Jin
Chtěl jsem s ním zůstat celí život, a přitom mi zbývá jen tato noc. Proto jsem rád že je tu se mnou a nenechal mě tu samotného. I když vlastně neví že je má poslední. Nebyl jsem schopný mu to říci, proto jsem si tuto noc chtěl užít. YoonGi ležel vedle mě na písečné pláži a usmíval se, a já se musel usmívat nad tím jak roztomilí je. Nechápu jak lidi mohou říkat že je chladný, není je to ten nejměkčí člověk, kterého znám. ,,Proč na mě tak koukáš hyung?'' ptá se mě. ,,Protože jsi roztomilí YoonGi.'' říkám mu s úsměvem. Jeho zuby se zatřpitili ve světu měsíce. ,,Víš Jin hyung vážně tě mám rád, už dlouho, vlastně od první chvíle co jsme se potkaly.'' říká a já se musím usmát, ale v mých očích se třpytí slzy. ,,Taky tě mám rád YoonGi hrozně moc.'' říkám a políbím ho na rty. On se do polibku přidává, a já ho prohlubuji. Jeho rty chutnají tak skvěle nedivím se že se mu říká Suga je vážně sladký, i když se chová cool pořád v něm vidím toho sladkého kluka, kterého mám tak moc rád, a s kterým se nedokážu rozloučit.
,,Pojďme do vody, není zima, prosím Gi.'' říkám a usmívám se na něj. Pak ze sebe začnu svlékat oblečení až jsem celí nahý. Má pokožka se leskne od měsíce, a já se rozbíhám do teplého moře. Dneska bylo pěkně a tak je moře stále teplé. Pak se otočím k YoonGimu a vidím jak se svléká taky, a celí nahý běží za mnou do vody. Musel jsem se nad ním usmát, jeho styl běhu byl vážně roztomilí. Nakonec vlezl do vody a šel ke mě. Skočil mi kolem krku a znovu spojil naše rty v jedny. Líbali jsme se v moři ve svitu měsíce. Bylo to tak krásné. Ale nedokázal jsem se udržet a vynesl jsem ho z moře, a položil ho na naši deku. Líbal jsem ho dál a z úst se přesunul na hranu čelisti a z čelisti na krk. Líbal jsem ho a sál jeho porcelánovou kůži na krku. On mi sténal a tahal za mé vlasy. Z krku jsem se přesouval na jeho hrudník a bradavky, které jsem jemně cucal, sál a zubama za ně lehce tahal. Užíval jsem si YoonGiho vzdechy. Ale dál jsem zajít nechtěl. I přes to že bych moc chtěl, nehodlal jsem mu ublížit, musel jsem to nechat na někom jiném, protože já ho brzy opustím. Nemohu ho k sobě vázat. Po tomto jsem si lehl na deku a zběsile dýchal.
,,Proč jsi přestal hyung?'' optal se mě. ,,Víš YoonGi nechci ti ublížit, a nemohu tě k sobě vázat, já já umírám víš.'' řekli i že dnes je můj poslední den a já jsem si ho chtěl s tebou užít. A nemohu tě vázat, když vím že tě dnes opustím.'' říkám již s pláčem. Slzy se mi kutálí po tvářích. A když se zaposlouchám tak sliším i YoonGiho vzlyky. ,,Proč, proč jsi mi to neřekl?'' říkal plačtivě. ,,Nemohl jsem, miluji tě YoonGi a já ti nechtěl ublížit.'' ,,To je sobecké hyung.'' řekl lehce uraženě. ,,Vím YoonGi, ale pro ty co milujeme uděláme cokoliv.'' říkám a přitisknu se k němu. Pak už usínám spánkem ze kterého se neprobudím.
YoonGi
Umřel mi v mé náruči, a já s tím nemohl nic dělat. Tato noc byla nejlepší ze všech. Mohl jsem být s ním, ale byla poslední. Věděl jsem že už s ním nikdy nebudu. Že už ho nebudu moci nikdy políbit, že se s ním nebudu moci milovat. Brečel jsem, nedokázal jsem slzy držet v sobě. Pak jsme vytáhl telefon a zavolal jsem našim přátelům. Ti přijeli za mnou na pláž. Než přijeli oblékl jsem sebe i Jina. Když přijeli vše jsem jim řekl. Taky se rozbrečeli. A proto jsme pro Jina zařídili nejkrásnější pohřeb. A já věděl že na něj nikdy nezapomenu, a nikdy nebudu milovat nikoh jiného tak jako Jina.
ČTEŠ
Oneshoot 3 MAGIC SHOP
FanfictionJak je u mě zvykem bude to převážně BTS ale ponasnažím se psát i jiné páry než jen BTS. Ale jelikož jsem velký ARMY a BTS mi chybí snad to překousnete. Užívejte si mé příběhy i na dále prosím