Mi-am dat seama ca am sărit capitolul 29, asa ca...scuze! Acesta este capitolul 30!
Sofi P.O.V.:
Ma doare îngrozitor spatele! Da băiatul asta e greu, nu gluma! Cred ca s-a pus cu toata greutatea pe mine! Dar asta nu contează, pentru ca îmi folosesc cata forta mai am ca sa-l pun sub mine. Acuma sunt eu deasupra. Nenorocitului ii apare din nou un zâmbet pervers. Dar ii dau un pumn fix in gura, spargandu-i buza. Continui sa ii dau pumni în fața in timp ce el imi striga numele si sa ma opresc. Dar nu durează ma mult de 3 secunde ca sunt loata de pe nenorocit. Mihai si Mihnea ma țin de picioare, Cristi si Roberto de mâini. Se pare ca in acelasi timp cu craii au venit si cativa prieteni ai nenorocitului, care acum il i-au de pe jos si duc afara. Breau sa-i dau o mama de bătaie, dar băieții ma țin prea strâns. Eu ma zbat sa scap, dar nu am forta necesara. Tocmai am înviat din morți si am doborât si batut un tip de o tonă! Ramane si fata fara forta! După ce pleaca nenorocitul, Roberto vine in fata mea, obligându -l pe Cristi sa ma tina de ambele mâini si sa strângă mai tare. Atarn la un metru deasupra pământului, asa ca Roberto se pune in genunchi in fata mea. Isi li peste fruntea de a mea si ma priveste fix in ochii.
-Calmeaza-te!imi sopteste acesta.
Nu ma mai zbat. Usor, usor băieții ma pun cu picioarele pe pamant. Roberto imi da o îmbrătisare de urs. Sa facut de sânge.
-Du-te sa te speli!imi spune si ma pupa părintește pe frunte.
Merg in baie, dau drumul la apa calda, dar aud ce vorbesc.
-Cum ai facut asta?intreaba Mihnea.
-O cunosc din primară! Făceam asta mereu după ce o băteau la scoala niste tembeli. Merg sa ma schimb! După ce iese din baie, schimbări vă si voi, si voi aveti sânge. Pa!
-Pa, Roberto!ii răspund cei trei.
Incerc sa îmi curat tot sângele. După corp a fost usor sa-l dau jos, dar sângele din par se tot încăpățînează. Il spăl cu sampon de trei ori! De geaba! Tot imi raman câteva suvite rosii. In fine! Ma usuc si ma îmbrac. Niste pantaloni scurți de blugi si un maieu roz cu un iepuras pe el. Bandajele si de la spate si de la picior sunt roz ca sa meargă cu tinuta. Am baraje in toate culorile! Cred ca nu v-am zis asta. In picioare imi i-au sandale din piele neagră. Părul mi-l las rebel ca sa se vadă bine noile suvite vopsite cu sânge si apa. Diseară mai ma spăl pe cap de câteva ori si sunt sigura ca vor iesi. Nu ma machiez si ies din baie.
-Esti bine?intreaba băieții la unison.
-Da! Acum schimbați -va si voi!si le fac semn sa intre in baie, iar ei ca niste catelusi drăguți ma asculta. Ma asez pe canapea, dar imediat apar cei trei! Doar in boxeri!
-Gata!strigă ei la unison.
Ridic sprinceana.
-Ce?! E cald afara!se acuză cu vice de copil mic.
-Arătați voi super asa, dar sa va plimbati doar in boxeri, nu e prea mult?ii întreb pe cei trei.
-Dar arătăm bine asa!spune Cristi.
- Sunteți bad boys, nu curvi. Asa ca...
Le spun si le fac semn sa intre in baie. La auzul vorbelor mele le apare un mic zâmbet, dar după fac un botic. Dar intra in baie. Ma uit la usa baii. In nici 5 secunde se întorc. Acum au pe ei cate o pereche de blugii negri, dar tot la bustul gol. Bai, da băieții ăstia merg la sala? Au un abdomen cu pătrățele perfect. Cât al lui Andy (si da chiar trebuie sa specific asta! Tot nu imi vine sa cred ca a crezut ca m-am culcat cu trei baieti! Acum pe bune, ce intepege el prin joaca?).
-Sa ghicesc!spune Mihai. Sa ne mai punem ceva pe noi?!spune enervat si sarcastic.
Toți se îndreaptă bosumflati spre baie.
-Stați!ii strig eu, iar ei se întorc cu fata la mine. Arătați bine!ii asigur eu, iar ei ridica sprinceana.
-Si atunci doar in boxeri de ce nu ne lasi?!spune revoltat Mihnea.
-După mine v-as lasă sa stați doar in boxeri, dar daca iesiti afara doar in boxeri, veti parea curvi. Asa ca...
Le explic eu. Lor le apare un zâmbet pe fara. Se asează si ei pe canapea.
-Deci iti place când avem doar boxeri pe noi, ai?!spune ridicând de sprâncene Cristi.
