NamJoon
Příběh byl jiný než ho všichni znají, všichni vypráví špatné události, aby to vypadalo že láska může být jen mezi mužen a ženou. Ale já vám povím praví příběh. Příběh, kterému jen tak nebudete věřit, ale je skutečností, která se stala. Zajímá tě příběh, zajímá tě tajemství, o kterém lidi neradi mluví? Tak pohodlně usedni na své místo a poslouchej, tento příběh.
Tehdy byla doba velmi zlá. Z Narnie byla jen zamrzlá zem, kde jste pořádně neviděli ani živáčka. Lidé zapomněli, jaké ve vlastně teplo, jak hřeje slunce, jak voní čerstvě květy a jak chutná ovoce. Jelikož v této kruté zimě nic nerostlo. Neradovali se ze sněhu, neradovali se z vánoc, jelikož ani nevěděli, kdy vánoce jsou, kvůli přetrvávající zimě. Zvířata pořádně nevěděla co dělat, jelikož pořádně neměli co jíst, a tak se stále jen modlili aby přišla záchrana, ta však již dlouhou dobu nepřicházela. Proto pomalu ztráceli víru, avšak jejich vůdce lev Aslan je dále motivoval, že pomoc přeci jen příde. Ani on nevěděl kdy, ale věřil v to. Bylo to předpovězeno magickou mocí, která v Narnii vládla a byla mu propůjčena. Proto jí věřil a nic si nenechal vymluvit. Byl to celkem tvrdohlaví, ale moudrý vůdce a lev, i přes jeho věk.
V zemi mimo tu mou, v zemi mimo Narnii žili dva ještě v tu dobu chlapci, kteří se neznali a přesto budoucnost mají svázanou, i přes to že to ještě netuší. Neznají se, a přes to toho mají mnoho společného, a hodně toho spolu ještě dokážou. Ne v jejich zemi, ale v Narnii. Jeden z chlapců byl odtažitý, tichý a tajemný, někdo by řekl že byl i arogantní, ale ve skutečnosti byl přátelský a milý. Tento chlapec nesl jméno Min YoonGi. Druhý chlapec byl přátelský, usměvamý a podobal se králíčkovi. Všichni se snažili se s ním bavit a on je neodmítal, i když si často přál aby měl od nich klid, aby aspoň na chvíli mohl být sám. Tento chlapec nesl jméno Jeon JungKook. Jak tito chlapci souvisí s Narnií? Jak se mohou setkat, to už si moc Narniie zjistí sama.
JungKook
Nechápali to snad? Dával jsem jim to málo najevo? Nebo to prostě chápat nechtěli? Nemohli mě sakra nechat chvíli napokoji? Pomyslel jsem si ale šel jsem dál při hluku těch tří. Přál bych si nachvíli zmizet někam pryč. Někam kde mě nenajdou, a já budu mít nachvíli klid. Říkal jsem si ve své hlavě. Vešli jsme do metra a čekali na náš spoj, všude bylo mnoho lidí, ale já se snažil je nevnímat. Když v tom jsem ucítil něco podivného. Vše kolem mě utichlo a pomalu se vytrácelo. Už kolem mě nestálo mnoho lidí, nebyl tam žádný člověk až na jednojo černovlasého kluka. Vlasy měl lehce delší a sepnuté v culíčku. Podíval se mím směrem, ale nic nedělal. Jen jsme na sebe koukali. Když v tom nás osvítilo ostré světlo. Rozešel jsem se tím směrem. A on když jsem kolem něj procházel se ke mě v tichu přidal. Vyšli sme na nějaké zasněžené mítině. Všude byl sníh, koleje zmizeli, nic krom sněhu nebylo vidět. ,,Kde to jsme?'' řekl jsem věcně. ,,Nevím.'' řekl ten kluk. ,,Jsem JungKook.'' řekl jsem k němu. ,,YoonGi.'' řekl on.
Šli jsme společně sněhem, a nic nechápali. Avšak prohlíželi jsme si tu zasněženou krásu. ,,Co tu děláte.'' uslyšeli jsme zvláštní hlas a otočili jsme se k němu. ,,Lišák.'' řekl jsem překvapeně. ,,Ne vačice jasně že jsem lišák.'' řekl výsměšně. ,,Liški ale nemluví.'' řekl na obranu YoonGi. ,,Tady je to normální.'' řekl lišák. ,,Ale kdo jste vy?'' optal se znovu. ,,Jsem Jeon JungKook a tohle je Min YoonGi a přišli jsme sem tamtou jeskyní.'' řekl a ukázal za nás, jenže tam už žádná jeskyně nebyla. ,,jakou jeskyní nic nevidím.'' řekl lišák. ,,prostě jsme lidé.'' řekl YoonGi a on se na nás překvapeně podíval. ,,vy jste ti co vyplní proroctví.'' řekl lišák a mi na něj nechápavě koukali. ,,pojďte se mnou někam vás vezmu.'' řekl lišák a mi ho tedy následovali.
Asi po dni nás dovedl až ke zvláštně vypadajícímu stolu, zde už sníh nebyl. Vše kvetlo jak je to možné? pomyslel jsem si. Za ním stál lev a koukal na nás. Vytvořil se kolem nás hlouček. ,,Aslane, Aslane to jsou oni, naši zachránci.'' řekl lišák. ,,Děkuji že jsi je přivedl řekl lev. Lišák jen kývl. ,,Co tu děláme?'' optal se YoonGi. ,,Jste tu abyjste nám pomohli, porazit čarodějku.'' řekl lev. ,,jakou čarodějku, nejsme bojovníci.'' vyhrkl jsem ze sebe. ,,Já vím proto vás začneme učit. Řekl lev a pak nás někam vedl. Byl to stan. ,,zde budete spát.'' řekl jakoby nic a odešel. Vešli jsme dovnitř. Byli zde dvě postele, hned jsem si na jednu lehl a usnul.
Ráno jsem se probral a YoonGi už tu nebyl. Kde asi je. Pomyslel jsem si, oblékl jsem se a vyšel ven. YoonGi s někým šermoval. Bylo skvělé se na něj koukat. ,,Nesr+tůj tu tak, pojď se mnou.'' řekl lev a já ho tak následoval. Kam mě asi vede. Tady budeš trénovat ty. Budeš používat luk.'' řekl a ukázal na luk. Vzal jsem ho do ruky a pak i šíp. Vystřelil jsem. Trefil jsem střed. Udělal jsem tak několikrát, a vždy jsem trefil.
S YoonGim jsme trénovali každý den, i jsme se sbližovali, bylo mi s ním dobře. Začínal jsem k němu něco cítit. Byl tak krásný. Musel jsem na něj pořád myslet. Vše se však pokazilo, když se na kopci ukázala ona čarodějka se svou armádou. ,,Je to tu JungKooku, musíme chránit Narnii.'' řekl YoonGi a já na souhlas kývl. Pustili jsme se do boje. Aslan nám pomáhal, ale i tak se nám nevedlo tak dobře. Když jsem si všiml jak čarodějka je u YoonGiho vystřelil jsem svůj šíp. Trefil jsem ji. Tím jsem ji zaměstnal a YoonGi ji tak mohl zabít.
,,zachránil jsi mi život.'' řekl mi YoonGi. ,,To nestojí za řeč taky by jsi to udělal.'' řekl jsem a on se jen usmál. Nic neřekl jen se mi přitiskl na rty.
Nakonec nás korunovali králi Narnie, a oddali nás. Avšak lidé nebyli nadšení, z toho že jsme dva muži, ale nic s tím nemohli udělat. Avšak nejspíš nastal čas vrátit ze zpět, jelikož když jsem se probudil, byl jsem zase na nástupišti. A YoonGi zmatený stál kousek odemně. Rozeběhl jsem se za ním a i přes ostatní lidi jsem ho políbil. ,,Ať se děje co se děje jsme králové, a tebe nikdy nepustím. '' řekl jsem mu a políbil ho. ,,To by jsi si zkusil.'' řekl on a políbil mě znovu.
ČTEŠ
Oneshoot 3 MAGIC SHOP
FanficJak je u mě zvykem bude to převážně BTS ale ponasnažím se psát i jiné páry než jen BTS. Ale jelikož jsem velký ARMY a BTS mi chybí snad to překousnete. Užívejte si mé příběhy i na dále prosím