Capitolul 88

1.6K 84 19
                                    

Sofi P.O.V.:(devine enervant sa scriu asta! Din ce perspectiva vreti sa mai scriu?)
Eu si Jimmy ne-am uitat la televizor pana au venit fetele. Le-am trimis mesaj sa vina. Chiar acum au ajuns!
-Hei!spune timidă Mia.
-Hei!spune si Jimmy.
Sunt asa de drăguți! Eh si Raluca ne imbratisam. După o iau in brate si pe micuta Mia. Metgem sus, in camera mea si inceoem sa pocestim.
----------------------------------
După 2 ore frumoase de povestit si uitat la film aud poarta. Dar nu ii dau atentie. I-am povestit Ralucai tot! Si încă nu ma crede ca Derek e in viata! Necredincioasa! Mia se joaca cu Jimmy...Metin 2 parca! Fiecare are un leptop si casti. Stai pe pat si vorbesc prin microfoanele de la casti. E o lupta ceva! În fine! Raluca sta pe jos cu capul spre tv, iar eu cu mâinile in parul ei. Are un par asa aranjabil! Se aude un ciocanit si eu strig un "intra", iar pe usa isi face aparitia Derek, Bogdan, Zeyn, Max, Jade si Maria!
-Unde ati fost?ii intreb direct, fara sa imi iau ochii din parul Ralucai.
Dar ea intoarce capul, si sare imediat sa il îmbrățișeze pe Derek.
-Si nu ma credeai?!spun indignată.
Dar ma ignora, si nu ii da drumul lui Derek. Telefonul Ralucai suna, si vad ca e Liam, telefonul fiind in fata mea. Răspuns.
-Ce e, Liam?
-Zile fetelor sa vina aici, te rog! Si Ralucai ca o iubesc!
-Vai, dar ce romantic esti?! Bine! Pa!
Inchis telefonul si toti (mai putin pitici care sunt preocupati de jocul lor) se uita ciudat la mine.
-Li am zice sa mergeți acasa! Si ca te iubeste!
-Oooo! Si eu il iubesc!zice Ralu.
-Ooo!spun prefacandu-ma induiosata. Du-te si zi-o lui!
-Bine!oftează ea. Hai, Mia!
-Mori! Mori, elf blestemat!tipa ea.
-Da-i sub centura!o sfătuieste tot tipand Jimmy.
-Mia, avem prăjituri!tip eu.
Automat isi da castile jos, aprnca leptopul intr-o parte si zice entuziasmată.
-Unde? Unde sunt?
-Acasa! Trebuie sa plecati...o informez.
-Of!se întristează amabii pitici.
Si Jimmy s-a deconectat de la jocul lui.
-Va ducem noi?se ofera Bogdan.
-Sigur!accepta Raluca.
-Va conduc si eu!zice Jimmy.
Un zâmbet isi face aparitia pe fata Miei.
-Si ne mai jucam?il intreaba zâmbitoare.
-Da!raspunde bucuros.
-Bun, deci cine vine?intreaba Raluca.
-Eu, Jimmy...spune Bogdan.
-Venim si noi!adauga Maria, care nu isi putea lua ochii din ochii lui Max.
Nu inteleg ce e intre ei!
-Si noi!spune si celalalt cuplu.
-Bun! Pa!ii salut eu.
Cele doua cupluri au părăsit deja camera, Mia si Jimmy sunt la usa, iar Raluca da sa il mai îmbrățișeze o data pe Derek.
-Mia!o strig eu.
-Da?
-Ti-e dor de Derek?
-Da! Stii foarte bine!
-Atunci de ce nu il iei in brate?
-Ce?zice si după observa ca Derek e in brate la Raluca.
Nu mai sta si il îmbrătisează. Se saluta frumos cu îmbrătisare.
-Mai repede!strigă Jade de jos.
-Pa!spune Derek putin dezamăgit. Vin in vizita!
-Nu vi acum?intreaba Raluca dezamăgită.
-Nu! Scuze!se scuza el.
-Ok...accepta Raluca.
Toți pleaca, iar eu rămân singura cu Derek. El se asează pe pat în liniste si oftează.
-Unde ati fost?incerc sa il trag de limba.
-In club!recunoaste el.
-Si eu de ce nu am avut voie sa vin?
-Nu stiu!
Nu imi pot da seama daca minte sau nu, asa ca o las asa! Aflu mai tarziu daca e!
-Pun muzica?il intreb.
-Hai, la mine! Ca avem si instrumente!spune zâmbind.
-Ok.
Mergem la el in camera. O camera mare ca a mea. Nu are rost sa v-o prezint in detaliu! Dar are un"colt" cu instrumente muzicale. I-au de acolo o chitară rock, si el la fel. Luam si un leptop si punem muzica.
-----------------------------
După ce am ascultat toate melodiile preferate, si am si facut ca nebunii ca suntem rockeri! Acum cântăm ultima piesa...ca am obosit! Dar piesa asta..."Paradea neagra!"(ce v-am pus sa ascultați ) e asa buna! Nu ne putem obtine! Si da, cânt! Si la fel si Derek! Niste mici rockeri! Asta ne pace sa ascultam! Si rep! Si asta! În sfarsit ne întindea pe pat obosiți, dar simtindu-ne bine! Telefonul imi suna, si ma ridic sa raspund. Si desigur il dau pe difuzor când vad ca e Bogdan.
-Hei, Bogdan!
-Sal, Sefa! Uite, a sunat Aishe! Cursa e maine!
-Super!spunem in acelasi timp eu si blondul Derek.
-Altceva?intreb eu.
-Nimic...voi?
-Ok! Nu va grăbiți! Suntem bine! Pa!
-Pa, sefa!
Închid telefonul si ne privim entuziasmați unul pe altul.
-De abea astept sa castig si anul asta!zice bucuros Derek.
-Tu?intreb vizibil deranjata.
-Da! Eu! Ca doar nu altcineva!
-Ba eu! Eu am concurat la prima cursa, si voi castiga anul asta! Nu tu!
-Ba eu! Tu nu mai participi! Imi vei fi copilot la anul la prima cursa!
-Nu! Eu sunt pilot anul asta pentru Arabia! Punct!zic categoric.
-Nu! Tu nu! Oricine dar tu nu!
-De ce?
-De ce nu?
-De ce de ce nu?ii dau eu replică. M-am staraduit la cursa si nu renunț!
Spun si deja marai! Amândoi ne ridicăm din pat si suntem fata sa ne luam la bătaie! Si el maraie.
-Ba renunți!tipa la mine.
-Ba nu!tip si eu la el.
-Ba da!urla la mine ca disperatul.
Ne apropiem unul de altul si suntem nas in nas. Pupilele nu s-au dilatat. Maraim de zici ca suntem lei si tu te-ai apropiat de mâncarea noastra.
-De ce, ma rog?il intreb gata sa ii dau o palmă.
-Deoarece....deoarece... tipa la mine, dar nu termina propoziția si se îndepărtează putin de mine.
-Deoarece ce, Derek? Deoarece ce?
-Deoarece...tipa Eu se apropie de mine.
Când suntem din nou nas in nas, isi termina prpozitia.
-Deoarece...te iubesc!spune in soaptă.
Nu mai sta pe gânduri si isi lipeste buzele de ale mele!

Gata capitolul! Il dedic GabrielaBloom! Care din august asteapta capitolul asta:)))! Si desigur ca ideea ei...dar desigur ca nu va spun daca sunt împreună sau nu! Hihihi! Imi place sa va țin in suspans! Melodia de am pus-o imi place foarte mult! Si când mai postez va mai zic, dar vreau sa postez repede ca Gabriela m-a rugat, deoarece nu poate sa mai treacă de ora 2...of! Dar nu e buna mea ca sunt asa de matinală! La mine e 01:21! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum