Capitolul 75

1.8K 102 21
                                    

citiți ce e la final ce e IMPORTANT!!
Sofi P.O.V.:
Drumul a fost tăcut. M-am uitat on continu pe fereastra. Nu stiu cum, trecuse timpul si ajunsesem la locație. Era o casa mare, cu câteva etaje! Mi-a cazut fata când am vazut-o. Elicopterul a aterizat pe acoperisul acesteia.
-Ce e aici?l-am intrebat uimita pe Derek.
-Casa mea...a răspuns cam jenat.
-Wow!am declarat.
-Scuze, dar a trebuit sa trec pe aici, si după aceea te ducu acasa!ma asigurat.
-A, da! Acasa!spun in sec.
El cred ca m-a vazut cam bosumflata, astfel zicând.
-Sau vrei sa vizităm casa, mai întâi?mi-a propus cu subînțeles.
-Hai,sa nu ne grăbim!spun amuzată.
Am vizitat toata casa! O casa uriasa si frumoasa. Cu lucruri scumpe, alese cu bun gust. Eram la parter, in sufragerie, când o voce de băiat se aude.
-Derek!a strigat de la usa un băiat cam de 20 de ani...
-Hei, Bogdan!l-a saluat Derek pe băiat .
Palatul acela Bogdan, era urias! Cum e si acum! Avea 2 m sau asa mi sa parut. Acum are 1,97 deci pe aproape. Când l-am vazut ochii mei automat s-au mărit de uimire.
-Sofi, el e Bogdan!imi explica amuzat Derek. Bogdan, ea e...vrea sa ma prezinte, dar il întrerupe Bogdan.
Când mă vede parca e înduioșat de mine. S-a apropiat de mine si ma ridicat in sus. M-a aruncat usor spre tavan si m-a prins. Facandu-ma sa chicotesc. După câteva aruncati si prinderi, ma ia in brate, eu incolacindu-mi picioarele in jurul lui.
-Cine esti, micuto?a spus cu atâta dragalasenie in glas...zici ca aveam trei ani.
-Sofi!răspuns zâmbitoare.
-O!s-a înduioșat si ma strâns in brate.
-Derek, o păstrăm?intreaba cu speranță in glas in timp ce ma pune cu fundul pe canapea.
Eu si Derek am facut un schimb de priviri gen "WTF?". Apoi ne-am uitat si la Bogdan la fel. Dar nu am rezistat prea mult eu, deoarece a inceput sa ma gadile pe burtica, facandu-ma sa rad.
-Daca vrea ea...a răspuns amuzat Derek. Sofi, ce spui?a intrebat abtinandu-se sa nu rada.
Bogdan se opreste din a ma gadila. Eu imi i-au data de gînditoare si Bogdan din nou, da înduioșat scoțând un "ooo!". Eu am măsurat optiunile in câteva secunde sj am raspuns.
-Sigur!am spus zâmbitoare.
Derek a zâmbit, dar Bogdan s-a bucurat mai rau ca un copil de Crăciun care primeste ce isi doreste. M-a luat pe sus si m-a aruncat de câteva ori, ma pupaxit ie ambii obraji, nas, frunte. Iar eu când mi-a dat drumul cu fundul pe canapea m-am dezechilibrat si...m-am dat peste cap o data ca sa aterizez in picioare pe jos...mi-a iesit destul de bine întoarcerea si am putut zări pe fata lui Derek un strao de uimire.
-Fac de la 7 ani gimnastica!m-am lăudat eu amuzată.
-Oooo!adauga Bogdan.
Derek se multumeste doar prin a zâmbi in semn ca a inteles. Bogdan in culmea fericiri a venit si m-a luat de talie punandu-ma cu picioarele pe canapea.
-De ce esti îmbrăcată asa? In negru tota?se mira el. No, no, no! Iti trebuie o rochiță! Poate roz sau mov? Nu! Alba? Nea. Si parul! Poate o impletitura?prea banal! Mai bine un coc. Nu! Nu, nu, nu! Il îndreptăm ...sau si mai bine il mai aranjam putin cu ondulatorul. Si pantofilor asortate. Dar ce culoare rochita? Albastră? Verde...
Nu are rost sa va mai spun toata ceartă lui Bogdan cu el insusi. Eu m-am uitat la Derek si l-am intrbat.
-El stie ca nu sunt o papusa, nu?
-Da...au Daca nu va intelege!m-a tachinat Derek si un hohot de ras i-a iesit din gât.
Bogdan tot se gândea la cum sa ma îmbrace.
-Stai, calma!a continuat sa ma taciunele el.
-Gata! O rochita alba cu aripioare de ingeras!a spus de parca ar fi o minunăție Bogdan.
Eu si Derek instantaneu ne-sm uitat la el cu o fata gen "Esti nebun?!".
-Si iti punem si tie!a mai adaugat Bogdan când a ridicat capul si l-a vazut pe Derek.
Derek a înghețat. Se uita la Bogdan de parca ar fi fost un criminal in serie (nu va nu ar fi fost). Pe mine m-a apucat râsul.
-Atunci iti pui si tu!l-am amenintat.
-Uuu! O echipa de ingerasi!s-a bucurat el.
Eu si Derek am oftat disperați. Bogdan m-a luat in brate, iar pe Derek l-a tras de mana. Lui Derek i-a dat drumul la o usa si cu mine a mers la urmatoarea. A luat o cheie din buzunarul sau si a descuiat-o.
-Ciar eram curios sa vad ce e aici!a exclamat Derek si a venit sa se uita.
Era o camera mare ca de prințesa. Pardon! Ca de o mini prințesă. Era un pat cu baldachin impresionant, cu tamburel ca sa ma pot urca in el, loc la frereastra, un mic podium unde se afla un castel cu papusele, o masa de machiaj, un birou, o biblioteca...si o baie proprie.
-Iti place, micuto?a intrebat ca un copil plin de speranță Bogdan.
-Drăguț!am spus eu.
Era drăguț...Dar prea regal. Aveam dealeri de un albastru superb la fel si asternuturile, iar tot mobilierul era facut din lemn alb. Bogdan s-a uitat prin dulap...care era o camera intreaga. A scoate de acolo o rochiță alba superba.
-Derek, du-te sa te schimbi!i-a ordonat Bogdan. Micuto, tu schimbate ca vin sa te aranjez.a spus cu atâta fericire...
Ei au plecat, iar eu mi-am schimbat. Era o rochiță alba, scurtă, din parca crosetata. Nici nu apuc sa respir după ce ma schimb ca si apare bogdan. Mi-a dat niste pantofiori albi ca sa ii incalt bineînțeles. Apoi mi-a pus niste aripioare de ingeras. După mi-a piepatanat parul si mi-a pus o coronița cu un din ala care au îngerii deasupra capului. S-a comportat cu mine ca si cum as fi o păturică.

ŞTERG CARTEA?
Am terminat prologul variantei editate. Si...nu stiu! Stiu cum va fi cartea... va fi paralela cu asta! Adică trece prin aceelasi situat i, dar reacționează diferit personajele. In primul rand Sofi va ramane virgină mai mult (dar tot o sa încerce ăstia sa o violeze!), va fi mai multa acțiune! Vor fi capitolele mai lungi!(Adica nu va exista capitol cu mai putin de 1000 de cuvinte ). Si capitolul asta are peste 1000 si as mai scrie dar am test la romana azi si trebuie sa dorm. Sau liste a de parca ar fi alta carte? Va rog! Ajutati-ma! Va rog!
Cartea e pe locul 6#. Cam trist! Dar stiu ca e vina mea! Ca nu prea Poate a...si a devenit si plictisitor. Scuze i caz ca am mai gresit timpurile, dar sunt obisnuita sa povestesc la prezent. Scuze de greselile gramaticale! Scuze de tot...stiu ca e o carte naspa! La mine e 02:57! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum