Capitolul 122...parca

1.4K 73 10
                                    

N-are legătură cu povestea poza! Dar e asa drăguță!
Sofi P.O.V.:
Ah! Asta e închisoare, frate! Stiv m-a legat aici ca nemernicul! Si Muraturica l-a ajutat! Si da, stiu cum suna! Sunt la subsolul palatului intr-o...celula? Sa ii zicem asa. E o camera cam întunecată, are o fereastră extrem de mica cu grati, camera este împărțită in 2 printr-un perete de gratii, eu fiind inchisa pe partea unde nu e usa. La mijloc sunt prinsa cu un fel de corsaj de fier! E strâns bine, si la spate e legat cu lant ca si cum as fi un caine! La încheieturile mâinilor am bine strânse brățări de 20 cm lungime si la picioare la fel. Toate au lantul ei. Toate lanțurile se opresc intr-un punct, in perete. In fata celulei e un panou de control. Ah! Trebuie sa scap de aici... se aude cineva!
Derek P.O.V.:
Intru plin de mândrie, cu Bogdan alaturi, in uriasa sala de bal. In aer pot simti o tensiune mare, dar si un dram bunătate. Toți sunt cu zâmbetul pe buze. Mmm...unii imi dau seama cine sunt, altii n-am habar. Dar nu vad pe nimeni sa semene cu Sofi. Of! Trebuie sa ma relaxez nitel! Sala este mare si luminoasa. Este un ecran urias in celalalt capat care cred ca are cat un perete. În vals incepe si eu invit o fata oarecare, oricum in timpul valsului se face schimb de parteneri.
Dansul se termina. Am dansat numai cu brunete. Unul se ridica pe un scaun cred si incepe sa vorbească.
-Doamnelor si domnilor, va rog, putina atentie! După cum bine stiti, in acest an si-a facut remarcat a prezenta unei fete... unei copile mai bine zis! Numele Sofi Dark, cred ca l-ati auzit, nu? Ei bine, ieri seara a fost aici, in palat. Dar nu si-a arătat fata la petrecere... nu a vrut sa dea socoteala grupului trimis, asa ca va da socoteala in fata tuturor. Acum s-a trimis după ea... sa privim!spune de parca noi am fi aristocrați, iar ea o simpla taranca.
Pe ecranul urias apare o imagine. Imi dau seama imediat ca e Sofi in imagine. Sta întinsă pe ceva mai ridicat de pământ. Este intr-o camera cam întunecoasă, luminată doar de un bec cu lumina stinsă. Sta relaxată parca dormind. E legată de inchieieturile mâinilor, glezne si mijloc. Are o fata asa...nevinovată! Ne uităm la ea vreun minut. Ala care a vorbit are o telecomanda. Schimba imaginea si pe ea apare ce vede alta camera. E un hol pustiu. Se mai uita la câteva, dar toate sunt pustii.
-Up...asta e cam ciudat!se scuza el. Mergeți imediat după ea!tipa spre cativa gardieni.
Acestia dau sa plece, dar un sunet ca atunci când încui usa, dar mult mai puternic se aude. Gardienii incerc sa iasă, dar nu reusesc. Se încearcă toate usile....toate sunt încuiate! Ecranul devine negru...un ras răgușit se aude in boxe. Pe ecran apare o umbra...imaginea se clarifica. Este...

Hei! Azi e petrecerea de ziua mea si de la 22 pana la 2 m-am pregătit! Am parul împletit ca sa imi fac bucle, am unghile făcute, hainele gata...machiajul il fac maine când imi finisez parul si gata! Sper ca întelegeti ce-am vrut sa zic! Oricum, totul va promit ca se va clarifica. Va place? La mine e 02:55! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum