Bella este la medie, în poza! 1169 cuvinte!
Derek P.O.V.:
Pe scurt :ne uitam la niște înregistrări! Care sunt extrem de interesante așa ca... Fleanca și Lasati-ne sa le urmăresc! Eu cu cine vorbesc? În fine! Ni s-a dat 25 de ore (Nu știu de ce fix 25 de ore, dar na!) Pentru a omorî o anumita persoana data. Știu ca suna a exercițiu de grădiniță. Și cel mai ciudat este faptul ca e filmat totul! Cum naiba?! Fiecăruia dintre noi ni s-a dat o persoana. Acum, ne uitam (Nu întrebați de ce facem asta! Nici eu nu știu de ce, dar îmi place acest 'film). A spus Bogdan cel ce anunta pe acel ce va apărea ca urmează K.C. Sau. .. parca Mark a strigat - o Sofi? Țin bine minte...Dacă e... stop! Sofi e moarta! Sa îmi intre bine în cap! Frate, ai trecut aproape 2 ani! Adică nu sunt genul disperat ce m-am gândit la ea non-stop. Mi-am văzut de viață. În momentele când treceam singur pe lângă camera ei... Atunci da. Și acum am ceva cu K.C. ! Seamănă prea mult cu ea! În fine! Pe ecranul urias apare o imagine cu o femeie în baie. Tocmai ieșea de la dus cred deoarece este invesmantata cu doar un prosop în jurul corpului. Aceasta se uita în oglinda. Cade prosopul de pe stative de langa oglinda. Din tavan (adică din aerisirea din tavan) tip-til iese K.C. În timp ce femeia se apleacă sa ia prosopul. Se uită în oglinda din nou și face o privire extrem de speriată când o vede pe K.C. Cu un zâmbet diavolesc pe fata și un pumnal în mana ținut la vedere. Respiratia i se accelerează și inima parcă îi pompează în sânge prea multa adrenalina de a paralizat acolo biata femeie. Sta așa cam 15 secunde. Isi face o firimitura de curaj și da sa se intoarca spre fata ce se afla în spatele ei cu un pumnal în mana. Dar când se mișcă în milimetru...K.C. Cu o viteza formidabila o ia de umor și cu o forță de invidiat o împinge spre cabina de dus... atat de puternic îi mai da o lovitura în piept ca femeia cade pe spate în dus... Prin geam direct! K.C. Se da câțiva pași mai în spate zâmbind. Pare ca a calculat totul. Nu știu! Dar parcă știe ca ceva se va intampla. Femeia respira extrem de greu. Corzile vocale au abandonat-o de tot! Este tăiată pe tot corpul... Prin venele mâinii stângi curge un raulete de sânge. La mana dreapta se vede usir osul. Din cap îi curg micuțe șiroaie de sânge, semn ca și-a lovit capul rău. Nu știu dacă îndrăznesc sa spun spart capul. Picioarele stau în cioburi. Chiar dacă este în stare critica, trăiește! Ochii îi sunt deschiși. Și se măresc automat parcă conștientizând situația... Ah! Tot geamul ce se mai ținea un picuț, partea aceea de sus a geamului ce nu s-a spart la căderea ei, cedează și îi cade fix pe gât. Frumoasa moarte! Sincer! Da, exact. Imi place cum a murit o femeie neajutorata. Probleme? K.C. privește mulțumită rezultatul acțiunii ei și se duce înapoi pe unde a intrat. În mod normal as spune ca e o inconștiență asta! De ce? Pentru ca putea lăsa urme, viitoare dovezi. Dar ea poarta mănuși tot timpul. Nu știu de ce face asta. Poarta mănuși și acum; Sunt din piele neagra. Ea a atins cadavrul dar pentru ca a dacut-o cu mănuși din piele... cine va știi ca ea e vinovata? Și de urme de pantofi... A purtat adidasi. Nu e ca și cum ar exista o singura pereche de adidasi în acel model și mărime.
-Fain!Spun la finalul filmării.
-Merci!spune serioasa.
-Foarte cool!O compilenteaza Jessie.
-Merci!spune plina de voie buna.
O serios?! Poate au trecut cam 4 zile (Nu va spun toate nimicurile ce le fac zilnic!), dar K.C. Și Mark se poarta rece cu mine! Îi compilenteaz ei sunt ceva gen "nu ne pasa!". Ii complimentează altcineva "o, merci mult!" Cu un zâmbet cât casa spus! Hai ca nu sunt așa un tâmpit sa nu îmi dau seama ca au ceva cu mine amândoi. Poate pe K.C. Mai zic ca poate din cauza ca e minora și eu băiat. ..stai! Mai sunt băieți aici! Înțeleg ca am un trecut plin de iubite dar ce mama naibii crede ca o voi viola?! Sincer devine enervant! Ce făceați voi dacă erați in locul meu? Of...! În fine! Acum e...
-Derek!
Eu! Eu am avut un tip trecut de prima tinerete care după părerea mea era nebun de legat! Stătea la un hotel. M-am deghizat în menajera (Da! Știu ce ridicol suna! Dar exista și bărbați ce se ocupa cu aprovizionarea mini- frigiderului. ... m-am prefăcut un din ăla! Mai bine?). Am intrat pe pretextul de a reaproviziona minifrigiderul din camera bărbatului. Stătea într-o camera mare. Pai doar asta este și o camera de hotel, nu? Stătea liniștit pe un scaun. Aveam pumnalul la îndemână. Omul parcă medita. A început să rostească într-o limba inventată. Ce pana mea?! I-am tăiat capul direct. Cine știe ce înjurături îmi adresa le limbile lui! Am scăpat rapid de el. Mi-am făcut treaba pentru care venisem deghizat (a reaproviziona minifrigiderul ) m-am asigurat ca n-am lăsat nici măcar o urma (inclusiv înregistrări sau filmări... Nu știu de unde au luat-o pe asta! ) Și am plecat liniștit pentru a termina toată aria hotelului. Hei! Dacă tot o fac, o fac bine! Dacă asta îmi e meseria!
-Simplu! La obiect! Bravo!Mă felicită P.J..
-Multam!
-Abu!Se anunță imediat de Bogdan.
O serios? Nici măcar un" Bravo " de la altcineva?! Cer prea mult? Ok. Mă voi mulțumi cu atât. Nu a fost genial, dar na! A da! Înainte de K.C. au fost Jessie și Mark! Sa va povestesc de ei.
Jessie a avut in tip cam antipatic după părerea mea. Bărbatul locuia intr-un apartament dintr-o zona buna a orașului. Când barbatul a ieșit pe balcon Jessie, ce se afla la etajul următor chiar deasupra lui, a aruncat frânghia in genul acela ca la vaci și l-a prins de gat. A tras de funie în sus pana când barbatul a fost spânzurat. După aceea a tăiat frânghia de la catul sau și nu știu Cum a nimerit ca barbatul sa cada pana la parter ,pe ciment. Iar după aceea s-a făcut nevăzută.Peste 1000 de cuvinte, dar îmi e foarte somn! Am facut teme pentru pregătirea la mate pana pe la 1 fără 15-20 sa spun așa. Și na... școala asta! E așa obositoare! Dar mi-ar părea Bine dacă as posta 1000 de cuvinte o data la 2 zile .. În fine! Nu mai am chef sa spun nimic! Merci ca citiți cartea. Merci celor ce votează. Merci celor care comentează. Merci! La mine e 02:17! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...