Sofi P.O.V.:
Încă ii aud tiparul in gand. Muzica minunata a răzbunării! Se zice ca răzbunarea e arma prostului, si un om destept e indiferent. Dar...in acest caz, nu-i adevarat! Am scăpat lumea de un nimic in plus! Daca eram indiferenta, eram moarta! Ma da afara pe usa, eu intru pe geam! Din primul an in care am intalnit-o am stiut ca nu-i de bine! Plănuiesc miscarea asta de ceva timp. Voiam anul trecut, dar....n-am avut cum sa scap de Derek in perioada aia. Si când mi-am adus aminte de cursa, mi-am adus aminte tot planul. Toate informatiile despre ea...m-am prefăcut slaba, si apoi am distrus-o! Acum intru relaxată in avion. Ma trântesc obosită pe un scaun. Tre'sa ajungă si ceilalți. Ah! Ce bine e când mai scapi de un spin din coasta...acum sunt cu unul mai putin. Restul? Cu răbdarea treci si marea! Ati uitat proverbul? Pe masa dintre scaune este telefonul lui Derek, o pereche de casti, țigări etc. Lucruri de adolescenti. Ciordesc telefonul brondului meu preferat si castile. Pun sa ascult Goodbye Gravity "The day We die", prima din playlist-ul lui. Închid ochii si dau muzica la maximum. Dar sunt cum cineva intra in avion. Il aud 100% fiind Derek care oe face semn sa ta ca cum spune "ssst!". Si desigur ca eu deja întorc capul spre ei. Dar blondul meu favorit merge cu spatele spre mine, iar când se intoarce pregătit sa ma sperie, tresare punandu-si mana la inima. Toți incep sa rada. Eu ma uit la el de parca as fi nevinovată, si chiar sunt. Observ ca sunt Zeyn, Jade, Jimmy, Andrei, Bogdan si Emma in afara de blond.
-Ce mai faceti?ii intreb de parca nu s-a intamplat nimic, dandu-mi cat sa aud in surdină muzica.
-Esti bolnavă!spune in sec Emma.
Eu fac o fata...cu gura căscată si mâinile pe ambii obraji, semn de uimire.
-No! Da' bine-i ca nu-s sănătoasă! Ferească zeii!spun de parca e minune mare. Mai bine bolnavă, decat nornala! Normalul e plictisitor!zic stramband din nasuc.
Derek se asează langa mine, Jade, Zeyn, Emma, Andrei pe partea cealalta si Jimmy cu Bogdan pe partea mea. In fine, având in vedere ca scapuneke sunt mai puse pe rotund, si nu pe linie dreapta, zici ca stam in jurul mesei rotunde.
-Deci ce ati mai facut?ii intreb curioasă.
-Mai nimic!recunoaste Emma, vorbitoare grupului. Ăstia doi s-au lins -spune arătând spre Jade si Zeyn. Eu si Andrei ne-am futut!-zice cu cea mai laser ton.
Pe toți ne apuca chicotitul de ce limbaj "elegant" are. Dar, hai, suntem între prieteni!
-In fine!-spune nedandu-si seama de ce am chicotit. Bogdan si blondul au stat stresati de curse. Jimmy s-a jucat....dar tu? Unde ai fost? Vrun băiat?
-Băieții?spun de parca e ceva interzis. Cum, bre, Emma?! Chiar asa ma crezi?! Au fost doar vro 7 baieti, din care unul Andy si 4 la bustul gol!spun de parca nu ar fi mare lucru, dar Emma...
-Cum? Fara mine? Adica da, mi-am tras-o si cu mai mulți, dar totusi! De ce nu am fost răpită eu? Si...te-au "violat"?intreaba punând ghilimele in aer.
-Nea! Da daca vrei se aranjează sa fii violată, nu-i problema!spun râzând. A da!-imi amintesc. Veniind vorba de viol! P. J. ne-a invitat PE la el!
Nu mai apuc sa zic nimica...ma apuca un căscat, si pe Derek la fel. El se asează cu capul la mine in poala.
-Ala-i telefonul meu?intreaba suspicios, vazandu-l la mine in mana.
-Dap!răspuns afirmativ.
Mai căscat o data si ma pun si eu cu capul pe abdomenul sau. Zâmbesc stins si adorm.Stop! Mi-e somn! Si nu inteleg de ce stau asa tarziu! Nu inteleg! Azi temili au fost gata la 23:00! Chiar si mai devreme! Dar pana la 00:27 n-am scris nimic sau citit! Fuck the time! Si ma enervezaza ceva...ca voi nu imi răspundeți la intrebari! De ce? Si de ce nu mai am comentarii? Nu va amenint ca nu postez pana nu fac atatea comentarii, dar câteva tot vreau! 2-3 acolo...sa stiu ca...aveti si voi o părere! Va place? Nu? Ati vrea ceva? Adica lipseste ceva? Aveti vei idee? Acum serios! Vreti ceva, spuneti-mi! Nu va mănânc! Si o intrebare ca nu am mai pus de mult! Cum te cheamă? Asta e intrebarea! Nu serios! Chiar asta e! Fiti atenti! Pentru voi sunt Medeea! De ce? M-am obisnuit ca in mesaje sa primesc Medeea. Imi puteti zice si Deea. Voi alegeți. Numele din certificat cred ca il stiti. Daca ziua mea este pe 30 noiembrie, asta inseamna ca ma cheamă Andreea. Dar daca cineva îndrăznește sa imi zică asa, am tot dreptul sa il înjur! Sa ma cert! Sa il blochez! Sa il raportez! Sa il dezactivat so toate cele! De ce nu vreau numele ala de tot râsul? Din cauza ca sunt NĂSCUTĂ când se sărbătorește...si nu stiti cum e sa iti cânte o clasa intreaga la mulți ani cu inca 5 insi langa tine cu numele ala. Si toate prostiile cum ca nu vine la petrecere ca face si el/ea ca o/ il cheamă asa si....nadia sa fi nascut de ziua unui nume! La mine e 01:27! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...