Anunt

2K 66 4
                                    

Cititorii mei, eu sunt in Turcia. Nu va spun asta ca sa ma dau mare, ci va spun asta ca sa va anunt ceva: Voi publica next zilele astea! Nu am avut inspiratie in ultimele zile, deci nu am scris nimic. Dar azi, când am ajuns aici: inspiratia mi-a dat o palmă de ma întins pe jos. Capitolul are deja peste 1300 de cuvinte, dar vreau sa fie unul lung. Dar vreau sa va anunt si alte chesti! In primul rand: va dau o provocare! Provocarea este de a descrie aceasta carte! Adică: daca voi ati scrie cartea asta cum ati descri-o?! Descrierea care imi place cel mai mult o voi pune! In al doilea rand....cartea e pe final! Nu stiu care capitole mai va avea, dar nu sunt foarte multe! Dar daca voi vreti sa scriu de sa fac o carte de 100 de capitole, o voi face! Si daca vreti volumul doi, il voi face! Sau daca vreti o alta carte ala mine, o voi face! Voi spuneti-mi ce vreti sa fac si voi face! In al treilea rand: in poza este coperta pentru aceasta carte de la LauraPisicuta (e scris corect?). Sper ca nu te-ai supărat pe mine! Oi avea eu inima neagra cs un miner din vale si oi fi eu posedata, dar urasc cand supar pe cineva fara sa imu dau seama.
Sorry ca nu am postat-o, dar acum am aflat cum pot lua pozele (poveste lunga)!In încheiere : nu am dormit toata noaptea, iar pana acum câteva ore am fost drogata de somn! Sper ca voi posta azi, maine, poimâine. Oricum vreau sa fie lung! La mine e 17:24! Seară buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum