Capitolul 54

2.1K 92 12
                                    

Sofi P.O.V.:
Imi arunc hainele in rucsac si cobor. Astept un minut si coboară si băieții. Fiecare are un rucsac. In liniste urcam in masina mea. Drumul a fost linistit. Am gonit cu 300km/h. Am ajuns foarte repede. Parchez masina in fata casei, si coborâm din ea toți trei. Întru in casa, urmată de băieții. Când intru in sufragerie... Ce credeti? Max se sărută cu Maria! Care dracul Maria? Aceea din tabără! Ceilalți isi fac aparitia! Cred ca au auzit masina. Maria si Max se opresc din pupat.
-Maria?se mira Zeyn.
-Buna si vouă!spune ea.
-Sofi!spune Raluca bucuroasă si ma îmbrătisează.
Se uita atenta la Zeyn.
-Ce-i?intreaba el putin confuz.
-Asta a încercat sa te violeze, si doar atat i-ai facut?se mira Raluca.
Eu si Cail începem sa râdem. Nimeni nu intelege de ce. Dar si Raluca începe sa râdă.
-Pai...daca de fiecare data ma opreau crai de la apus!spun râzând.
După vreo 5 secunde, ne mai oprim.
-Unde-s Mia si Candy?întreb când observ ca nu sunt.
Dar pe usa isi face aparitia Mia imbufnata.
-Ce e, pitic?o întreb.
Când ma vede sare la gâtul meu, trantindu-ma! Era sa îmi sparg capul!
-Usor, pitic! Aer! Aer!strig, iar Mia îmi da drumul. Ce sa intamplat?
-Andy a țipăt la mine!spune clar nervoasă.
-Ce? Las ca merg acusi sa vaz ce draci il apucara!spun ca o moldoveancă.
Toți chicotesc la accentul meu, inclusiv Mia.
-Voi cunosteti-va aici!spun, după ce o dau pe Mia de pe mine si o pup părintește pe frunte.
Eu plec sus si aud deja cum Mia începe sa tîrîie ca o moară stricată ce e atunci când e vesela. Ajung sus si ciocan la usa camerei lui Andy. După câteva secunde, deschid usa.
-Cine si ce draci vrei?intreaba nervos.
-Sunt eu!spun vesela si ma îndrept spre el. Si vreau sa îmi spui ce ai pățit, Candy!spun aproape ajungand la pat.
Andy se ridica ca ars din el si urla:
-Uite si cine si-a facut aparitia!spune dandu-si ochii peste cap. Nu crezi ca ai cam multe fite?
-Andy, despre ce vorbesti?il întreb uimită.
-Sunt satul de mofturile tale!urla acesta. Ce dracu vrei?
-Sa te calmezi!
-Eu sunt calm, femeie! Tu ai cam înnebunit!
-Andy, calmeaza-te! Si vorbeste mai încet ca nu-s sursa!spun serioasa.
-Nu te mai recunosc! Nu vezi cate fire si mofturi pe tine?!
Ce draci are? Ce la apucat? Ce i-am facut? Asta nu e Andy!
-Andy, calmeaza-te! Ma întorc când putem vorbi fara ca tu sa tipi.
-Cate mofturi pe tine!
El continua sa urle cate mofturi am si din astea. Dar eu plec. Ajung jos, si vad ca deja s-au împrietenit. Mia se juca cu Jimmy un joc cu batut din paleme, si ceilalți stăteau si vorbeau cu Zeyn.
-Acum, hai, sa ii sunam!spun serioasa, si toate privirile s-au pus pe mine.
Dar Andy isi face aparitia.
-Nu am terminat discuția!urla acesta.
-Ce discuție? Am urcat la tine si ai inceput sa urli la mine, asa ca am plecat!spun de parca ar fi ceva banal.
-Tu ai inceput!urla mai tare acesta.
-Te rog, nu mai urla! Nu e nimeni surd aici! Si eu doar am venit după tine!spun serioasa si răspicat fiecare cuvant, dar calma!
-A, deci tot eu sa tac?! M-am saturat de mofturile tale!urla parca si mai tare.
-What? Ce mofturi?spun nedumerită. A, stai!spun de parca mi-a venit o idee de geniu. Andy, treci in camera ta!spun mulțumită.
Toți chicotesc.
-Nu ai niciun drept sa îmi spui, ce sa fac, femeie!urla nervos la mine.
-De fapt, am! Eu sunt oficial sefa clanului. Am drept sa va spun ce sa faceti!spun hotărâtă si satisfăcută.
-Are dreptate, Andy!îmi dar dreptate Cail.
-Nu si tu! Duce-ti-va dracul! Lasă mofturile, femeie!urla facandu-se rosu la fata.
Gata! M-am saturat de draci lui!
-Andy, in camera ta!tip dar sunt încă calma.
-Altfel?urla sa se audă pe 5 continente.
-Altfel...te dau afara din clan!spun furioasă.
Toți raman muti. Andy se face rosu...mai rosu decat masina pompierilor proaspăt vopsită.
-Nu ai îndrăzni! Uite na! Nu plec de aici! Ce îmi faci?mai trebuie sa zic ca urla, da urla nu gluma!
Oftez, ca sa ma calmez si spun calma.
-Ia-ti lucrurile si pleaca! Oficial nu mai faci parte din clanul 12.
-Ce? Nu!se aud indignările celorlalti.
-Andy nu pleaca nicăieri!spune serioas Cail.
Celelalte doua fete din clan aprobă.
-Bine!spun calma. Daca nu pleaca el, plec eu!spun relaxată.
-Glumesti, nu?spune Raluca.
-Nup!spun la fel de calma si relaxată.
-Ei bine eu nu plec nicăieri!urla ca disperatul Andy.
-Bine!spun de pare ca nu ar fi mare lucru.
Ma duc spre televizor. Toți ma intreaba ce tot fac, dar tac. Noi avem diferite tablouri agățate prin casa. Merg la cel de langa televizor. E cu mine si Mia. E micuț are sa spunem cat un poster dintr-o revista. Il dau jos si toți se mira. In spate este un seif. Se aude o voce.
-Bine ai venit Sofi!o voce robotică de femeie spune asta. Introduce codul!
Il introduc(nu vi-l spun!) si apare un schener de amprenta. Imi pun mana dreapta si mai apare un schener care îmi scanată ochii.
-Recunoasterea voci!spune aceeasi voce robotică.
-Eu sunt! Deschide!spun calma.
-Recunoastere completă! Sa ai o zi buna, Sofi!spune vocea, iar sediul se deschide.
Toți sunt uimiți. In seif se afla un stilou si niste acte. Iau doar stiloul si prima hartie din toate teancurile alea. Semnez hârtia, pun stiloul la loc si închid seiful luând doar hârtia semnata. Pun tabloul la loc si ii întind Ralucai hârtia.
-Vin zilele astea sa îmi iau lucrurile, si sa va predau si restul actele!ii anunt.
-Ce e asta?intreaba Raluca neînțelegînd nimic.
-Spune ca cedez drepturile de conducere. Completați voi cu numele celui care va fi seful.ii explic. Zeyn, Jimmy sa mergem! Ii sunam de altundeva.
Dau sa plec spre usa, dar Andy strigă.
-Unde pleci, proasto? Aici e casa ta!
Nu cred! Ma facut proasta?! Cum isi permite!
-Cu cine vorbesti?întreb calma.
Toți ii fac semn sa tacă, dar el spune.
-Cu tine!
Ii zâmbesc fals.
-Ei bine, "proasta" asta are tot Irak-ul la picioare!
Nici nu termin ca si un ecran isi face aparitia. Cine credeti ca e? Bogdan!
-Ce draci vrei? Si de ce draci nu m-ai sunat pe telefon?tip la el.
Se face alb la fata. El stie ca atunci când tip la el e de rău! Inseamna ca sunt intr-un punct maxim de nervi! Si ca e cel mai prost moment.
-Iertare, sefa! De obicei, erai la birou! Gresala mea! Nu o voi mai face, ma jur! Numai pe telefon va voi suna, sefa!se acuză el. Voiam sa va spun ca am terminat schimbul si ca e...
-Nu îmi pasă! Eu mi-am respectat partea si i-am dat voie sa aleagă trei! Daca nu ii plac curvele asta e! Eu nu i le schimb!spun vizibil nervoasă.
-Desigur! Mai voiam sa va anunt ca sunt in...
-Trimite-mi pe telefon adresa ca poate vin! Alceva?
-Nu, iertati-mi deranjul, sefa!
-Si fa-mi rost de un urs de plus mai mare ca mine!spun la fel de nervoasă.
-De...începe sa întrebe Bogdan, dar isi da seama daca intreaba voi fi in stare sa il arunc la rechini. De sigur!
-Bine intors-o!spun cu un zâmbet fals. Acum, du-te dracu'!strig la el.
Închide imediat ecranul si ecranul dispare.
-De ce vrei un urs?tipa Andy.
-Nu iti dau TIE socoteala!ii raspund.
-De ce ai cerut un urs?intreaba Max.
-Ca asa am eu chef!răspuns calma. Acum, tre'sa mergem!
Si plec! Merg linistită spre usa dublă care leagă sufrageria de holul care duce spre iesire(cum a sunat?!).
-Stai aici, femeie!urla Andy.
-Nu sunt surda! Si am încheiat discuția!spun serioasa.
Imi rup colierul de la gât(pe care mi l am pus inainte sa vin) si il arunc cat colo.
-Cheita aia a devenit inutilă!spun cu un zâmbet fals pe fata spre Andy.
Langa usa este o fotografie destul de mare cu mine si Andy înarmată. O iau de rama si o trag de pe perete. Se sparge sticla si cioburi sunt aruncate in sus. Un ciob ma taie usor la piciorul drept. Dar ma prefac ca nici nu observ. Cu toți raman uimiți. Ma duc la usa dupla (care are o dimensiune impresionantă!) care e închisă. Dintr-o miscare deschid usile alea cu o forta, de se izbesc de perete. Ies linistită pe usa si nu îmi întorc capul.
-Daca nu veniti, va las aici!strig la băieții.
Imediat ii aud ca au pornit si ei. Merg in masina si când intru in ea, din casa ies băieții. Se urca in masina, si pana sa apuc sa pornesc aud...
-ANDYYYY!urla Raluca.
Apas pe accelerație si plecam cu 350km/h.

Stiu ca uni din voi va doriti ca Sofi sa fie cu Andy, pentru voi va spun: citiți ca încă nu sa terminat! Sper ca va placut! Capitolul este dedicat: CodulDragostei. Si stiu ca a fost un capitol plictisitor! Scuze fe greseli si bla bla. Nu le fac intenționat! Ce mai fac eu? Pai...a inceput sa nu mai zic ca merg la tortura medievală, ci gimnastica. Nu e asa de rea, după ce iti pierzi nervi. Nu prea am ce sa va zic. Poate mai scriu un capitol pe la 3 noaptea. Deci poate maine dimineata mai găsiți unul. Vor urma momente de acțiune, voi mai pune si ceva romantism, dar nu prea mult ca o sa vars! Ce pot sa spun?! A, da! M-am gandit si am decis: va voi raspunde la intrebari despre mine. Lasa-ti la comentari sau in privat daca aveti intrebari despre: mine, cartea asta, si tot ce aveti voi chef! Pute-ti sa îmi puneti si intrebari perverse! Ca eu mereu am spus ca "viața e mai amuzantă, când ai o minte perversă". Cu prin mereu, vreau sa zic de când ...las-o asa! Nu prea am ce sa va zic. După cum ati vazut v-am trimis care un mesaj. Vreau sa va rog sa îmi si raspunde-ti! Daca se poate! La mine e 21:18! Noapte buna! A inceput sa ma doară capul! Nu sunt in toane bune, am facut din nou, cred! Am uitat sa va spun ca acum doua zile îmi revenisem din răceala. Lasa-ti un comentariu OBLIGATORIU, cu parerea voastră! Va iubesc in stil fitos, pe sistem periculos! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum