Capitolul 25

3.5K 147 8
                                    

Din perspectiva lui Andy:
Ce ,naiba, se intampla? Nu mai pricep nimic! Doar un singur gand am in minte: trebuie sa o salvez pe Sofi! Stam si discutăm cum sa procedăm, când pe usa isi face aparitia Max gafaind.
-Esti bine?il intreaba Fred.
Nu are tricoul pe el si are spatele in sânge si e inpuscat in picior. După mine e perfect sănătos! Voi ce credeti? (sunt sarcastic, daca nu v-ati dat încă seama).
-Nu.răspunde Max aproape in soaptă. Care ca Sofi ma urăște.spune trist .
Si cred ca are dreptate. In ce hal a țipăt Sofi la el! Si l-a mai si lovit. Am impresia ca nu o cunosc deloc. Nu îmi place! Eu o iubesc! Dar daca ea a jucat ca ma iubeste? Nu stiu! Offff....
Fetele l-au luat pe Max si l-au bandajat. Începem sa vorbim despre cum o putem salva pe Sofi. Sunt sigur ca nu va fugi. E prea mândră ca sa-si încalce promisiunile. I-a promis in priviri Sefului ca il va asculta, tot ca promisiune se pune.
Sofi P.O.V.:
-Dar ce i-ai promis Sefului?intreaba o brunetă, ca sa schimbe subiectul.
-Ca fac ce spune el, daca nu e evident!răspund putin sarcastică.
-De ce?continuie un roscat.
-Ca sa obtin ce vreau!răspund serioasa.
-Ce ti-a dat in schimb?intreaba un blond.
-Asta nu m-ai contează!spun repede.
-O coardă sensibilă presupun!comentează seful clanului 69, îmi vine sa-l omor pe topul asta, dar ma prefac ca nu il aud.
-Orice ti-a promis iti putem dă mai mult!zice bruneta. Iti putem da de 10 ori mai mulți bani da ca e vorba de asta!mai vrea sa spună ceva, dar o întrerup.
-Nu e vorba de bani! Nici de putere! Nici de mândrie!spun, iar ei ridica sprînceană.
Seful (cred ca ma vede ca ma simt incomod si mai am putin si cedez) vine in fata mea si spune :
-Destul cu interviul! Momentan nu o sa-l omor. Astept sa ma contactați si sa-mi spuneti oferta.si închide monitorul.
-Mersi!mormăi eu.
-Pentru nimic! Acum faci parte din clanul 13 oficial, deci urmează -ma sa-i cunosti pe noi tăi colegi.
Si il urmez.
Din perspectiva lui Andy :
După ce am discutat am decis: suna la consiliu. Ii apelăm. Răspund!
-Audentificati-vă!spune un bărbat tanar (cred ca cel mai tanar de acolo).
-Clanul 54 împreună cu clanul 12.(Clanul lui Max este 54, iar eu fac parte din 12)răspunde Max.
Bărbatul tanar il întrerupe.
-Hei, Max! Tocmai am vorbit cu sora ta!raman surprins.
-Despre ea va sun!zice Max.
-Am încercat sa o convingem, dar a spus ca isi respecta promisiunile. Oare ce naiba a promis?zice un tip brunet.
Cu toți începem sa ne gândim ce a promis. După o fracțiune de secunda de liniste spun îngrijorat.
-O, nu! Sofi, acum ceva timp, a promis ca o sa apere orice persoana dragă ei! Tu ai fost in pericol! Iar ea sa oferit sa iti ea locul! Asta e! Sofi crede ca daca ea va fugi, Seful o sa rănească pe unul dintr-e noi!
-Asta e!a aprobat Cail. Sofi crede ca daca e de partea lor, noi nu vom păți nimic! Vrea sa fim in siguranta!
-De asta s-a purtat asa rece si indiferența cu noi!aprobă Mia.
-Deci : iubirea!spune o roscata. A spus ca nu e legat de bani, mândrie sau putere. Deci asta trebuie sa fie! Tine prea mult la voi ca sa va pună in pericol.
Cred ca s-au epuizat toate lucrurile evidente. Consiliul ne spune sa mergem la sediul lor central, ca sa poată începe negocierile pentru Sofi cu clanul 13.Am plecat!
Sofi P.O.V.:
Am intrat cu Seful in sală de mese. Nu se schimbase nimic. Doar ca armele de pe pereti sunt ruginite. Asezati la mese se afla cred soldati ca anul trecut, dar mult mai putini. In jur de 100, cred. Când am intrat, toți se holbeaza la mine. Ce au toți azi? A câtă oară pe ziua de azi? A o mie si una? In fine. Seful ma conduce la masa principala. Acolo erau 3 băieți (vârste cuprinse între 19-25 de ani). Băieți se ridica in picioare si incep sa se prezinte.
-Mihai!un brunet cu ochii negri.
-Mihnea!un roscat cu ochii căprui.
- Cristi!blond cu ochii negri, care ma violează din priviri, vizibil.
Seful tuseste ca sa ii atraga atenția, iar Mihnea ii da una in cot. Degeaba! Ma apropi de el si ii socotesc la ureche, trezindu-l la realitate.
-Nu ma mai viola din priviri!si chicotesc, si la fel si restul săli.
I -au loc unde îmi arata Seful, langa Cristi. El se asează între Cristi si Mihnea. Începe cina! Si ce e aia o cina fara un discurs la ea? Seful se ridica pentru un discurs.
-Frați, astăzi avem de ce sa ne bucurăm. De partea noastra a venit un aliat puternic, după cum stiti! Sofi Dark!si ma ridic in picioare, iar aia ca disperați aplauda ( am un sentiment puternic de deja vu).
Ma asez la loc si Seful la fel după ce ne urează "Poftă buna!". Se aduce mâncarea. Supica! Dar nu apuc sa i-au doar o lingura deoarece Cristi intreaba :
-Mai tarziu iesi la o plimbare?ma intreaba, iar când ma întorc cu fata la el ii iese la iveală un zâmbet pervers (asta încă ma violează din priviri! Ma scoate din sărite )
-Nu!răspund si eu si Seful la unison, cu voci reci si dure.
De ce tocmai a răspuns in aceleasi timp cu mine? Îmi intrept atenția (la fel si ceilalți ) spre el. Văzând ca i se acorda atâta atentie se ridica in picioare si spune:
-Nimeni nu se va atinge de Sofi Dark!
A spus-o parca gata sa ii omoare pe oameni aia. Cred ca voia sa completeze cu "daca nu va da ea voie", dar cred ca si-a dat seama ca nu o sa le sau voie si asa mi-a ușurat situatia. De ce oare ma ajuta?
Din perspectiva lui Andy:
Am ajuns la consiliu. A durat putin deoarece am luat elicoptere. Ne-am inteles cu cei din consiliu ca trebuie sa s unam clanul 13. Stam in sala mare. Apelăm clanul 13. Aproape imediat răspunde.

Scuze, dar mi-e somn! Stiu ca va las in suspans, dar ...na! Trebuie sa incerc sa ma culc mai devreme ca plec in tabără saptamana viitoare. Am uitat sa va spun? Scuze! Dar da! Plec in tabără o saptamana! Va spun mai multe maine. Acum sunt obosită. M-am sculat foarte de dimineata(la ora 11:40 m-am trezit, ce devreme, nu?) ca sa ma pot culca acum mai devreme. Capitolul il dedic loio_23 (Am scris bine? Mi-e prea somn sa verific!). Nu mi-a cerut dedicatie, dar a votat toate capitolele (Mai putin cap. 24, dar nu ma supăr! Daca nu vrei sa votezi sau lasi comentari nu are nimic). Mi-e asa somn ca nu mai stiu ce sa scriu! Deci: la mine e 2:22. Noapte bună! Va pup! Era sa uit ! Scuze de greseli (mi-e prea somn sa verific ) si ca va las in suspans !

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum