Sofi P.O.V.:
-Prea bine!spun eu plictisită.
Ma ridic la fel de plictisită. In jurul nostru se aduna mai mulți jucători. Ne îndepărtăm un pic de masa. Sau din cap in semn sa înceapă el. Nu e cine stie ce amenințare. Ce tot zic eu aici? Nu e nicio amenințare tipul asta! Si mai are si tupeul sa ma provoace! Las' ca-l invat eu minte! El da sa imi dea un pumn in fata. Dar ma dau un pas in lateral spate si pumnul sau nu ma atinge. Mai da cativa pumni, iar eu fac cativa pasi în spate lateral. El marie nervos. Da cu piciorul spre mine, dar eu ma dau in jos, piciorul trecandu-mi deasupra capului. Si ma ridic, si printr-o rotire ajung in spatele lui si il mai si l-am mai si lovit cu parul. Se repetă chestia asta de câteva ori, pana vad ca obosește. E rândul meu sa loves! El da cu piciorul, eu ma las in jos, dar de data asta când ma ridic ii dau un pumn de toata frumusețea. Ii dau un picior in burta. Altul in coasta stanga. Si încă unul si încă unul. Si după ii dau un pumn de e gata sa cadă pe jos dar repede cu o întoarcere ajung in spatele lui si ii dau un pumn in coloana de porneste. Si ii dau un pumn in burta de care pe jos. Il las sa facă contact cu asfaltul si ii dau un picior, de il ridic. Imediat ce este la nivel cu mana mea, il prind de gât si îl strang. Il strang tare si ii dau drumul când simt ca e la limita. Ii dau drumul si il împing in spate. Ma întorc relaxată la masa, dar nu la locul meu. Ajunsa langa masa, ma întorc cu fata la el si eu ma rezam de masa. Ma uit la el. Tot încearcă sa respire dar nu poate. Jucătorii (care pana acum au avut pumnii ridicării si tot strigau "hai! Hai!") unii se uita la mine, altii la el. Eu zâmbesc satisfăcută.
-Acum cu ce te lauzi? Ca te-a batut Fata Iadului?il tachinat eu.
Toți din gasca mea pot simti ca zâmbesc si unii chiar chicotesc.
-Frumoasa bataie, blondo!spune Emma.
-Asta nu-i bataie! Cu voi e o bataie! Nu cu el!
Băiatul pleacă, iar Jucătorii se inproastie.
-Surioara, mai ti minte cum ne băteam noi?ma intreaba Max, iar eu ma întorc cu fata la el.
-Da!spun si amândoi începem sa râdem.
-Va bateati?intreaba Elena.
-Da! Dar ea tot sarea pe mine!se apara Max.
-Da tu imi furai bomboanele!spun ca un copil mic.
-Da, bomboanele pe care tu mi le furai!se apara si el ca un copil mic.
-Daca nu voiau sa le împărți cu mine! Mama si tata ti le dăduseră ca sa le împărți cu mine, dar nu o făceai niciodată!spun exact ca un copil mic.
Începem sa râdem.
-Dar sa sti ca ne putem bătea si acum!il informez eu.
-Vrei?spune acesta cu un zâmbet pe fata.
-Pai trebuie sa imi iau revansa!spun eu serioasa.
Ultima data când ne-am batut, el a castigat.
-Prea bine, surioara!spune cu un zâmbet posnas pe fata.
Eu am aceelasi zambet, deoarece stiu ce urmează, cum se termina fiecare bătaie a noastra.
-Bătaie frățească!spune Emma.
Ne prefacem ca nu o auzim si ne îndepărtăm un pic de masa. Mergem in cerc, in sens opus putin. Eu incep lupta, dandu-i un picior in burta, dar el mi-l prinde. Incerc sa imi trag piciorul, dar il ține strâns. Imi pun greutatea pe piciorul pe care il ține, si il răsucesc, astfel încât sa ii dau cu celalalt picior in cap. El imi da drumul, si era sa cadă. Iar ne invartim in cerc. El vrea sa imi dea un pumn, dar ma dau intr-o parte. Pumnul trece pe langa capul meu, deasupra unarului. Ii prind mana si il trag spre mine. El cade, dar ma trage si pe mine in caderea lui. El se pune peste mine si vrea sa imi dea o palmă, dar eu imi întorc capul si palma sa ma atinge foarte putin. Apoi ii fut un cap in gura ca plecat ca o cometa. Glumesc! Doar doar sa dat nitel in spate. Si pana sa isi revină din "soc", eu mă pun deasupra. Ii fac o zgarieturi mica pe obraz si după incep sa il gadil la gât. El nu se mai abtine si începe sa rada. Asta a fost punctul lui slab mereu! Si asa se terminau si bătăile noastre! Cu o rundă de gadilat. De obicei, eu il băteam, iar el gadila. Deci el castiga. Ca eu la cat radeam...
-Gata!spune el in ras si se informeaza.
Încearcă sa nu mai rada, dar nu ii iese. Ma ia de talie, când eu din gresala, nu eram atenta la mâinile lui. Ma pune langa si începe sa ma gadile tot la gât. Acolo ma gadil cel mai tare. Incerc sa ma abțin sa nu râd, dar...incep sa rad.
-Gata! Gata!spun eu prapadindu-ma de ras.
După câteva secunde lungi se opreste. Amândoi respirăm greoi.
-Te-am batut!ma tachineaza el.
-De batut, eu te-am batut! De gadilat...CUM FACI?spun ca un copil mic.
Amândoi începem sa râdem. El se ridica si imi ofera mana ca ajutor, iar eu ii accept ajutorul. Mergem la loc râzând. Iar eu ii dau un pupic unde l-am zgariat.
-Sefa?intreaba Bogdan cu telefonul in mana.
-Da?il intreb eu confuză.
-Cate sa pună?intreaba el, iar eu imi dau seama despre ce vorbeste.
-O, Bogdan! Numai la munca ti-e gandul!spun amuzată.
-Se intampla o data la câteva luni sa iti ceară Benedit ajutorul!spune el sec.
-A, de ce nu spui asa? Pai pune ca de obicei. Pentru mine...25g. Si cate vrei tu!spun încântată.
-Desigur! Acum!spune Bogdan si pleaca intr-o parte.
-Despre ce e vorba?intreaba Max.
-Amfetamina! (drog. Explicație: Amfetaminele sunt droguri, medicamente care măresc viteza de reacție a corpului. Ele fac inima să lucreze mai repede și pompează adrenalina în sistem. Inițial sintetizate între cele două războaie mondiale, au fost folosite ca drog militar pentru a le da soldaților mai multă energie și a le mări viteza. Cum arată un tânăr sub influența lor: energic, euforic, cu pupilele dilatate, vorbăreț, atent, sigur de sine, superior.)
răspund relaxată.
-Asta nu e un drog?intreaba Jimmy.
-Da, este!răspund eu. Benedit e un rus bogat care se ocupă cu asa ceva. Si il vinde mult prin teritoriul nostru, asa ca avem o intelegere.
-Si la ce il folosesti?intreaba Max suspicios.
Imi dau ochii peste cap si spun calma.
-Il folosesc ca detergent!spun simplu. Tu ce draci crezi ca fac cu el?il intreb de parca ar fi si evident răspunsul.
Ce fac cu el? Ma drogjez, frate! Stiti ca nu sunt dependență, dar din când in când imi place sa o fac. Imi place starea pe care mi-o ofera.
-Hoho!spune Emma. Blonda de la drept se drogheaza!spune de parca a castigat la loto(nu ca ar avea nevoie, ca doar e bogata).
Toata atenția se îndreaptă asupra mea. Eu doar imi mai aprins o țigară.
-Te droghezi?intreaba Max incordandu-se la maximum si spunând răspicat ultimul cuvant.
Eu dau afirmativ din cap si spun.
-Nu-s dependenta!il asigur eu.
-Dar tot o faci!spune nervos.
Toți se mira in felul lor. Când apare Bogdan intreaba de ce se uimesc toti.
-Tu stiai ca blondino se drogheaza?intreaba Andrei.
-Da!raspunde categoric Bogdan.
-Dar ce va mirați atat?ii intreb eu.
-De asta te-ai dat seama!spune Zeyn pentru el.
-Seama cu ce?intreaba Bogdan.
-Cu respiratia diavolului!spun eu.
-A! Eram im Columbia când l-ai încercat!isi aduce el aminte.
Dar imi suna telefonul.Bre, l-as face mai lung dar am promis ca azi postez. Vedeti ca tin la voi! As fi postat mai devreme, dar am stat destul ca sa caut un drog potrivit. Vreau sa va zic multe. Apropo! După cum unii din voi stiti, m-am apucat sa scriu o noua carte. Vreau sa va anunt ca tot asta va fi cartea principala. Voi posta regulat. Aia e doar asa. Daca vreti sa stiti ceva despre noua carte...se numeste "Parerea mea...in morții vostri!". Mor după titlul asta! Si e vorba despre parerea mea, a voastre...intrebari si răspunsuri. Nu v-o recomand. Este doar o prostie de carte. Daca totusi vreti sa vedeti ce gândesc, puteti sa va uitati la ea ca de abea am scris un capitol si cred ca il voi si sterge....încă nu stiu. Asta e tot! Postez maine. Ma bucur nespus ca ati inceput sa ma mai întrebați când mai postez. Imi place ca nu ati exagerări. La mine e 23:53! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...