Capitolul 9-O crima obisnuita

5.5K 301 13
                                    

Sofi povesteste:
Stau la masa la singurul club din oras cu gasca mea: Mia, Raluca, Cail si Andy , care a întârziat si imediat când a ajuns mi-a zis ca am cel mai nască var( gasca îmi stie trecutul). Sunt inbracata in niste pantaloni scurti, cu o jumatate de palma mai lungi de fund, o bustiera neagra si niste sandale stil gladiator, parul natural cum il am usor ondulat si un machiaj care imi scoate in evidenta atuurile ( destul de sexy,nu?). Stau linistită urmând o țigară ( si pentru ca îmi place, dar si pentru ca aici daca nu fumezi inseamna ca esti minor, iar noi nu vrem sa atragem atenția ) si bând un cocteil cu alcool ( si da, îmi place alcoolul). Termin tigara si vad ca un tip vine spre mine. Stiu exact cine e. Albertino Sift , 22 ani, baiat de bani gata. Mia imi face semnul, iar eu stiu ce sa fac.
- Hei, păpușă! imi spune Albertino.
Ma ia de mana si ma trage intr-un colț. Ma pune cu spatele la perete si începe sa ma sărute. Eu imi incolacesc picioarele in jurul lui. El ma ia asa si ma duce in aceea camera. Vrea sa ma pună pe pat, dar se opreste brusc si se uita in jos. Vede ca am pistolul îndreptat spre burta lui. Se sperie vrea sa tipe, dar ii fac semn sa tacă si sa treacă in pat. Se supune, priveste spre noptieră unde se afla o sticlă de apa.
- Bea daca vrei!ii spun .
El ia lent sticlă si si mai lent bea continutul ei pana la fund (crede ca asa va trage de timp) . A băut tot si spun:
-A fost bun?nu apuca sa-mi raspunda ca spun. Sti ceva? Nicio secunda nu am vrut sa trag pe tragaci. Dar se pare ca tu vrei sa mori! Ce ai băut acolo nu a fost apă, a fost otravă. Nu apuc sa mai spun ceva ca moare ca nesimtitul in fata mea pe pat.
Ies din camera si ii păcălesc pe pasnici ca Albertino e obosit si ca vrea sa se odihnească. Plec spre masa mea, ma asez si le fac semn ca misiunea a fost finalizată cu rezultatul dorit.

Stiu ca e scurt, dar vine vacanta si promit ca voi posta mai mult. Sper ca va placut. Scuze de greselile gramaticale. Lăsați un comentariu daca va placut sau nu , de ce va placut sau daca nu va placut de ce, si un raspuns la întrebarea : Va ti asteptat la asta de la Sofi? Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum