Nikdo nevíme jaká bude naše budoucnost, nevíme jak náš život bude dál pokračovat, žijeme totiž v přítomnosti. Ale doufám že naše budoucnost bude zářit, protože bez vás, zářit nedokážu. Pamatuji si, že tehdy jsem byl sám, byl jsem opuštěný, a přišel jsem si nechtěný. Ale pak jste se objevili vy. A kdo vlastně jsem? A kdo jsou oni? Čti a pochopíš.
Jimin
Dnes byl den mích 15 narozenin. Doufal jsem ve šťastnou rodinou oslavu, ale ta mě nečekala. Ráno jsem se probudil a podíval jsem se na sebe do zrcadla, jenže co jsem uviděl mě vyděsilo. Měl jsem psý uši a ocas v černé barvě. Vykřikl jsem zděšení, v tom mi do pokoje vběhla máma. Ale ne aby se začala ptát co se děje, dívala se na mě zhnuseně. Pak přišel i můj otec. Rozešel se ke mě naštvaně a já nic nechápal. ,,Stvůru doma nechceme.'' řekl a za vlasy mě táhl ke vchodovým dveří, ze kterých mě vyhodil. Proč? Jsem přeci jejich syn. Pomyslel jsem si, nevěděl jsem co mám dělat, a tak jsem se rozbrečel, a pomalou chůzi se vzdalovat, od svého rodného domu.
Na ulici jsem se toulal již měsíc, jedl jsem zbytky z odpadků, myl jsem se na veřejných záchodech, a zpíval jsem a tančil na ulici. Tanec a zpěv mě uklidňoval, a zapomínal jsem na to co se děje. Vždy jsem měl kapuci od mikiny na hlavě. Stejně jako teď zpíval jsem u jedné ulice a užíval si to, nevnímal jsem lidi kolem sebe, vnímal jsem jen svůj hlas, a to jak si to užívám. Bylo to tak osvobozující.
Když jsem otevřel oči a viděl všechny lidi kolem mě, a jak tleskají a usmívají se, vykouzlili mi též úsměv na tváři. Kapuce mi zakrývali ouška a tak nikdo nevěděl co jsem za stvůru. Bylo hodně lidí co brali hybridy jako zrůdy, ale já se ještě nenaučil jak ouška a ocásek schovávat. Ještě chvíli jsem zpíval, ale pak už jsem zamířil do své uličky s krabicemi, do kterých jsem se schoulil. Pomalu jsem usínal, a nevěděl co se bude dít dál.
Pohled BTS
V tu dobu na druhé straně Soulu vznikala skupina zvaná BTS. Avšak přišlo jim že jim jeden člen chybí. Že by k sobě chtěli ještě někoho. Proto se rozhodli pro konkurz, a doufali že najdou někoho, kdo se k nim bude hodit. ,,Kluci vážně k sobě někoho potřebujeme.'' říká znaveně Jin. ,,Jo hyung má pravdu.'' přidal se k němu Taehyung. ,,Ale zatím se mi nikdo nelíbí.'' přidává se YoonGi na to jsme všichni souhlasně pokývali hlavou. Vážně není lehké najít někoho kdo by se k nám hodil a všem by se líbil.
NamJoon
Potřeboval jsem se vydýchat, už jsem byl unavený, proto jsem se rozhodl jít se projít cestou do dormu. Kráčel jsem ulicí, když v tom jsem uslyšel krásnný příjemný hlas, kterou zpíval tak andělsky. Hned jsem se za tím hlasem tedy rozešel. Uviděl jsem tak kluka v kapuci, jak tancuje a při tom zpívá. Jeho pohyby byli tak ladné, a hlas tak příjemný. Ten by se k nám hodil, je úžasný. Musím ho dostat. Počkal jsem tedy až dozpívá a pak jsem se k němu rozešel. Položil jsem mu ruku na rameno. On se na mě vyděšeně podíval, a couvl. ,,Neboj se mě, neublížím ti.'' říkám k němu. ,,Víš tvůj zpěv je úžasný, a tanec taky. A já a ještě 5 mých kamarádů tvoříme skupinu, a chybí nám ještě jeden. A tak mě napadlo zda by jsi se nechtěl přidat.'' říkám na jeden nádech. On na mě jen vykuleně kouká, nakonec odemně utíká.
Jimin
Onen kluk co mi dal ten návrch mě překvapil. Ale musel jsem nad tím pořád přemýšlet. Mohl bych to zkusit nebo ne, nic za to nedám. Proto jsem se rozhodl počkat zítra na něj na stejném místě.
A taky jsem dobře udělal, vážně přišel a nebyl sám. Proto jsem do tance a zpěvu dal všechno. Musím se přeci trochu předvést. Bylo to úžasné, dokud mi nespadla kapuce. Všichni zalapali po dechu, když viděli že jsem hybrid. Proto začali odcházet, zavřel jsem oči a proto jsem se nedíval jak všichni opouští toto místo a i oni. Jenže když jsem otevřel oči, a viděl jsem že tam stále stojí a koukají na mě, byl jsem rád. Když jsem dotančil vážně se ke mě rozešli.
BTS
,,Jsi vážně skvělí.'' řekl mu Jin. ,,Děkuji.'' řekl a zrudl. Vypadal roztomile. ,,Přemýšlel jsi nad tím co jsem říkal včera.'' řekl Namjoon. Ono štěně jen kývlo na souhlas. ,,A přijímáš?'' optal se ho JungKook. On jen zakýval hlavou.
Nakonec jsme se všichni seznámili, a pak jsme ho začali učit. S ním takhle v 7 to bylo vážně ještě lepší. Proto jsme byli rádi že se k nám Jimin přidal. Vážně mu to šlo. A mi byli úplná skupina BTS. Proslavili jsme se po celém světě, a byli šťastný. A rozhodli jsme se že BTS je 7 a tak to vždy bude ne méně ne více.
ČTEŠ
Oneshoot 3 MAGIC SHOP
FanfictionJak je u mě zvykem bude to převážně BTS ale ponasnažím se psát i jiné páry než jen BTS. Ale jelikož jsem velký ARMY a BTS mi chybí snad to překousnete. Užívejte si mé příběhy i na dále prosím