Capitolul 84

1.8K 82 6
                                    

Gabi a facut-o! Ce ziceți? Merge pentru coperta?
Sofi P.O.V. (Cred ca ati memorat pe dinafara faza asta!):
Am ochii închisi, dar sunt trează. Sunt cu capul fix pe inima lui. E liniștitor sa le auzi. Simt ca nu sunt cu fata la el. Simt ca doarme. Imi deschid încet ochii si il vad pe Bogdan care sta cuminte la capul postului uitandu se cu drag la noi. Fac o fata gen "WTF?!". El imi zâmbește si face cu mana. Ce ma? Cateiadata nu il inteleg pe tipul asta! Simt ca si Derek se trezeste. Dintr-o data tresar când si el tresare si striga.
-Ce dracu faci aici?
Bogdan se ridica numai decat si se uita in spate confuz. Eu ma pun pe genunchii si fund pe pat. Derek are mana la inima.
-Ce e?intreaba confuz Bogdan. Cine sa fie?
-Tu, ma! Ce cauti aici?intreaba Derek respirând greoi, iar eu mă ma mai pot opri din zâmbit.
-Pai aseara nu ai mai venit in camera!spune de parca ar fi evident uriasul.
-Deoarece erau tu acolo!explica blondul.
-Gata!ii opresc eu.
Dar nici o secunda după pe usa apare Max cu un pistol pregătit sa tragă.
-In numele lui Lucifer, ce draci faci?il intreb exasperantă si ma las pe spate.
-Cine a tipat?intreaba confuz Max, lăsând pistolul in jos.
-Derek!răspuns rapid.
-Din vina lui!adauga rapid blondul, arătând spre Bogdan.
-Deci imi explica si mie cineva ce căutați aici, in camera mea?ii intreb pe băieții. Max?
-Eu am venit ca am auzit un țipăt!se apara el.
Dar imediat pe usa apare si Jade, Zeyn, Andrei si Jimmy.
-'Ai di capul meu! Ce draci mai vreti si voi? Camera mea nu e loc de intalnire de grup!spun enervata, lundu-mi o pernă si asezandu-ma pe burta cu capul spre usa.
Derek se întinde si el parca după un atac de cord.
-Deci fiecare un motiv acum!spun serioasa. Jade?
-Am auzit zgomot!
-Zeyn?
-Nu am voie sa vin sa imi vad piticotul?se plânge el si ii arunc o fata gen "Ce draci?!", dar nu comentez.
-Jimmy?
-Imi place sa vin unde vom oameni!spune si face cu ochiul in timp ce face din mâini semnul "ok".
-Andrei?
-A tipat Emma la mine sa vin eu, ca ei ii e somn.
-Bogdan?
-Imi place sa va vad dormind!spune sincer.
Toți ne uităm la el cu o fata gen "ce ma? Ce iti place? Pe bune? Doamne, ai nevoie de un control!".
-Bun, acum plecati!spun si imi arunc capul in perna.
-Hei, dar el?!spune făcând ochii mici Max, arătând spre Derek.
-Ce-o cu Derek?intreb de parca ar fi ceva banal.
-El ce cauta aici?intreaba serios Max.
-Am dormit aici!spune de parca ar fi evident Derek.
-Probleme?il intreb pe scumpit meu frate, când vad ca mai are putin si maraie.
-Si de ce, ma rog?intreaba prefacandu-se neinteresat.
-Ca ne iubim si azi ne casatorim! Ce dracu?!spunem in acelasi timp eu si Derek.
-Era Bogdan la mine in camera!esplica blondul.
-Când?intreaba si Bogdan.
-Cândva!raspund el. Si apropo de timp! Cât e ceasul?
-11!raspunde Zeyn.
Andrei vad ca a plecat si Jimmy e doar un martir al discutiei.
-Mi-e foame!spunem in acelasi timp eu si blondul Derek.
-Ce avem?intreaba el.
-Nimic! Comandam sau va duceți undeva!
Eu si Derek facem un schimb de priviri. Suntem deja îmbrăcați. Nu foarte sifonati. Dar lenea e asa mare! Amândoi cascam. Dar creăm sa scăpăm de restul! Gata! Stim!
-Mergem la cumpărături!

Da! Stiu ca e scurt si plictisitor, dar plec la meditatii de dimineata si trebuie sa dorm....al dracului de meditatii! Capitolul il dedic MeliMelo1210! Yey! Deci m-am facut rana la picior la ce tare m-am calcat (daca sti la ce ma refer!:p). Si am mai primit un comentariu dragut, chiar doua! În total trei! De am rana la picioare! Wow! Chiar nu stiu ce sa zic, sincer! Si fac q and a! Si deoarece in niciun caz nu fac capitol decat cu intrebari si răspunsuri fara poveste, la fiecare capitol voi pune câteva intrebari. Intrebarile le lăsați in comentarii, pe privat, sau in realitate(daca ma cunoasteti). Si apropo! M-am facut cont nou! Medeea1974 este! Pe el voi posta cealalta varianta de carte ca sa stiti. Cam atat! La mine e 00:33! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum