Sofi P.O.V.:
Ma trezesc din nu stiu ce motiv tampit! Am rămas la partea când aparea Derek si Bogdan ne făcea la poze...dar in fine! M-am trezit! De ce? Nu stiu. Camera nu are geamuri, deci nu pot vedea cum e afara. Ma ridic buimacă si...Ma pun sa mai dorm putin.
De data asta nu am maiavut niciun vis. Ma trezesc odihnita si plina de viata. Imi fac un dus rapid si ma schimb intr-o pereche de blugi scurt i si o bustiera. Imi aranjez parul bla, bla, bla si toata rutina. Ies din camera si incep sa ii caut pe ceilalți. Ii vad pe majoritatea on curte, de la un geam. Covor si foc atunci il aud pe Zeyn tipand.
-MA INSOR!strigă ca disperatul si isi ridica mâinile ca de victorie.
-'Ai di capul tau!spun eu instantaneu după ce il aud, iar toate privirile se întorc spre mine.
-De ce e 'ai de capul meu?intreaba confuz Zeyn.
-In primul rand: cu cine?i-o tăi eu.
-De fapt, cu nimeni!ma lamureste Raluca perfect. Ăstia vorbeau de casatorie si d-astea. Jade si Zeyn au inceput o discutie serioasa despre tema asta. Si nu stiu cum sa ajuns ca Jade l-a provocat sa facă asta!ma lămurește.
-Dar de ce ar fi vai de capul meu?isi repetă întrebarea Zeyn.
-De ce nu ar fi? Jade e de treabă, si tu la fel. Dar sunt sigura ca va veti însela unul pe altul la prima ocazie!le răspund eu.
Amândoi se uita ciudat la mine, cea ce ma face sa ii luminez.
-O cunosc destul de bine pe Jade! Se tine de o relație, dar când e vorba de o aventură nu o refuza niciodată! Iar tu...Ai încercat si pe mine sa ma violezi! Poate te ti de relație, dar clar ca si tu o vei însela. Si de aici va veni gelozia, deoarece amândoi sunteți egoisti. Va mai veni si faza cu dominatul, deoarece amândoi veti incerca sa conduceți. Si toate prostiile astea! Mai simplu e când sunteți împreună fara acte!
-Si tu te măriți, blondo!imi aduce aminte Emma.
Eu strâmb din nas.
-Cine zice?intreb confuză.
-Nu vrei copii?intreaba...Max?
-Max?intreb când ii aud vocea.
Este chiar Max, adus de Bogdan. Mi se luminează si sar in brațele lui.
-Maximilian!Il tachinez chicotind.
-Nu imi mai spune asa!spune iritat, iar eu chicotesc.
După doua secundem rupea îmbrătisarea. Maximilian ii mai ziceam când era mica.
-Mai bine ne grăbim la cursa!ne atrage atentia Bogdan.
Toți il aprobat si il urmăm spre avion! Stiu ca nu are rost sa iau un avion, dar nu poți intra jn închisoarea aia cu masina, iar elicopterul face prea mult zgomot (sau asta mi se pare numai mie? Oricum nu prea imi place).
-Si ce faci aici?il intreb curioasă.
-Ma gândeam sa iti fiu copilot...se poate, madam?spune ironic "madam".
Ma gândesc doua secunde si spun.
-Nu!ii raspund categoric. Poate maine.
-De ce?se uimeste el.
-Pentru ca după cum o stiu pe Aishe a pregătit ea ceva! Derek si-a pierdut aproape toți copiloti, iar restul au fost răniți în proba asta! Deci nu!
Max isi da ochii peste cap si tace din gura.
-Blondo, dar încă nu ne-ai spus ce ai cu insuratoarea! Tu nu vrei sa te măriți?întreba teatral iritată Emma.
-Nu plănuiesc nimic pentru următori 100 de ani!rapund relaxată. Cui ii trebuie un sot, cînd are o viata din astra si niste prieteni ca voi?intreb de parca ar trebui sa isi dea seama singuri ca nu vreau si nici nu cred ca voi vrea!
-Te razgandesti tu peste cativa ani!ma asigura Max.
-N-as părea pe asta!il sfătuieste Bogdan. Tinde sa se tina de ce crede!
-Adica?intreaba curios Zeyn, după ce urcam in avion.
-Religia, da exemplu Bogdan. E cea mai mare de pana acum.
-Bla, bla! Religia? Daca esti bun ajungi in rai? Daca esti rău in iad? Ce sunt prostiile astea? Viata e un iad! Si daca după ce mor poarta raiului mi-e închisă, o voi lovi pana o daram! Si care e faza cu băieții superiori fetelor? Ce sunt prostiile astea?spun iritată de idee.
-Se tine de ideea asta de la 10 ani!oftează Bogdan.
-Când tu m-ai facut ingeras!spun cu subînțeles, amintindu-mi.
-Erai adorabila!spune cu acea voce plina de dragalasenie.
Toți se uita ciudat la noi, asa ca trebuie eu sa ii luminez cu iluminarea minti mele iluminate.
-Prima data când ne-am cunoscut, Bogdan a crezut ca sunt păturică lui de porțelan!ii luminez eu. Va imaginați ce s-a intamplat!
-Sincer, daca as putea, te-as mai trata ca pe o papusica de porțelan!spune amuzat Bogdan.
-De ce nu o faci?intreb eu curioasă.
-Pentru ca Derek a zis ca esti prea mare!spune ca un copil mic, incrucisandu-si brațele la piept si făcând o fata nevinovată.
-Derek nu e aici, deci...zic cu subînțeles.
-Yey!se bucura Bogdan ca u copil mic. Hai sa te împletit!spune de parca ar fi frumusețea vieții de a ma impleti.
Toți chicotesc. Bogdan vrea sa se ridice, dar sunt salvată! Deoarece avion aterizează.
-Of!se bosumfleaza Bogdan.
-Lasă ca ai timp după cursa!spune Emma incantata (fir-ar ea sa fie! Sa o futa Lucifer!)
-Daca!le reamintesc eu.
Toți se uita ciudat la mine, iar pe mine ma bufneste râsul.
-Sigur ca ma împleteau după cursa!spun ca sa ii asigur ca nu plănuiesc sa mor...acum.
Ma urc in limuzina, care ma duce la start. Ca data trecuta e! Doar ca sunt mai putine masini. Când ma dau jos din masina, mecanici nu mai sar ca disperați, dar tot zic niste chesti si fac câteva scene. Chesti gen"ce as mai fute-o!" Dar in arabă sau rusă. De ce vor toti sa si-o tragă cu mine? Pedofili nenorociți! Am 16 anișori! Cât de bine atat? Inteleg ca atat ca o zeița grecească, dar nu mai mult! Si mai sunt si modestă! Stiu ca arat bine, dar nici asa sexy nu-s! Intru in masina, cu Arthur in dreapta mea.Nu ma urati! Nu am postat deoarece nu am avut net, nu pentru ca renunț la carte! (Si nu vreau sa mai fiu jupuite de viu! Nu imi place când ma jupoaie cineva pe mâini! Pe spate nu am treaba). Nu e vina mea ca nu am postat! Deci nu ma torturați! Si poate a noua carte! La ea voi posta mai rar, deci nu va faceti griji! Eu mereu imi fac timp sa scriu la cartea mea preferata (asta). Scuze de greseli! Nu va mai țin, ca ma veti tortura! La mine e 20:36! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...