답: 나 자신을 사랑하라

13 1 0
                                    

" If you want to love others,  you should love yourself first " - Kim Namjoon

                   Někdy slova ostatních bolí, aniž by si to ostatní uvědomili. Dělat si z někoho srandu jen kvůli tomu jak vypadá. Předsudky jsou vysoké a krása je pofiderní. Všichni koukají jen na venkovní vzhled a ne na vnitřní. Jak člověk může poznat jak je někdo krásný, když vidí jen povrch a ne to jaký člověk doopravdy je? A jak hluboko může člověk upadnout do depresí, a co jsou schopni udělat pro to aby byli krásný? A co když mu někdo ukáže že nejdříve musíš milovat sám sebe aby jsi mohl milovat ostatní?
                      Jimin
                    Táta i mamka mi vždy říkali že jsem krásný kluk. Ale ve škole se mi všichni smáli. Proč? Protože jsem byl trochu při těle, ostatní mi říkali bečka, buřt a další nadávky. Mrzí mě to, proto už jsme se několikrát stěhovali, ale všude to bylo stejné. A tak jsem to nechal být, a prostě jen studoval. Miloval jsem tanec a proto jsem jednou poprosil rodiče aby mě přihlásili na kroužek, ale tam jsem díky posměchu moc dlouho nevydržel. Bylo mi to tak líto.
Našel jsem si brigádu v jednom studiu. Dělal jsem tam uklízeče, ano nic moc, ale vždy jsem tam zůstával poslední. Proto jsem si tam pak tancoval. Nikdo mě neviděl, nikdo mě nemohl odsuzovat. Užíval jsem si to. 
                     Avšak nenávist ostatních na mě dost padali. Nedokázal jsem je ignorovat, a tak i přes to co jsem miloval, jsem skončil ve studiu. Přestal jsem chodit ven a uzavíral jsem se do sebe. Rodiče jsem neposlouchal, nejedl jsem s nimi, nemluvil jsem s nimi. Jen jsem seděl schoulený ve svém pokoji a brečel. Neměl jsem chuť nic dělat, nechtěl jsem nic dělat. Tedy až na tanec ve svém vlastním pokoji, tanec nikdy neopustím. Ale proč? Proč já?
                Koukal jsem se na videa na Youtube. Narazil jsem tam na kluka, který byl tak pěkný. Jmenoval se EatJin. Hned jsem si to rozklikl. Vážně byl krásný a i vtipný. Kdo dokáže být vtipný u jídla? On to dokázal, je vtipný i když jí. Koukal jsem na něj, pouštěl jsem si s ním další a další videa. Dokonce je v nějaké skupině.  
Nemohl jsem se na něj přestat dívat. Sledoval jsem ho snad 3 dny v kuse. Nemohl jsem se od něj odtrhnout. Když v tom se mi táta dostal do pokoje. Zaklapl jsem počítač a vyděšeně se na něj podíval. ,,Jiminie jedeme na služební cestu ano. Peníze máš na stole'' řekl a já jen kývl. Přestal jsem s nimi mluvit, kvůli tomu co se dělo. Když jsem otevřel počítač něco bylo jinak. Jin na ní už neměl jídlo u sebe, ale když jsem to stopl měl zrovna nudle. Jen seděl a koukal na mě. Kolem něj byla černá obrazovka. Když v tom se pohl. ,,Co na mě tak koukáš, vým že jsem hezký, ale nečuč tak'' řekl. Já na něj vykulil oči ještě více. ,,No co koukáš na mě už několik dní nepoznáváš mě.'' řekl. ,,ne ne, ale ale stopl jsem tě a to není kontent.'' řekl jsem mu. ,,Jestli chceš můžu odejít.'' řekl. ,,Ne ne jsi jsi jediný s kým jsem po dlouhé době mluvím.'' ,,Mluvíš? S nikým nemluvíš?'' optal se a já jen kývl. ,,Proč?'' ,,Se na mě podívej, všichni si ze mě dělají srandu.'' řekl jsem mu a on se na mě nechápavě podíval. ,,Jak to myslíš? Proč si z tebe dělají srandu?'' optal se mě. ,,Jsem tlustý, copak to nevidíš.'' řekl jsem mu. ,,Vůbec nejsi tlustý.'' řeklo více hlasů z počítače. Vyděšeně jsem se tím směrem podíval. Byli tam kluci z jeho skupiny. Jak je to sakra možné? Nic jsem nechápal. ,,Ale no tak děsíte ho.'' řekl Jin. ,,Co co jak je to možné.'' vykoktal jsem ze sebe. ,,No co, jsou tu se mnou:'' řekl jen tak. 
       Povídali jsme si celou noc, utekl den, týden i pár měsíců. Povídali jsme si pořád občas jen s Jinem občas s ostatními. Bylo to s nimi skvělé. Užíval jsem si to s nimi. Dokonce jsem před nimi i tančil a zpíval. Zazpíval jsem jim mou píseň s názvem Answer: Love Myself. Líbila se jim a tak mi dali nabýtku, která se neodmítá. Že se k nim mám přidat. A já přijal. Brali mě takového jaký jsem. Ukázali mi že nejsem tlustý, jsem takový jakého sám sebe vnímám.  A to jsme v téhle písni ukázali všem. Všem co mají podobné zkušenosti a nedokáží si sami pomoci.


Toto je pro všechny. Taky jsem měl něco podobného, ale BTS mi ukázali to že mám milovat sám sebe. Nejde mi hubnout ať už cvičím sebe více, ale mám se rád takový jaký jsem.
Jinak ve středu vyjde poslední příběh co jsem psala o školu. Školu jsem pro tento semestr zvládl, uvidíme se u dalšího příběhu o prázdniny.

Oneshoot 3 MAGIC SHOPKde žijí příběhy. Začni objevovat