Cítil jsem strach a úzkost. Nevěděl jsem co se mnou bude, byl jsem zavřený v kufru auta a někam mě vezli. Obojek kolem mého krku byl nepříjemně utažen a přivázán v železném oku, které v kufru bylo. Kam mě to vezou? A proč? Co jsem komu udělal, a kdo jsou ti lidi?
Auto se po dlouhé době zastavilo a kufr se otevřel. ,,Tak pojď ty špinavá kočko.'' křikl muž a trh vodítke, až jsem vypadl z kufru auta. Ucítil jsem kamínky, které se páadem zarývali do mého těla. Někam mě vlekli, byl to asi nějaký klub, všiml jsem si že obsluha byli hybridi, stejně jako já. Vtáhli mě do nějakých dveří, byl to rudě černý pokoj, byl zde černý stůl a mohutné křeslo ve kterém seděl nějaký muž. ,,Tady ho máte šéfe.'' řekl jeden z těch mužů a hodil mě k jeho nohám. Neodvážil jsem se na něj ani podívat, měl jsem strach. ,,Vypadněte.'' vykřikl po nich, a já pak slyšel jen vzdalující se kroky a bouchnutí dveří.
,,Podívej se na mě kotě.'' řekl jeho příjemný ale hluboký hlas. Opatrně jsem k němu tedy zvedl uslzené oči. Byl pěkný měl zelené oči, černé vlasy a všiml jsem si piercingu ve rtu. Měl i potetovanou ruku. Hned jsem ale oči zase sklopil. ,,Neboj se já ti neublížím.'' řekl znovu. Zvedl se a přešel ke mě blíže. ,,Pojď zvedni se.'' řekl a pomáhal my stát, mé nohy však byli ochablé, a já neměl sílu na nich stát. A tak si mě vyhoupl do náruče a přenesl na malí gauč. ,,Prospi se.'' řekl tiše a já zavřel oči. Po dlouhé době jsem spal na měkkém.
Probudil jsem se, ale v jiném pokoji a vedle mě v posteli spal on. Pořádně jsem si ho prohlédl. Vypadal pěkně a neškodně když spal. ,,Jsem pěkný?'' řekl chraplavým hlasem. Vyděsilo mě to a tak jsem se od něj chtěl odtáhnout, ale on mě nenechal. ,,Je mi líto co ti udělali.'' řekl a sklesle se na mě podíval. Jak to myslí? Podíval jsem se na něj nechápavě. ,,Na krku máš modřinu od toho obojku, jak dlouho ho máš?'' optal se mě. ,,Mám, mám ho pořád.'' řekl jsem koktavě a tichounce. On na mě vytřeštil oči. ,,Jak se to k tobě chovali kotě,'' řekl si pro sebe. ,,Kde, kde to jsem?Nemám pracovat v tom baru?'' optal jsem se zmateně. ,,Měl jsi, ale líbíš se mi a tak si tě nechám, pokud chceš?'' řekl a já jen kýval na souhlas. ,,Tak vidíš.'' řekl a usmál se na mě.
,,Pojď budeme stávat, udělám snídani.'' řekl a zvedl se z postele, mě si vyhoupl do náruče a nesl mě do kuchyně. Posadil mě na linku, a začal něco hledat v lednici. ,,Co budeš dělat?'' zeptal jsem se ho. ,,Palačinky a chceš mléko?'' optal se mě a já kývl na souhlas.
Pozoroval jsem ho, byl u toho tak soustředěný. Je to poprvé co je na mě někdo takhle milí, snad nebudu litovat. Když dodělal snídani, posadil mě ke stolu, do jídla jsem se hned pustil. ,,Budu muset do klubu, chceš jít se mnou, nebo zůstaneš doma?'' optal se mě a já souhlasil že s ním půjdu.
A tak mě zase usadil na pohovku v jeho pracovně. No já si ale vlezl na jeho klín a koukal jsem co dělá. U toho mě hladil po hlavě. Vrněl jsem u toho. ,,Pane?'' vběhl někdo do kanceláře. Zarazil se když nás viděl. ,,Pane vaše snoubenka je tady.'' řekl a já vytřeštil oči. ,,není to má snoubenka.'' prskl po něm. Když v tom do dveří vrazila nějaká zmalovaná ženská. ,,Jsme zasnoubení.'' prskla po něm. ,,Ne já to už dávno zrušil, jsem gay, a rodiče to chápou jen ty jsi tak pitomá.'' řekl a já se k němu více natiskl. ,,takže se slízáš s tímto odpadem.'' prskla a ukázala na mě. Já jen sklopil hlavu. ,,Narozdíl od tebe on není odpad, je to ta nejčistší duše, tak sklapni podpadky a vypadni.'' zakřičel naní. Ona tak udělala a odešla. ,,Děkuji.'' řekl jsem a vlepil mu pusu na rty. ,,Není zač jsi jen můj.'' řekl a usmál se.
A vážně já byl jeho, on byl můj a nikdo nás nerozdělí.
ČTEŠ
Oneshoot 3 MAGIC SHOP
FanfictionJak je u mě zvykem bude to převážně BTS ale ponasnažím se psát i jiné páry než jen BTS. Ale jelikož jsem velký ARMY a BTS mi chybí snad to překousnete. Užívejte si mé příběhy i na dále prosím