Love

4 0 0
                                    

                Ice
               Bolest, neskutečná bolest uvnitř mého srdce, smutek otřásající celím mým tělem. Ticho v malé a tmavé místnosti mě dovádělo k šílenství. Ale oni mě nepustili ven, prosil jsem, křičel jsem aby mě pustili ven, ale oni mě ignorovali. Kde to jsem? Proč tu jsem? To jsem nevěděl, ale čím déle jsem tu byl tím více jsem šílel. Avšak brzy se to mělo změnit k lepšímu nebo horšímu to se teprve uvidí. 
             Dnes vše bylo jinak. Všude byl hluk, běhali tu lidi a všechny nás hnali do sprch. Byli jsme v roztrhaném oblečení, všechny nás nahnali do malé místnosti se sprchami, pak se všude ozývá voda. Z donucení mijeme svá zubožená těla. Rozhlížím se při tom kolem sebe. Mohlo nás tu být tak kolem 20. Co jsem si všiml, tak všichni jsme hybridi, bylo tu různých druhů. Já jsem patřil mezi ty vzácnější, byl jsem lví hybrid. ,,No tak vy líní zvířata makejte, zachvíli přijdou lidi na aukci. Křičeli na nás a vyhazovali nás ze sprch a dávali na nás nějaká dlouhá trika. Nelíbilo se mi to, nerozuměl jsem tomu. Pak nás dostrkali do klecí ve kterých nás zavřeli. 
Vše mě znervózňovalo, a o to více, když se do místnosti dostali lidé v sacích a oblecích. Proč tu jsou? Proč si nás tak prohlíží? Nic jsem nechápal a vyděšeně jsem se koukal okolo. Pak jsem se schoulil do klubíčka a všechny ignoroval. Bylo to složité, ale nějak to šlo. Co s námi bude? 
             Jacob
          Kamarád mě dotáhl na aukci hybridů. Nikdy jsem nechápal co na nich vidí. Jen hračky na sex, na nic jiného nejsou dobří. Ale nakonec jsem prostě šel. Divní tlustý týpci nás pustili do místnosti, kde bylo mnoho klecí a terárek. V nich byli různý druhy hybridů. Žádný mě nezaujal, tedy až do chvíle, kdy jsem uviděl jeho. Byl v zadní části místnosti v kleci. Choulil se v rohu klece a klepal se nejspíš zimou a strachem. Přiblížil jsem se k němu, a začal jsem si ho prohlížet. Chtěl jsem se ho dotknout, ale on zavrčel. ,,V klidu kocourku já ti neublížím.'' řekl jsem mu. Nakonec nás pustili do místnosti, kde proběhne aukce. Měl jsem jasno, chci jen jeho. 
Proto když přišel na řadu rozhodl jsem se za něj dát jakoukoliv cenu. A nakonec jsem se dostal na 1.000.000 korun. Ale je můj. Pak už jsem si ho mohl odvést. Bál se mě, to jsem viděl, ale já mu neublížím. Jak bych mohl ublížit takovému kotěti. ,,Mě se nemusíš bát, já ti neublížím. Jakpak se jmenuješ?'' optám se ho, on se na mě jen podívá. ,,No tak jen tvé jméno kocourku.'' říkám. 
Nic jsem z něj však nedostal. Když jsme dojeli před dům spal. A tak jsem ho vzal opatrně do náruče a odnesl jsem ho do pokoje, kde jsem ho položil do postele, a zahrabal do deky. Lehl jsem si vedle něj. Pomalu jsem usínal. 
              Ice
            Vyděšeně jsem se probudil, koukal jsem kolem sebe, nikde jsem však neviděl malou, tmavou místnost. Bylo zde teplo a měkko, a já si uvědomil co se stalo. On si mě koupil. Podíval jsem se vedle sebe a ležel tam on. Přiblížil jsem se k němu a prohlížel jsem si ho z blízka, když v tom otevřel oči. Vyděsilo mě to odtáhl jsem se od něj. ,,V klidu kocourku já ti neublížím.'' pronesl příjemným hlasem. Jen jsem na něj koukal. ,,Jakpak se jmenuješ?'' optal se mě. Nevěděl jsem zda mu to říci či ne. ,,Neboj se chci jen vědět jak ti mám říkat.'' řekl a usmál se. ,,Ice.'' zašeptal jsem tiše. ,,Máš pěkné jméno já jsem Andrew.'' řekl a já se musel usmát. 
,,Pojď dám ti najíst.'' řekl a já se pomalu postavil na nohy. Následoval jsem ho, i když já šel o dost pomaleji. ,,Copak by jsi si dal?'' optal se mě a já na něj jen nechápavě koukal. ,,Tak ti dáme lososa.'' řekl a já stále nechápal. Až když předemě položil jídlo, hned jsem se do něj mlsně pustil. Bylo to tak moc dobré. ,,Chutná.'' řekl se smíchem. Jen jsem kývl na souhlas. Chtěl jsem ještě. ,,Ne ne to stačí bolelo by tě bříško.'' řekl a já sklopil uši.
            Nakonec lidi nemusí být tak zlí. On se o mě hezky stará, krmí mě dobrým jídlem. Je na mě hodný, nikam mě nezavírá. Je vážně milí, hodně si se mnou hraje, mazlíme se, koukáme se na televizi. A cítím se s ním prostě skvěle, a doufám že to tak bude i nadále. 

Oneshoot 3 MAGIC SHOPKde žijí příběhy. Začni objevovat