YoonGi
Celí den byl hektický, už od rána jsem nestíhal. Zaspal jsem do práce, motorka měla nějaký problém a tak jsme musel spěchat na autobus. Do kanceláře jsem přiběhl s 10 minutovým zpožděním. Naštěstí nikdo si toho nevšiml, jelikož dnes měli podepsat nějakou smlouvu na rozhovor s novým zpěvákem. Upřímně pracuji zde již několik let, ale nikdy mi nedovolili pracovat s někým slavným. Nikdy jsem nechtěl dělat tuto práci, chtěl jsem být producent a psát písně, ale nikdo mé písně nechtěl tak jsem se uvrtal zde. Trochu mě to mrzelo, jelikož jsme pracovali s mnoha slavnými lidmi a já neměl šanci je ani vidět. Ale co se dá čekat, nejsem nějak viditelný, pro ostatní jsem spíš šedá myš. ,,YoonGi okopíruj tyhle papíry a přines mi je do zasedací místnosti. Řekl můj vedoucí. Já jen na souhlas kývl a začal jsem co po mě chtěl.
Po vykopírování co mi trvalo asi 10 minut, kvůli zaseknutí kopírky, jsem už mířil do zasedací místnosti. Vešel jsem tam a málem mi vypadli oči z důlků. A tím jsem nedával pozor a zakopl o nohu židle. Papíry se rozletěli všude kolem. ,,Doprdele YoonGi tohle je již po několikáté, a to nepočítám tvé pozdní příchody. Zbal si věci a vypadni takového neschopu tu nechci.'' křičel můj nadřízený. Chtělo se mi brečet a s těžkostí jsem se zvedal ze země. Jen jsem sklopil oči a chtěl jsem odejít, když v tom se ozval hlas, který jsem nečekal. ,,Jak to s ním jednáte! Takhle se zaměstnanci jednáte normálně, myslím že naše spolupráce je ukonce.'' pomalu jsem zvedl oči a uviděl jeho. Kim SeokJin. Znal jsem ho, chodili jsme spolu do školy, a vím že se pak dal na hudbu. Nikdy bych nečekal že se zde potkáme. I když slyšel jsem pár jeho písniček a je vážně dobrý.
Jin
Vůbec se mi do té společnosti nechtělo, věděl jsem že je celkem vlivná co se týče článků o hvězdách, ale já to nemám rád. Vždycky se snaží podlízat, protože něco chtějí, nejhorší je když po vás začnou vyjíždět a obtěžovat, a nejhorší je když se o to snaží holky i přes to že se vý že jsem gay. Prostě hrozný. No vystoupili jsme před společností a vedli nás do nějaké zasedací místnosti. Za stolem seděl starší chlápek měl divný pohled, snad nebude on kdo se mnou později bude dělat rozhovor. Je mi tak nepříjemný. No posadil jsem se dál od něj, vedle něj si sedl můj manažer.
V tom do dveří někdo vešel. Rozešel se k onomu muži, jenže zakopl, a papíry se rozlítli všude. A ten muž hned po onom klukovi začal řvát. ,,Doprdele YoonGi tohle je již po několikáté, a to nepočítám tvé pozdní příchody. Zbal si věci a vypadni takového neschopu tu nechci.'' nemohl jsem to tak nechat, viděl jsem jak se pomalu zvedá a jak zadržuje slzy a v tom jsem si uvědomil kdo to je. Můj crush ze školy. Min YoonGi. Tehdy se mi hodně líbil, ale byl jsem stydlivý, takjsem se mu nepřiznal. Neudržel jsem se a tak jsem pronesl ,,Jak to s ním jednáte! Takhle se zaměstnanci jednáte normálně, myslím že naše spolupráce je ukonce.'' zvedl jsem se a rozešel jsem se k YoonGimu. ,,Ale, ale pan Kim.'' koktal onen muž. ,,Jsi v pořádku.'' optal jsem se YoonGiho a toho chlapa ignoroval. YoonGi jen kývl na souhlas. ,,Pojď vezmu tě na oběd.'' řekl jsem a usmál se na něj. On se rozešel za mnou. ,,Děje se tohle často?'' optal jsem se ho a on kývl na souhlas. ,,Co kdyby jsi pracoval u mě. Vím že tehdy jsi skládal, mohl by jsi mi produkovat hudbu.'' říkám s úsměvem a jemu se na tváři rozlil šťastný úsměv. Nakonec jsem ho vzal do restaurace. Dali jsme si korejský gril. ,,Víš už dlouho jsem hledal někoho kdo by mi produkoval hudbu, ne že bych to nedělal sám, ale chtěl bych dát možnost i někomu nového, třeba nám to společně půjde.'' řekl jsem mu.
YoonGi
Nikdy by mě nenapadlo že si mě Jin pamatuje a už vůbec ne že by se mě zastal či mi pomohl, ale bylo to tak. A teď mi v restauraci nabízí abych pro něj produkoval hudbu a abychom spolu spolupracovali? Je to jako sen ze kterého se nikdy nechci probudit. Musel jsem se nad tím usmívat. ,,A nebude to nějak vadit? Co tvý fanoušci co když se jim má hudba nebude líbit?'' říkal jsem své obavi a on se nad tím jen uchechtl. ,,Neboj se YoonGi, to se dozvíme až něco společně vydáme.'' říkal a já se nemohl přestat usmívat. Byl jsem tak šťastný že bych mohl zase dělat to co jsem tolik miloval. A ještě s člověkem co se mi na škole líbil.
A vážně Jin mě další den vzal do jeho studia, bylo tak velké, a mě se neskutečně líbilo. Hned jsem si sedl k mixážnímu pultu. ,,Líbí?'' optal se mě Jin a já kývl na souhlas. Hned jsem začal kouzlit co mě napadlo. ,,Vidíš jsi skvělí, dám ti tedy tolik času kolik budeš potřebovat, až něco budeš míš, budu tu stačí jen napsat.'' řekl a pak zavřel dveře. Hned jsem zkusil něco vymyslet. Ale spíše to byli mé minulé texty, co jsem kdysi napsal pro svůj rap. Musel jsem si to znovu zopakovat. Když jsem rapoval již 5 píseň, uslyšel jsem tleskání. ,,Nevěděl jsem že i rapuješ.'' řekl Jin zaujatě. Já jen stydlivě sklopil oči. ,,Nestyď se znělo to dobře.'' řekl.
Čas s Jinem utíkal rychle, ale i má isnpirace tím rostla. Začal jsem k němu cítit a proto má inspirace jen stoupala. A proto jsem mu napsal milostnou písničku. Když jsem mu jí pustil líbila se mu. ,,Pro koho je?'' optal se mě po jejím poslechu. ,,Pro tebe.'' řekl jsem a zrudl. ,,Vážně.'' řekl a udělal něco co jsem nečekal. Políbil mě. A já mu polibky oplácel. ,,Miluji tě Min YoonGi.'' ,,Já tebe Kim SeokJine.'' řekl jsem a políbil ho ještě dravěji. Bylo to tak uvolňující a hřejivé. Tak moc se mi to líbilo a doufám že spolu budeme dlouho.
ČTEŠ
Oneshoot 3 MAGIC SHOP
FanfictionJak je u mě zvykem bude to převážně BTS ale ponasnažím se psát i jiné páry než jen BTS. Ale jelikož jsem velký ARMY a BTS mi chybí snad to překousnete. Užívejte si mé příběhy i na dále prosím