Capitolul 8-După Sofi!

5.5K 322 6
                                    

- In al doilea rand: alea nu sunt pastile, sunt...majoritatea droguri,dar si câteva somnifere.
Mor! Cum e posibil !? Nu, nu e posibil asa ceva, da ?! Sofi...Sofi...care nici de alcool nu se atinge. Care când ma vede cu un pahar de băutură ma intreaba " Ce gust are?" , iar eu ii zic de fiecare data " Gusta si afla singura!" , ea îmi răspunde " Nu, mersi!". Sofi care ma roagă mereu când ma vede cu țigara in gura sa nu mai fumez langa ea ( dar o ignor, iar ea tace din gura pentru ca stie ca daca mai comentează ceva ii dau o bătaie zdravana) . Max pare la fal de surprins. Am rămas împietrit si Max la fel. Andy sparge linistea.
- Bun ,asta e rucsacul Sofiei!
Spune cu rucsacul in mana si ne face semn sa mergem după el. Nu mai pot sa zic nimic. Stau ca boul acolo. După o secunda îmi revin din uimire. Vreau sa il întreb mai multe , vreau sa il iau la bătaie , vreau sa il omor pentru ce ii face Sofiei! Dar nu spun nimic si il urmez. Ajungem la usa. Max nu era la fel de afectat ca mine poate pentru ca el nu o cunoaste cum o cunosc eu pe Sofi.
- Unde este acum ? întreb inainte de a iesi pe usa.
- La club cu restul găştii . răspunde Andy cu tonul ăla de parca normal ca e la club!
Asta a umplut picătură! Voiam sa o interoghez pe Sofi când ajunge acasă. Dar nu mai suportăm ideea ca surioara mea s-a inhaitat cu niste golani , care cine stie ce-i făceau! L-am apucat de masa pe golanul ala nesuferit si am țipăt la el.
- Nu îmi pasă ce faceti voi cu viata voastră ! Dar cum indrazniti sa va atinge ti de Sofi! Ea e minora, nu ca voi! Asa ca ai face bine sa nu va mai atinge ti de sora mea ! Altfel voi veni si o sa va omor pe fiecare!
- Da-mi drumul ! spune calm Andy, indreptand un pistol spre burta mea. ii dau drumul si el spune: In primul rand : si eu sunt minor , am 15 ani si toți din gasca suntem minori. In al doilea rand: nimeni nu o obligă pe Sofi sa facă ceva, face ce vrea ea! Acum iesiti din casa ( mai degrabă conac) asta!
Eu si Max am iesit din casa. Si am plecat acasă ca sa putem lua masina pana la club după Sofi.

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum