Capitolul 135

1.3K 74 5
                                    

Sofi P.O.V.:
Ce repede trece timpul... parca acum 2 zile eram la P.J. asteptandu-i pe ceilalti. Sa sa dăm timpul inapoi!
De acum povestesc la timpul prezent!
- Si ce ai vrea sa facem?ma intreaba asezandu-se pe canapea, langa mine.
-Nu stiu...recunosc simplu.
-Ce ai zice sa...
Spune si se apropie de mine din ce in ce mai mult.
-Ce sa zic de ce?l-am intrebat prefacandu -ma ca nu se intampla nimic.
-Ce-ar fi daca...
Spune si se apropie sa ma sărute, dar ma prefac ca nu observ si întorc privirea spre TV. Simt cum strânge din masele de nervi.
-Ce ar fi daca....spune răspicat.
Dar eu, ca pisica ce sunt, il întrerup.
-Ce ar fi daca ce?il intreb relaxată, asezandu-ma cu capul pe picioarele sale, privindu -l.
-Sa facem sex!a spus de parca era evident ca asta vrea.
-Neah! Nu am chef!Am spus simplu.
-Serios?intreaba uimit.
-Da! De ce?
-Esti prima care m-a refuzat!spune gânditor.
-Ok! Si?
-Nu îmi place!
Chicotesc si imi dau ochii peste cap. El ma imita si spune serios ca nu e nimic amuzant! Asta ma face zâmbesc amuzată.
-Hei!tipa cineva din alta camera.
-Au sosit!concluzionează P.J..
Nu ne miscam si intr-un minut apar Derek, Bogdan, Emma, Jade, Zeyn, Jimmy, Andrei, Felix si Lucas.
-Hei, ce mai faceti?ne intreaba Emma.
-Plănuim nunta!zic eu la misto, ridicandu-ma in fund cu fata la ei.
-Ce nunta?intreaba curioasă Emma, care a luat-o pe bune.
-A, pai...spune P.J.. Eu si Sofi ne-am îndrăgostit nebunește unul de celălat si vrei sa ne casatorim maine si sa avem o familie cu 3 copii. O fata si doi băieții. Fata pe mine Anastasia Roxana Sofia Matilda Sarah Artemis Arrya Nadia Echaterina. Pe un băiat sa il cheme Lucian Jonnas Codrin Ferdinand Napoleon Robert Andrei Matei Valentin Stefan Alexei.
-Iar pe celălat băiat, completez eu, il va chema Stiv!spun serioasa.
-Si când e nunta? Si botezului?intreaba nerăbdătoare Emma.
-Era o gluma!ii spun de parca era normal!
-Aaa...isi da ea, in sfarsit, seama.
-Hai sa va arat camerele!se ofera P.J..
Plec si eu in camera mea. O, haide! Nici nu ma pun pe pat ca suna soneria!
-Buna!ma saluta Derek când deschid usa.
-Hei!ii spun, poftindu-l înăuntru cu un gest.
-Ca mai faci?ma intreaba.
-Pe aici....Tu?
-Pe acolo!
Inchis usa si ma pun pe pat langa el.
-Ce ce ai ajuns asa repede?intreaba Derek.
-Cu avionul!
-Ce?intreaba sarcastic. Eu am crezut ca ai venit pe picioarele tale!
-Voi cu ce ati venit? Cu trenul, nu?zic sarcastic.
-Apropo! Stii ca un seara asta este un concert rock in oras?
-Nup... mergem?il intreb curioasă.
-Daca vrei... ne ia Bogdan biletele si merge. Incepe la 9 seara.
-Ok!
Isi scoate telefonul si eu mi-l iau pe al meu. După câteva minute facem schimb. Bun! Acum sa ii caut ori telefon! Ha, ha! Glumesc! Doar ma uit in galerie si conversatii... nimic altceva!

Asta nu e asa scurt! E un capitol obisnuit de scoala. Stiti ca in vacanta imi ziceam "trebuie sa face peste 1000 de cuvinte!", in zilele astea imi zic "obligatoriu peste 500!". De ce? Ca e scoala! Si as putea posta mai mult si mai des, dar am vicile mele la care nu renunț! Si acum am de dat o explicație de muuult promisă! Cum vine ca sunt la capitolul 135? Simplu! Eu is retarda si nu stiu nici sa numerotez bine capitolele, asa ca am rugat-o pe colega mea Irina sa imi spuna care sunt. Mercii, Irina! Nu am verificat cum ai numărat, dar am incredere in matematica ta! Si acum sa ma laud! Azi la teza eu mi-am ales subiectul(pe nevăzute, dar...mere ) si am stat la catedra. Si trecem la alt subiect! Ce ziceți de coperta? Si ideea asta mi se pare ...wow! popoviciroxana13 a facut o carte cu coperți pentru a mea carte! Incerc sa le pun pe toate treptat... pana acum are 12. Asta am ales-o aleatoriu. Si vreau si eu sa zic ceva super important! Atentie!
LA MULȚI ANI, SIS!
Stai calma, am vorbit cu soarele sa strălucească numai pentru tine si cu Lucifer sa plece cat de repede pentru ca lumina sa ti se reflecte in ochii tai minunați de copil! Pentru tine fac pact si cu D-zeu si cu Satan! Chiar daca ma bagi in belele, ma mai umilesti, te comporți mai rau ca o capra... ei, bine! Cum spui tu "eu sunt vaca, iar tu capră! Împreună formăm o ferma!". Si stiu ca poate nu citesti, dar la scoala o sa iti arat! La mulți anișori, sister!
Bun! Acum trecem la explicatii! Cata e sora mea din alta mama! Si chiar daca sunt momente in care as strange-o de gât o iubesc! Si am vrut sa fac asta pentru ea! Stiu ca a sunat foarte siropos, dar na! Cam atat! La mine e 00:31! Noapte buna! Va pupacesc!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum