Capuitolul 71

1.7K 89 4
                                    

Sofi P.O.V.:
ROSU! Calc accelerația la maximum! Incerc sa ii depăsesc pe toți, dar calea mi-e blocată de 2 masini, care stau ca baricadă. In fata lor e încă unul. Fir-ar! Nu pot sa ii depăsesc!
-Fuck!spun pentru mine cu voce tare.
-Nu ii poți depasi! Ia-o pe scurtătură!se aude vocea dură a lui Bogdan din capătul celalalt al castilor.
-Fa stanga peste 1 km!spune Artur.
Ma dau in stanga, dar nu vreau sa o i-au pe scurtătură. Doar vreau sa ii fac sa creadă asta. Artur tot imi spune peste cati m sa fac stanga.
-Acum!strigă el.
Dau masina un pic mai in stanga, masina din fata stanga pe scurtătură, iar eu accelerez, depăsind cealalta masina.
Mai am o masina in fata.
-Bine jucat!ma felicită Bogdan.
Accelerez si tot vreau sa il depăsesc pe tip! Este un deținut...cum il cheamă? Franc? Frenc? Ceva gen! Nu pot sa il depăsesc! Mai sunt scurtaturi, dar nu voi putea, si poate mai ma intrece unul. Tot turul nu il pot depasi! Trecem de linia de sosire o data. Mai trebuie de doua! O cursa are 3 ture.
-Ia-o pe scurtătură aici! O data ce iesi vei avea scut si sabie! Si la putin si capcana!ma anunță Bogdan.
Eu sunt pe mijlocul pistei, încercând sa nu las pe nimeni sa ma depăsească. In momentul ce ajung aproape de intrarea pe scurtaturi, trag tare de volan, făcând stanga. Ce e scurtătură asta? E o clădire părăsită! Poți tăia pe aici pista. Dar aici e spatiul strâmt si mai periculos. Bag viteza prin acest"tunel". Când mai am putin si ies, ii aud vocea lui Bogdan.
-Franc, te întrece! Va lua scutul, si va activa capcana! Ia armele si fereste-te!imi sugerează Bogdan.
Dar nu am chef sa il ascult. Accelerez si ies repede pe pista, fix prin spatele tipului, taindu-le calea celorlalti. Trec prin spatele lui si fac stanga ca sa merg pe sensul de mers, impingandu-l pe el sa ia sabia, eu luând scutul. Il las sa ma întreacă, iar eu dau drumul la fum! Cei din spatele meu nu mai vad nimic. Sunt fix in spatele lui Franc. Mergem pe mijlocul pistei. Din spate simt parca masina fiind împinsă de alta. Din fum se poate zări capota unei masini fix in spatele meu. Crede asa ca va scapa de capcana! Ca daca se ține după mine,eu nu ma voi duce in ea si in caz ca ma voi duce, el nu va păți nimic. Despre ce capcana vorbesc? Când roata trece peste "capacul"(butonul) care activează capcana, din locul ala se ridica un perete cu tinte. Țintele alea sunt in stare sa străpungă si "piatra de mormant". Nu vrei sa cazi in una din asta. Eu merg mai încet, lasandu-l pe Franc sa isi ia un avans de cativa metri. Imi păstrez pozitia, iar când el trece peste capcana, trag tare de volan, masina rotindu-se si trecând cu spatele fix pe langa o tepusă. Eu am reusit sa scap, dar ala nevazand nimic din cauza fumului si ne apucand sa reactiineze la ce repede m-am miscat...Cu botul a venit fix in capcana! În el a mai intrat o masina, si in aia încă una. Restul au trecut prin lateral. Soferul ultimei masini care sa lovit, încearcă sa iasă, dar cred ca benzină a atins locul unde poți aprinde țigara, astfel explodand tot!
-Cum de ai stiut...intreaba Bogdan uimit, dar il întrerupe o voce, care o aud tot din casti.
-Ti-am spus eu ca esti o surpriza!se aude vocea amuzată a lui Zeyn.
-Sofi, intrece-l si pe tampitul ala si castigi cursa!se aude vocea lui Jade hotărâtă.
Inchis pentru o secunda ochii si expir zgomotos. Imi deschid ochii brusc si spun.
-Unde e următoare a arma?intreb hotărâtă.
-La un kilometru de iesirea următoarei scurtaturi!ma anunță Artur.
Trebuie sa i-au armele! Pentru asta trebuie sa fiu prima. Franc asta ma enervat prea mult! Dar...Nu trebuie sa fiu prima ca sa castig! Daca as mai omori pe cineva?! Pe Franc de exemplu...un rânjet imi apare pe fata. Ma prefac ca vreau sa il depăsesc pe stânga, el face spre stanga pregătit sa facă dreapta in caz ca fac vreo smecherie.
-E destept băiatul!spun printr-e dinti cu dispret.
Dau repede sa fac dreapta, el face dreapta crezând ca ma va bloca, dar fac stanga si ajung bara la bara cu el.
-Da nu mai destept ca mine!spun tot printr-e dinti dar cu un rânjet mic si multumit pe fata.
Turez motorul la maximum, si il întrec! Hihihi!
-Ai scut mai incolo!imi spune Artur.
Dar eu vad armele in fata. Nu stau pe gânduri si le iau!
-Ce faci? Esti prima de ce ai luat armele?intreaba confuz Artur.
-Distruge-l!spune multumit Bogdan.
-Asta si voiam!spun ranjind.
Întorc masina 180 de grade, astfel mergând cu spatele. Franc asta e fix la cativa metri in fata. Apas pe butonul care activiaza armele. O ploaie de gloanțe ii fulgera masina lui Franc! Durează ceva pana ploaia de gloanțe, străpunge metalul, si masina lui avand aceeasi chestie "geamului" din fata. Masina sa continua sa meargă, dar pilotul ei fiind mort, nu durează mult ca se loveste puternic de un perete al unei clădiri.
-The fuck!spun imediat ce ma întorc cu fata pe sensul de mers, si observând ca am fost întrecută!
Ceva sa intamplat? Nu mai sunt atâtea masini. Sa calculăm! La start erau 14 masini. Eu am omorit 4, dar in linie suntem doar 9 (in fata mea5, in spatele meu3). Incerc degeaba sa ii întrec! Tot turul rămânem la fel. Aproape ajungem la start, când unul ia arme. E rusul. E in spatele meu. Începe sa tragă in mine! Altul din fata mea ia scutul si da cu fum in fata mea, lasandu-i pe cei din spatele meu sa treacă. Deci: nu vad nimic si din spate tot primesc gloante! Fumul intra in masina facandu-ma sa tusesc.
Incerc sa ies din fum, făcând stanga dreapta, dar nu pot! E prea mult! Si nu mai vad nimic! Ma ustura ochii.
-Sofi, capcana activată fix in fata!strigă Bogdan in casti.
Dar....

Va țin in suspans, ai? Voi ce credeti ca se va intampla? Bun, deci...ieri a fost prima zi de scoala! Faina! Si aici colega mea care imi citeste cartea, va spune ca exagerez! Dar a fost faina după mine. Am primit si flori de la un băiat! Eram in fata scoli, si trece un coleg pe langa mine. Se opreste in fata mea imi "arunca" florile si imi spune un "pentru tine". Nici nu apuc sa reactionez ca si o ia la fuga lansând pământul! Ma apuca un ras pe mine si colegi care au văzut faza. Si încă o faza...acum sunt consilieri clasei! Când spune diriga seful restul sunt ceva gen"bravo! Ai fost si anul trecut, gata! Te-am ales ca esti singurul care are chef sa fie responsabil si ca esti detreaba". Când a anunțat ca eu sunt consiliera au inceput sa tipe ca disperați! Sa ma felicite si tot tacâmul! Nu va mai țin cu amintiri de la scoala. Azi...nu prea a fost fain! Sper ca va placut capitolul! Voi începe sa poate a la 2 zile...ma bucur ca m-a intrebat cineva când mai postez. Capitolul il dedic: Dienutza1. De ce? Ca eu va dedic capitolele, daca vad ca sunteți fani. A inceput cartea azi, după cate am vazut. Va deveni si ea o nebună ca noi, si zic sa ii fac o surpriza. Daca vreti dedicati:spuneti-mi in privat! De ce? Ca eu uit! Imi puteti spune si in comentariu, dar poate vine mai tarziu! Scuze de greseli. La mine e 23:31! Noapte buna! Cartea e tot pe locul 2#! Va multumesc foarte mult! Va pup!


Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum