nimic amuzant!se ratoieste Cristi.
-Ba da, este!raspunde perversul din hohotele de ras.
-Ce?se frustrarea Cristi si isi încrucișează mâinile.
-Ca te-ai culcat cu cea mai mare curvă din tabără!spune Roberto (in hohote de ras trebuie sa mentionez).
-Nu e cea mai mare!se apara Cris si isi asează mâinile pe solidari.
-Ba da!spun in cor toți.
-Pana si noi ne-am culcat cu ea!spun Mihai si Mihnea.
Si desigur ca se aleg cu cate o palmă de la prietenele lor. Asta ma face sa îmi apara un zâmbet.
-Si eu m-am culcat cu ea!adauga Roberto.
Si desigur ca si acesta isi primeste o palmă de toata frumusețea de la Dina.
-Si când s-a intamplat asta?intreaba Dina marait si răspicat fiecare cuvant (Cred ca mai are putin si il omoară).
Rob se uita in pământ.
-Da, când s-a intamplat asta?il întreb cu un zâmbet dracesc pe fata.
-Anul trecut.răspunde mai rosu ca niciodata.
Dina ii mai da o palmă de toata frumusețea, dar după il sărută pe buze si unde l-a lovit.
-Mai jucam interogheaz-o pe Sofi sau ce?spune perversul iritat.
-Da cam curios esti!declar eu evidența.
Ma priveste fix in ochii. Si eu. Un zâmbet mic si pervers ii apare pe fata. Clipesc de câteva ori, iar privirea mea devine pătrunzătoare, misterioasă si extrem de seducătoare. Si cum sa nu, îmi apare un zâmbet minuscul doar cat sa mi se vadă un pic din dinți mei albi. Zâmbetul lui dispare si ajunge intr-o stare...cum sa o zic?...intr-o stare de imnoza. Zâmbetul mi se largeste si chiar daca îmi place sa-l vad in starea asta de visare (chiar daca vizează la cum ma violează) îmi pocnesc degetele in fata ochii lor lui si il aduc la realitate.
-Cum ai facut asta?intreaba perversul.
-E un dar!ii răspund(mai trebuie sa zic ca am un zâmbet mândru pe fata). Care, se pare, ca merge.si ii fac cu ochiul.
-Hai, Zeyn, de la o privire ai ajuns asa!isi bate joc Cristi.
Ii fac semn sa se uite la mine. Pe el il privesc si inocent si misterios si seducatoare. Ochii lui devin cat cepele.
-Vezi!spune revoltat perversul.
Cristi se uita fix in ochii mei. Deodată sare pe mine, tratîndu -ma de pe balustrada.
-Cris!au strigat toți.
Cristi este deasupra mea si vrea sa ma sărute, dar il întorc si eu ajung deasupra. Ii prind mâinile la spatele lui si stau pe burta lui. Isi da seama de ce sa intamplat.
-Sa nu mai faci asta niciodata cu mine!spune răspicat Cristi.
Ma dau jos de pe el.
-Vezi! Asta îmi venea si mie sa fac!se revoltă perversul.
-Scuze!spune Cristi si se aseaza langa mine pe balustrada.
-Nu-i nimic! Eu te-am provocat.spun amuzată si ii ciufulesc parul.
-Si pe mine de ce te-ai supărat când am facut-o?intreaba punandu-si mâinile in sold perversul.
-Pai...atunci: eram toata in sânge. Ne certam. Nu te provocat cu nimic si de abia ma vizitase moartea. Asa ca:...
Ii răspund perversului, numărând pe degete.
-Misto dar!declara Roberto.
-Stiu!aprob cu mândrie.
-Da ai forta in tine, nu gluma!se mira Cristi, in timp ce isi measeaza încheieturile (De unde l-am prins).
-Stiu!spun si mai mândră.
-Si ce modestă esti!spune cu un zâmbet pe buze Mihai.
-Stiu!si îmi mai ridic nasul si începem sa râdem toți.
-Hey!se aude vocea unui baiat(cunosc vocea asta!)
Vine in fata noastra si se aseaza si el pe o scara.
-Sal!răspund ceilalti la salut.
-Cart, ea e...începe sa ma prezinte Mihnea, dar băiatul sare ca ars in picioare si il întrerupe.
-Sofi Dark? Umbra Nopții? Fata Iadului? Tu esti? Regina...
-Da, da, da!il întrerup eu.
Umbra Nopții sau Fata Iadului sunt poreclele primite in Irak. Urmatoarea era Regina Irakului deoarece nimic nu se intampla acolo fara stirea mea. Si celelalte doua: prima este pentru ca lucrez discret, fara urme si agil, iar cealalta este pentru că hai sa fim seriosi! V-ati dat seama. Porecla asta e preferata mea. Toti se uita ciudat la mine.
-Salut!se aude o voce de fata (cunosc si vocea asta!)
-Sadie!o saluta toti.
-Frați Dreft!spun cu zâmbetul blând.
-Sofi!spune Sadie bucuroasă si ma i-a in brate. Carter ea e...
-Fata Iadului!spune Carter uimit.
-Deci el e fratele tau? Încântată!
Si întind mâna. De unde ma cunosc cu Sadie? E fiica unui boss de acolo. Pe Carter nu l-am cunoscut oficial. I-am auzit vocea in telefonul lui Sadie si i-am vazut poza. Dăm mâna si ma priveste uimit.
-Esti o legendă vie! Când mi-a povestit Sadie despre tine nu am crezut-o.ma complementează Carter si se aseaza pe scara, iar Sadie langa el. Carter scoate un pachet de tigari de la spate.
-Vreti?intreaba el.
-Nu!răspund ceilalti imediat.
-Sigur!răspund eu.
Ce e? E doar o țigară! Si in plus cele din Irak sunt mai bune. Nu stiu c sa explic, dar...Si oricum, nu am mai fumat de 2 zile. Nu o sa-mi facă nimic. Mai trebuie sa zic ca ăstia se uita la mine cu spranceana ridicata. Carter îmi da o țigară mie si lui Sadie. Isi ia si el una si le aprinde. Ce dor îmi era de o țigară din asta! Dupa câteva secunde ii întreb pe toți ceilalti:
-Nu ati mai vazut masini straine?
-De când fumezi tu?ma intreaba Roberto.
-De când ai plecat tu din oras si am plecat in Irak.ii răspund relaxată.
-Adică tu fumezi de pă 10 ani?spune revoltat Roberto.
-Exact!aprob cât de relaxata pot. De ce va mirati atat?
-Noi fumam de anul trecut!spun revoltați cei patru crai de la apus(stiti deja care sunt).
-Oricum!spune perversul, dar este întrerupt de sunetul unui elicopter.
Ce au elicopterele astea?!Cine credeti ca mai vine de data asta? Si încă astept idei. Toata ziua am scris la capitolul asta. Stiu ca e plictisitor, dar...e greu sa scri un capitol când inspirația ta e 0. Astept idei! Nu trebuie neaparat sa fie o idee. Poate fi o intrebare. Despre ce sunteți voi curiosi. Ce vreti sa aflati despre Sofi sau alte personaje. Vreau sa mai scriu întâmplări pana sa ajung la momentul care cu siguranta o sa ma injurati de mama focului si ca nu va asteptări. Astept ideei, intrebari si de ce nu provocări. Cum adică provocări? Exemplu: sa fac un capitol pervers (vara mea, Gabi, ma provocat sa fac asta. Am facut capitolul cu violul, dar sa stiti ca pot si mai mult). Capitolul ii dedic CarmenVizitiu. Mersi ca îmi citiți cartea, pentru comentari si voturi! Va iubesc! La mine e 20:36. A, da era sa uit! Scuze pentru greselile de gramatica (Nu le fac intenționat! ), ca e cam scurt (Nu cred asa ceva, are peste 1500 de cuvinte, dar...na) si daca e plictisitor (Nu am ce face! Inspiratia mea si-a luat vacanta!). Revenim: Seara buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...