Det du var ute etter

986 88 20
                                    

21:40

Jeg kommer meg rett innenfor døra hjemme etter jobb, slenger fra meg jakka og går rett bort til Adam etter å ha fylt opp maten til Thunder.

Jeg ringer ikke på, bare går rett inn.

"ADAM!!" roper jeg høyt innover i huset.

"KENDALL!!" skriker han tilbake fra andre etasje.

"DRA DEG NED HIT!!" roper jeg etterpå.

"VENT DA! JEG MÅ FÅ PÅ MEG KLÆR!"

Jeg lukker ytterdøra bak meg og sparker av meg skoene.

"Hvorfor er du naken?!!" roper jeg bare og sjekker klokka på telefonen.

"Fordi jeg bare hadde lyst til å strippe for meg selv på rommet, hva ellers?!!" svarer han sarkastisk. Jeg himler bare med øynene og legger telefonen tilbake i baklomma når han kommer labbende ned trappa.

"Hvis du liker stripping så kan vi jo bare sette på det på TV. Og ikke den jævla sporten hele tiden." sier jeg og legger hodet på skrå.

"Jeg strippa jo ikke da." svarer han dumt.

"Du dusja." svarer jeg bare.

"Hvordan vet liksom du det?? Har du stått og sett på meg gjennom vinduet?" spør han rørt.

"Nei dummen, du er bløt i håret." svarer jeg og nikker mot topplokket hans.

Som tydeligvis er veldig tomt.

"Daså." svarer han bare og drar seg litt i håret før han legger det bakover.

"Men uansett, hvorfor kom du så desperat hit nå'a?" spør han og legger armene i kryss.

"Hva får deg til å tro at jeg er desperat?" spør jeg bare og legger armene mine i kryss selv så sta som jeg er.

""Kom du for å pule?"

"Hæ? Nei." svarer jeg bare og ser rart på han.

"Jooo, det trooor jeg du gjorde." sier han og ser lurt på meg mens han peker på meg.

"Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg kom for å spørre om du kommer til å drepe Jackson på den teltturen." svarer jeg og legger armene mer bestemt i kryss.

"Det har da ikke du noe med." svarer han bare dumt og går inn på kjøkkenet.

"Du hater han du." sier jeg bare og smiler mens jeg går etter han.

"Hva?? Neeei, seriøst? Tror du virkelig det??" spør han og legger hånda over hjertet. Jeg hever bare brynene og smiler.

"Det kom som et sjokk for meg assa. Virkelig. Hvem ville trodd noe sånt. At jeg hater han?" han stopper sarkasmen og ser dumt på meg.

"Hvorfor hater du han så mye?" spør jeg bare og ler smått.

"Hvorfor liker du han så mye?" svarer han bare tilbake. Jeg legger hodet på skrå.

"Jeg liker han ikke sånn, Adam." svarer jeg bare med en rolig stemme.

"Vet jeg vel. Men han er fortsatt teit." svarer han og plukker opp et eple fra skålen på benken.

"Men det er du også." svarer jeg og ser på han mens han skyter tennene i eplet.

"Kaller du meg teit??"

"Jeg sier jo bare at-"

"Hah... jeg vet hvem som ikke får det de var ute etter her i dag ass." sier han bare og dreper eplet litt mer med tennene.

PRETEND, THE LAST CHANCETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang