157

1.1K 69 6
                                    

Poza mișcătoare! 0.0 minune! *voce de copil mic și retardat *
Sofi P.O.V. :
Ce s-a intamplat atunci? Când Max era beat mort? Ei pai... Nu prea mai contează. N-a reușit! A adormit pe mine. Exact ca Shiro pe Tatsuya. Da, Tatsu mi-a povestit de cât de beat a fost prietenul sau. Max încă nu știe ca era sa mă violeze de Revelion. O păstrez ... Pentru când voi avea nevoie. A și legat de Tatsu... E ok! Am mai vorbit la telefon o data, de doua ori, când nu eram cu Max si nici el cu Mashiro. E de treaba. Și avem multe în comun.
-Sis!Mă striga Max.
De prin canapea îmi întorc capul spre usa. Vine liniștit și începe sa vorbească din nou după ce isi zâmbește în oglinda mica de pe un dulap. M-am obișnuit cu narcisistul ăsta!
-Mergeam la o inghetata, baby?Mă întreabă relaxat venind lângă mine.
Baby? Mi-a spus 'baby '?!
-Cu cine vorbești, bro?il intreb surprinsa.
-Cu tine!imi răspunde de parcă era evident dând din umeri.
-De când îmi zici tu mie 'baby '?il intreb curioasa.
Adică sunt ok cu alinturile lui. Imi mai spune "scumpo"," pisi " din astea! Dar e prima data când îmi zice așa. .. Mă simt ciudat .
-N-am voie, girl?întreabă surâzând.
Imi dau ochii peste cap amuzata.
-Ok! Hai ca nu mă mai schimb, accept eu invitația lui Max.
Îmi da o mana de-a lui ca ajutor sa mă ridic.
-II luam și pe ei?întreb arătând spre cei doi patrupezi ce se uita la TV.
-O sa fie bine aici cu Martin! Hai, încălță-te, pisi!
Imi iau în picioare o pereche de cizme. Imi iau geaca, fularul, mănușile și când sa ajung sa îmi pun fesul...
-Hai, trage pe cap un fes!începe sa cânte Max. Știi despre ce vorbesc!
-Nu e nimic pervers!continui eu.
-Este pur și simplu sex!cântând amândoi.
Imediat începem sa râdem ca reduși mintali. Este o melodie în romana aceasta. (O aveți pe undeva... 0.0) Ieșim din casa, ne luam fiecare motorul și plecam.
* * *
Intram în casa cât de repede! Mama ce frig s-a lăsat! Ne băgăm amândoi în sufragerie lângă șemineu, pe covorul alb și gros, cu câte o pătură pe noi. Nu ca e frig în casa noastră, dar na... lângă foc e cel mai bine. Maxy și Bella vin lângă noi. Martin ne aducă o sticla de vin (la cererea lui Max). Eu beau un pahar. Max unul, doua, trei...
-Ho, bre!il opresc din as mai pune încă unul. Nu te mai vreau beat!
-Ha.. Când m-am mai îmbătat?întreabă chiar jignit.
-De Revelion! Cu Shiro! De era sa ne violați, încep eu sa rad.
-Despre ce tot vorbești?
- Up... Mai bine tăceam!imi dau eu seama.
-Ce zici tu de... aia doi?Se uimește el.
- A pai... Tatsuya mi-a spus ca în acea noapte Mashiro a vrut sa facă sex cu el, dar a adormit încercând sa facă asta!îi spun simplu.
Doamne, sa nu mă întrebe de altceva!
-Bun, atunci de ce ai zis la plural?întreabă bănuitor.
Hopa... de ce dracului nu m-am putut abtine?! Adică nu i-am spus 2 luni, iar acum... pa! Am dat-o-n bara! Puff... cred ca trebuie sa îi spun.
-Pentru că.... Și tu cam ai încercat...Spune incretinu-mi nasul.
Se albește instant la fata.
-Te-am violat? Și nu mi-ai spus nimic?țipă la mine nervos.
-Pai nu tocmai. După ce la miezul nopții m-ai sărutat
-Te-am sărutat?Se mira.
-Of...da! Nici ăsta nu mai știi?! După aceea tu și amicul tău de băutură ați băut pana ce alcoolul a preluat controlul asupra creierului. Iar după ce a fost nevoie sa te car eu 4 etaje! Când stăteam în camera, ai intrat peste mine.
-Te-am violat?insista el mai alb ca zăpada.
-Nu! Ai adormit când în cale mai stătea doar pantalonii tai!zâmbesc amuzata.
A rămas fără cuvinte!
-De ce nu m-ai oprit?întreabă încordat la maximum.
-Pentru ca nu voiam sa te rănesc! Erai așa beat...recunosc strâmband din nas.
Liniște! O liniște mormântală se lasă. Nu îmi place deloc!
Max P.O.V.:(hihihi! V-ati așteptat? )
Nu! Adică Da! Adică...Ce? Stop! Găsește Max! Dacă a spus ca ai sarutat-o înseamnă ca ăla nu era tot un vis. Deci chiar am facut-o! Și de...'viol '... Nu mai știu nimic! Adică nu a fost o fantezie de a mea?! A, ce? Nu va mai băgați voi în fanteziile mele cu soră -mea! Fir-ar! A început sa ploua cu fulgere și tunete.
-Max... imi rostește timidă si putin speriata numele.
Ha.... O fi ea sora mea dar tot iubesc când o fără îmi rostește numele! Mă rog, prefer sa o facă gemând sau țipând (depinde de fata). Glasul ei atat de inocent mă face sa o iau instinctiv în brațe. Imi amintesc când eram mici și făcea asta. Mă striga sa vin sa o apar. Doamne ce bine mă simțeam. Mulți la vârsta ăsta au o fata sa o protejeze, sa fie a lor. Dar ea era a mea , surioara mea prea iubita. O simt cum sta și se relaxează ascultandu-mi inima cum bate. Nu prea știu, dar de mica face asta. Se liniștește când aude inima cuiva bătând. Când avea un an, doi mama o punea la a ei ca sa o facă sa nu mai plângă. Mă simt bine! Sa i am în brațele mele, sa o știu in siguranta.
Martin P.O.V.:(0.0 Doar mie îmi suna puțin dubios ca el povestește? )
Sunt gata sa intru sa le așez a doua sticla de vin. Dar când mă uit pe usa deschisa îi văd îmbrățișați, așa ca mă retrag subtil. Am auzit ce au vorbit... Mi se pare normal! Dar in fine! Sunt doar un majordom... Nu e treaba mea!

Hei! Bun, deci... Nu știu cu ce sa încep! Sa știți ca celălalt capitol este făcut cu Gabi! Și noi am cam murit de ras în timp ce scriam aia. A fost fain. Mie îmi apare ca este capitolul 169, dar cu tot cu ciorne și anunțuri. Eh, în fine! Și da... Am ceva cu unele melodii perverse 0.0 nimic dubios.... :)) Intreabare: de ce nu îți publici clonele? Raspuns: pai la unii le-am spus ca ciorbele mele sunt... Mai 'neortodoxe':)) nu e vorba... Dar na! (Sa găsesc o replica buna) Sunt iar fanteziile unei fete în călduri de la ora 4-5 dimineața!*spusa pe o voce visătoare * :)) nu serios! Am câteva ciorne gen. Dar nu sunt descrise Bine. Era 4! Muream de somn ca era în timpul scolii. Dacă vreți o scena din aia încerc sa o fac așa. .. sa aibe logica ! A da! Si când am zis 6+ la un capitol...frate, am pus la misto! Intrebare: ești o fata? Raspuns: Din câte știu Da! rog, întreabarea a fost pusă la misto de un prieten când vorbeam. Intreabare de la o colega pusă pe bune în realista :" ești satanista?" Răspunsul pe care l-am dat atunci: "Lucifer stie! Nu! Dar am Bine cu Satan!si am plecat." Răspunsul pe care l-a fi dat dacă se întâmplă acum: "Ce pana mea?! Ok! Și dacă as fi ce? Lasă-l pe Lucifer și pe îngerul cu aripi negre ce sunt în pace cu întrebări din acestea 'nebiserocesti ' ca dacă era un preot aici Îți spala gura cu săpun! Auzi la ea, Lucica! crede satanista! "Da... Cam așa. Și ar fi culmea sa vina unul cu apa sfințită iar eu:" fugi maica! Scapa - de teroarea aia!" Iar colegul:" e doar apa sfințită." Eu:" Drăcie! Duceti - va altundeva cu ea! Cât mai departe de mine. "Cam asa.. Nu serios! Fără apa sfințită! De fapt fără apa! Lângă mine! Sunt o pisica! Urăsc apa! (Dar când bag la dus stau o ora *-*') . Intreabare pentru voi: "Ce ați făcut de( asa zisele) sărbătorile astea doua?". Vreau sa aflu și eu mai multe despre voi...Deci sa va aud! LA mine e 04:43! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum