Pa medie... sa spunem ca e Derek. Adică mă refer la par. Ca mi s-a cerut o poza cu el și nu stau acum sa caut una exact cum e. Dar parul! Asa îi e patul! Da?
Derek P.O.V. :
Iar Mark a avut un tip, cred ca de cam 30 de ani. Mi s-a părut o tactica... interesanta de a omorî pe cineva. Am văzut doua mașini. Mark era în una din ele și a împins cealaltă pagina pana au ieșit de pe drum. Apoi a ieșit o data cu acel tip ce era șoferul celeilalte mașini. L-a luat la bătaie pana aproape la omorît, iar după aceea i-a dat foc. Când a terminat s-a urcat în mașina asigurându -se ca nu mai arde nimic și a plecat liniștit.
Acum, este Abu. Observ ca se afla într-o casa mare. Este îmbrăcat în ospătar?! Cred ca e o deghizare. Pe înregistrare apare un ceas; care erata ca a trecut ora 1. Intra liniștit într-o camera cu o sticla de vin în mana. Camera se schimba...imaginea este alta. Este o camera mare, iar pe mijlocul ei este un batran. Abu încheie usa subtil în urma lui.
-Sir!saluta el respectuos.
Acela îi face semn sa se apropie sa toarne. Bătrânul are deja paharul în fata și 2 sticle lângă. Sta pe un fotoliu pe întuneric uitandu-se la televizor. Abu se apropie usor. Când este lângă el... il apuca de gat și îi pune o mana la gura. Dintr-o mișcare îl da jos din fotoliu și cu capul la pământ. Din pantaloni isi ia un cuțit. Merge spre bietul batran; care încearcă sa fuga, dar corpul sau rănit și trecut de toate tinerețile nu îi prea permit. Se târăște pentru a încerca să scape. Abu pune un picior pe spatele sau și cred ca o face cu putere deoarece omul rămâne blocat sub greutatea piciorului.
-Do not scream! You will not escape!isi anunta africanul victima.
Înseamnă "Nu țipa! Tu nu vei scăpa!". Si uite și un joc de cuvinte. Abu se coboară pe vine, îi sfâșie haina eleganta omului și îi desenează pe spate. Se lasă turceste pe podea ignorând rugămințile bătrânului de al lasă în pace. În timpul acesta parcă spune... sincer nu îmi dau seama! Un fel de vraja...incantație...ceva pe acolo. Și nu desenează orice pe spatele ce i-a devenit noua pânză. Sunt un fel de hieroglife. Da... dubios tip! Il întoarcă cu fața în sus. Și desenează pe el. După un timp îi taie vena mâinii stângi. Sângele se scurge usor din batran... Se prelinge pe pielea sa ridata pana ajunge pe podea unde formează un lac. Abu ia din acel lac pe doua degete și face un semn pe fruntea bătrânului. Apoi se șterge pe mâini și pleacă liniștit. Ce?! Nu îi e teama ca a lăsat urme? Ca ADN-ul nu va fi găsit în sânge, pentru ca l-a atins. Adică totuși acel barbat pot spune ca a fost cineva destul de important deci automat se va vrea sa afle cine l-a omorît. Ce inconștient! Cum sa facă asa ceva? Sa plece pur și simplu.Scuze... Am încercat sa postez. Chiar ca am încercat! Dar na... reușită a murit imediat după incercare. Mâine am la 8 meditații. Deci scuze! Iar eu care vruiam sa postez mai mult *-*'. La mine este 02:13. Noapte buna! Sper ca nu v-am plictisit. Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...