Sofi P.O.V.:
Plâng si plâng. De ce? Nu imi place! După câteva minute, cât sa umplu perna cu lacrimi, ma ridic si imi sterg ochii. Merg la baie si ma demachiez. Imi aleg o pereche de pantaloni scurți si o bursieră si merg pe balcon, după ce ma schimb. Ma asez si privesc peisajul. Asta imi aminteste de prima data când am venit aici. Sa dăm timpul inapoi!
Tocmai ajunsesem la hotel, eu, Derek si Bogdan. Derek a urcat cu mine. Când am intrat rămăsesem uimită.
-Iti place?m-a intrebat el.
-Super!i-am raspuns.
-Asta va fi camera ta, de fiecare data când vi aici.
I-am zâmbit in semn de raspuns si am spus.
-Mersi!
-Nu ai pentru ce, Sofi!a spus si m-a îmbrățișat. Schimbate si hai, sa iti arat si sediul! Găsesti haine in dulap.
Si a plecat. Eu m-am schimbat, si am inceput sa explorez camera. Era noapte, asa ca am iesit pe balcon si am admirat peisajul. M-am pus pearginea balconului. După putin timp, am auzit usa. Nu m-am întors. Stiam ca e Derek.
-Ce faci, Sofi?m-a intrebat, punandu-se langa mine.
-Privesc...
-Iti plac stelele?
-Sunt frumoase!
-Sti? Se spune ca fiecare stea e o viata! Atunci când moare cineva, mai apare o stea.
-Dar la cati oameni mor, cum de sunt atat de putine stele?
-Nu poti vedea toate stelele. Dar daca nu poți vedea, asta nu inseamna ca nu exista. Poti incerca sa le auzi!
-Cum?
-Închide ochii si asculta. Stelele spun povesti nenumărate. Unele sunt adevarate, altele false.
Atunci am inchis ochii cu fata spre cer si am ascultat. Auzeam. Auzeam tot ce se intampla in orasul asta. Am auzit cum se iubeau îndepărtare doi îndrăgostiți. Cum se certau doi soferi, care au facut accident. Cum se jucau niste copii. Auzeam tot. Am auzit si masina din fata hotelului. Nu stiu cum, dar stiam ca e Bogdan.
-A venit Bogdan!am spus.
Mi-am deschis ochii si l-am vazut pe Derek zâmbind.
-Ai avut dreptate! Stelele zic povesti nenumărate.
-Trebuie doar sa sti cum sa le asculti.m-a completat el.
Ne întoarcem la timpul nostru. Este noapte. Stelele strălucesc ls fel de tare ca atunci. M-am asezat pe marginea balconului si am ascultat. Mi-am inchis ochii si am inceput sa ascult povestile stelelor. Mi-a atras atentia o poveste. Am auzit un planset de copil si i lama. Asta mi-a spus o stea. Mi-a spus si al cui e plânsul. Asa ca ma ridic si merg spre camera lui Jimmy. Intru usor in ea. Nu este nimeni. Usa de la baie, e un pic crăpată si de acolo se aud niste suspine. Am deschis un pic usa si l-am vazut pe Jimmy cum se taie cu o lama la mâini.
-Încerci sa te sinucizi, ai?spun eu rezemanduma de perete.
Jimmy se sperie si scaa lama in chiuvetă.
-Cum ai intrat?
-Data vigoare poate încui usa. Nu mai plânge!ii spun si ma pun in genunchi in fata lui, stergandu-i lacrimile.
-De ce il lasi pe tata?
-Nu il las! Ti-am promis ca nu îl voi salva si eu ma țin de promisiuni. Dar...e ca la sah. Sti sa joci?
-Da! Sunt campion pe oras.
-Bravo! Ei bine, aici e la fel. Ca sa dai sah si mat, mai întâi trebuie sa iti joci mutarile. Daca imediat ataci, iti poti pierde piesa. Dar daca astepti, cei castiga! Hai, sa stergem sângele!
-Bine! Sofi, poti sa nu ii spui lui Zeyn ca m-am tăiat?
-Sigur! Uite cum facem! Eu te bandajez, si teren îmbraci cu ceva cu mânecă lunga. Iar in caz ca vede, ii spunem ca ai cazut! Bine?
-Mersi!
-Nu ai pentru ce! Stiu cum e!
Il sterg de sânge si il bandajez. După ii dau din dulap o bluză neagră.
-Mergem la ei?il întreb pe Jimmy după ce se îmbracă.
-Sigur!
Ii ciufulesc parul si ii dau un pupic pe nasuc. Mergem la sediu si mergem spre sala de antrenamente, cel mai probabil acolo se afla. Intru usor si ii vad pe toți stând pe o canapea pe cealalta parte a săli. Toți râd. Dar observ ca Zeyn si Jade se inteleg foarte bine.
Din perspectiva lui Zeyn:
Eu si restul râdem si glumim. Eu si Jade ne intelegem foarte bine. Imi place de ea si cred ca si ei de mine. Avem multe lucruri în comun. M-a facut sa ies din starea proasta pe care o avram. Dintr -o data observ ca pr usa a intrat Sofi si Jimmy.
-Salut!ne saluta ei.
-Ce ai pățit, blondino?o intreaba Andrei.
-Nimic! Sunt bine!raspunde simplu. Zeyn, putem vorbi nitel?ma intreaba.
-Da!ii răspund si ma ridic.
Mergem pe hol si ea începe discuția.
-Vad ca te înțelegi bine cu Jade!spune zâmbind stins.
-Nu...vreau sa raportez, dar ea ma întrerupe.
-E ok! Chiar ma bucur pentru tine! Am observat ca si Jadevte place! E o fata super, si daca vrei poti dj cu ea.
O privesc confuz. Adică si eu si ea stim ca nu ne iubim. Doar ne place unul pe altul, dar nu e dragoste. Dar totusi nu ma asteptam.
-Mersi...
-Nu-i nevoie!ma asigura ea. Poate cine stie voi ajunge domnisoara de onoare peste cativa ani la nunta voastră!spune amuzată.
-Dar sa sti ca tu tot pitică mea rămâi!o avertizez eu.
-Plăcerea mea!
Sofi P.O.V.:
Eu si Zeyn ne întoarcem in sala de antrenamente(e o sala uriasa cu echipamente sportive, spati de luptă dj loc de relaxare). Toți se uitau foc la noi. Eu ma pun relaxată pe un fotoliu. Iar Zeyn se pune langa Jade. Le sta bine împreună.
-Si ce făceați?ii întreb.
-Jucam adevăr si provocare, joci si tu?ma intreaba Jade.
-Sigur!
-Bine! Adevar sau provocare, blondo?ma intreaba Emma.
-Provocare.
Emma se apropie de mine si imi sopteste la ureche.
-Te provoc sa il săruri pe Andrei!
-Bine!spun cu voce tare.
Ma duc in fata lui Andrei si ii spun.
-Ai ceva pe buze!spun simplu.
-Ce?intreaba el speriat.
-Asta!Su ii dau un pupic pe buze.
Ii zâmbesc si ma asez la loc pe fotoliu.
-Nu cred ca ai facut-o!spune Emma uimită.
Toți (mai putin Jimmy si Zeyn) se uita la mine surprinzi. Ii inteleg. Acum doi ani, daca ma provocau sa sărut e cineva pe buze, iti rupeau fata. Dar acum mi-e ok!
-Ce e? Emma m-a provocat.ma apar eu.
-Da nu credeam ca o vei face!spune Emma.
-Uite ca am facut-o! Trecem mai departe sau stam sa va uimiți voi?
-Ok!accepta toti.
-Zeyn?il intreaba Jade.
-Adevăr!raspunde el.
-Cine te-a batut de ti-a rămas urme aici?spune si arată spre gât.
Cele de pe fata i-au dispărut.
-Sofi!raspunde el zâmbind.
-De ce?mne intreaba Jade pe mine si pe Zeyn.
-Pentru am cam încercat sa o violez...recunaste Zeyn.
-De doua ori...adaug eu, punând paie pe foc (la figurat). Si era si mai rau!
-Jade?o întreb eu.
-Adevăr!
-Iti place de Zeyn?o întreb eu.
Sa însorit toata.
-Da. E un tip ok...raspunde ea, încercând sa para ca il place doar ca prieten.
-Nu ai vrea sa fi cu el?o întreb eu cu un zâmbet dracesc pe fata(iar Zeyn are aceelasi zambet).
-Hei, e un adevar!spune ea, ca sa evite întrebarea.
-Bine!cedez eu.
-Jade?intreaba Zeyn.
-Provocare.
-Te provoc sa îmi răspunzi sincer la intrebarea: Vrei sa fi cu mine?o provoacă Zeyn.
-Nu esti cu Sofi?intreaba ea confuză.
Eu si Zeyn zâmbit si chicotim.
-Nup!raspunde el.
-Deloc!afirm eu.
-Aaa! Da, cred ca da!raspunde ea.
-Tu cum faci rost frate de atâtea iubite?se enervează Jimmy.
Zeyn o ia de după umăr pe Jade. Toți chicotim la reacția lui Jimmy. Le sta bine împreună! Bogdan apare pe usa cu o invitatie in mana.
-Buna!ne saluta el.
Il salutăm si noi.
-Si ce vesti ne aduci?il întreb.
-Am o invitatie pentru tine!spune si imi inmaneaza plicul.
Il deschid si citesc. Este o invitatie la o petrecere de jucători X, organizata de Tiberiu, organizata cu ocazia zilei sale de nastere. Cine e Tiberiu? Un prieten. Eu sunt singura care ii putem zice Tibi. Eu si Derek puteam...in fine!
-E ziua lu' Tibi!le zic celorlalti.
-Da! M-am gandit ca ar fi drăguț sa te invit si pe tine!spune Felix.
El si Tibi sunt frați.
-Am zis ca ii vei face o surpriza! M-am gandit ca asta ar fi cel mai bun cadou.mai spune Felix.
-E in seara asta! Hai, sa ne schimbam!spun simplu.
Ma ridic si ceilalti la fel. Mergem fiecare cu masina proprie. Chiar ma gândeam unde e Tibi. Cu ce sa ma îmbrac? In auriu? Nea! În negru? Da! Ajung la hotel si urc in camera mea. Imi i-au o pereche de blugi scurți negri, o bursieră neagră, o geacă de piele neagră cu ținte auri si niste platforme tot negre cu ținte auri. Ma uit in oglinda, dar nu imi place! Daca era o iesire in oras mergea, dar asta e o petrecere X! Trebuie sa ma îmbrac mai nebun!V-am promis ca liste a azi! Su cred ca mai voi post un capitol! As mai scrie, dar mi-a pierit cheful. Cine sta la Sinaia? Ca sunt azi aici! Nu am ce sa va zic si nici nu am chef! Size de greselile gramaticale. La mine e 14:54. Sper ca va placut capitolul! Zi buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...