-Nu!le răspund eu. Dar Andy si Cail stau tot timpul doar in boxeri. M-am obisnuit. Desi trebuie sa va întreb, cât de des mergeți la sala?ii întreb amuzată.
-Foarte des!răspund ei râzând.
-Apropo imi place părul tau! De unde ai luat vopseaua?intreaba Mihnea.
-Nu e vopsea, ci sânge! Mai incerc diseară sa-l dau jos, dar suvitele aste pur si simplu nu se spală!ii răspund.
-A da! Scuze! Nu ne-am dat seama.se scuza craii.
-Nu are nimic! Ma voi răzbună eu!si imi apare pe fata un zâmbet viclean.
- Hai, la masa !schimba Mihai subiectul.
Toți iesim din cabana si ne îndreptăm spre clădirea aia mare. Pe drum ne întâlnim si cu Roberto. Intrăm înăuntru (ca doar nu intrăm afara). Toți întorc privirile spre noi. Noi traversăm toata cantina. Mai trebuie sa spun ca băieții ma dezbrăcat din priviri, iar fetele imi aruncau priviri pline de ură (Cred ca e si din cauza ca eu stau la brațul lui Cristi care e in bustul gol.). Toți susotesc ceva. Clar ca este despre mine. De odată se aude usa pe care am intrat (o usa dublă, destul de mare) dwschizandu-se. Ne întoarcem sa vedem cine a intrat. Nu o sa va vina sa credeti cine este! Hai sa va descriu cum ii arata fata: are buza si nasul sparte, un ochi vanat si irisii îngroziți. Si sa nu mai spun ca are zgarieturi adanci pe toata fata. V-ati dat seama? Este... este... nenorocitul pervers! Ati ghicit! Se apropie de noi cu gasca sa de idioți. Toți nu inteleg de ce blondinul este desfigurat in halul asta. Zâmbesc mândră când il vad.
-Hei, Zayn!spune abtinandu-se sa nu rada Roberto.
Blondul imi arunca o privire plină de usa, iar eu spun pastrandu-mi zâmbetul mândră.
-Ce?! Eu ti-am zis ca o sa-mi simti ghearele in ochii tăi, nu pe spate. Si ti-am mai zis ca tu imi vei striga numele de durere, nu eu o sa-ti gem numele de placere!
Îmi arunca o privire plină de ură si începem sa ne luptăm din priviri. Cine credeti ca a castigat? Tampitul ala sau eu? As ti ghicit. Nenorocitul se intimidează si lasă privirea in jos. Se aud niste mirări. Cred ca majoritatea sunt si înjurături la adresa mea. Din nou imi apare un zâmbet mândru. Ma întorc cu spatele si plec. Craii sunt chiar langa mine. Ma conduc la o masa. Acolo mai stăteau 4 fete si 2 baieti.
-Hei, iubi!spune o fata brunetă, lundu-l pe Roberto in brațe.
Ma uit la el si ridic sprinceana.
-Da...Cred ca am uitat sa spun de Dina!spune stânjenit Roberto. Sofi, ea e Dina, iubita mea! Dina, ea e Sofi, surioara mea!
Eu si Dina dăm mâna.
-Surioara?intreaba Cristi.
-In clasa întâi eu si Sofi ne-am facut frați de sânge.explica Roberto, iar eu aprob.
-Deci câți frați ai in total?intreaba Mihai.
-Pai...voi trei, Roberto si...of... copilul ala răsfățat care răspunde la numele de Max. Deci: 5.si adaug un mic zâmbet.
Doua fete se ridica in picioare si ii i-au in brate pe Mihai si Mihnea.
-Sofi, ele sunt...
Începe Crist, dar este întrerupt.
-Izza!spune o fata cu par negru. Iubita lui Mihai.
-Daniela!spune fata care la luat in brate pe Mihnea (o roscata). Iubita lui Mihnea.
Dau mâna cu fiecare si după imi dau seama:
-De asta as ti vrut voi sa veniți doar in boxeri?ii întreb amuzată.
-Da...răspund ei stanjeniti.
-Pe bune?intreaba Izza cu un zâmbet pe fata spre Mihai.
-Da!răspund amuzată.
Toți râd. Iar craii se jenează un pic, dar pana la urma râd si ei. Cei doi băieți si fata se ridica in picioare.
-Maria!spune fata (par brunet, cu ochii verzi patrunzatori )
-Mark!spune unul din baieti (brunet cu ochii verzi)
-Armin!spune celalalt baiat (brunet cu ochii căprui ).
-Încântată!le spun eu.
Si dăm mâna. Ne așezăm la masa si mâncăm. Mor de foame si la fel si ceilalți. După ce mâncăm, se aude un elicopter. Usile sălii se deschid larg si pe ea intra...Iubesc sa va las in suspans! Voi cine credeti? Cine intra pe usa? Astept păreri. Scuze bla, bla, bla. Nu mai am chef sa scriu! Scriu de la ora 9! La mine este 12:12. Zi buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...