"CALEB STOPP!!" Skriker jeg mens jeg løper gjennom huset for å overleve. Det er som å ha en klin gæren morder i hæla, helt sant.
"Det var bare litt vann!! Ro deg ned for faen!!" skriker jeg videre. Jeg spurter ut ytterdøra og fortsetter bortover plenen rundt huset. Plutselig spenner han bein på meg og brått blir ansiktet mitt fylt med gress. Jeg går rett på trynet. Jeg snur meg brått om og ser at han stuper på meg med røde øyne.
"Dra deg vekk! Drittsekk!" roper jeg og slår han hardt gjentatte ganger.
Han bruker armene sine til å snur meg over på magen. Armene mine drar han på ryggen min og til slutt setter han seg oppå ryggen min.
Men armene mine i klem mellom ryggen min og rumpa hans.
"Ååh gå av, du er så jævlig tung." bryter jeg frem. Jeg legger ansiktet slapt i gresset og prøver å puste selv om han sitter på meg.
"Du må gå ned noen kilo i musklene før du setter deg på folk."
"Okei, så du innrømmer at jeg har muskler også?" spør han og legger enda mer vekt på ryggen min.
"Og forresten, så teller ikke du som folk, så dette er tillatt." jeg kan føle smilet hans i nakken på meg.
"Jeg er da mer folk enn det du er!" protesterer jeg. Nå legger han enda mer vekt på meg.
"Du burde ikke slenge dritt til meg når det er jeg som har overtaket, jeg trodde virkelig du hadde lært deg det." svarer han og gynger litt frem og tilbake bare så jeg skal bli sur.
Men jeg er allerede veldig sur.
"Lære noe? Av deg? Hah, morsom du." svarer jeg og vrir på hodet så jeg ligger med ansiktet vendt mot huset.
"Det hadde du ikke lært nei." han humper en gang så det skal bli latterlig tung for meg i to sekunder.
"Ååh fy faen..." bryter jeg ut og vrir på meg.
"Er hun flat nok snart eller?" hører jeg en av de andre gutta si. Etter det jeg kan høre kommer resten av gjengen bort. Men det kan jeg ikke se, for føttene mine er pekt den veien.
"Tarick? Kan du hente hageslangen?" spør Caleb han. Jeg hører ikke noe svar fra han. Så enten ristet han på hodet, eller så nikket han.
Og hvis han nikket, er jeg ille ute.
"Takk skal du ha." hører jeg Caleb si etter to minutter.
Faen...
Jeg klarer å vri meg brått om og får armene mine løs. Jeg dytter Caleb med all makt av meg og kommer meg opp på beina.
"Vanskelig å løpe fra en høytrykksspyler!" roper Caleb før jeg kjenner en sterk vannstråle i ryggen.
Og selvfølgelig skal Kendall skli i det bløte gresset og lande på ryggen. Jada, alt for å gjøre broren sin glad.
"Hah! Kløne!" roper Caleb blid og kommer nærmere. Nok en gang, for sikkert tredje gang bare i dag, legger jeg meg i fosterstilling. Vannet er iskaldt. Jeg legger en hånd over hvert øre for å ikke få vann i dem og ligger bare der og roper ut stygge ord til Caleb helt til han er ferdig.
Men som han sa, det nytter ikke å slenge dritt til han når han har overtaket.
"Slutt da! Jeg har skjønt det!!" roper jeg og ser stygt på han. Han skrur endelig av spyleren og smiler vinnende til meg. Jeg ruller over på ryggen og ser stygt på han fortsatt. Jeg er klissbløt. Håret er kaldt, og det samme med klærne mine som klistrer seg til kroppen min.
"Få den litt." sier Tarick og strekker hånden mot spyleren som Caleb holder i. Jeg sitter her og venter forberedt på at jeg skal bli spylt en gang til.
Men det blir jeg ikke! Halleluja!
Tarick peker den kjapt mot alle de andre og spyler dem ned med det iskalde vannet.
"Kendall var ikke den eneste som vekket oss da vet dere!!" roper Tarick og sikter ekstra på Adam og Nicky.
Nicky går på trynet han også og blir like klissbløt som det jeg er. Nestemann er Zander, så Adam. Resten klarer å holde seg på beina.
"Nå skal du få igjen du også." sier Caleb og går løs på Kim. Han legger henne i bakken - på en ikke altfor brutal måte, hun overlever altså.
Han holder henne nede mens hun blir spylt ned med iskaldt vann. Jeg bare reiser meg stille og forsiktig og går mot huset igjen.
"Åhå nei du. Du slipper ikke så billig unna ass." Adam griper tak rundt hoftene mine og slenger meg over skulderen hans.
"Sett meg ned, jeg er allerede bløt." svarer jeg og slår han en gang i ryggen.
"Du slipper fortsatt ikke unna." svarer han bare og går tilbake de meterne jeg gikk forgjeves.
"Tarick!" roper han bare. Jeg kan kjenne det brumme i han når han snakker.
Morsomt og litt behagelig egentlig.
Før jeg vet ordet av det kjenner jeg den kalde vannstrålen sprute i ræva på meg. Jeg rykker til og begynner å sprelle som en fisk på land.
Eller som en Kendall på skulderen til en Adam.
"Sett meg ned da!" roper jeg mens jeg fortsatt kjenner vannet sprute på meg. Jeg tar til slutt tak i kanten på shortsen til Adam og klarer å dra meg selv ned fra ryggen hans. Jeg stuper på hodet bak han, men klarer å redde nakken med å dempe fallet med armene.
"Å fy faen!" hører jeg bare Adam rope. Han må ha fått vondt i ballene da jeg dro i shortsen hans.
"Hahah! Fortjent!" roper jeg fornøyd og dulter han vinnende i skulderen med knyttneven før jeg stikker av.
Men jeg må lære meg til å slutte mens leken er god.
"Du vinner ikke den her ass." hører jeg han bare si med sammenbitte tenner.
"Nei, nei, nei!! Ikke rør meg!" roper jeg og blir lagt i bakken igjen.
Hvor mange ganger er det nå? To hundre og ett eller annet?
Han holder meg fast her. Jeg ligger på siden. Adam holder armene mine fast oppe ved brystet mitt. T-skjorta jeg har på meg har blitt dratt opp så den bare dekker puppene.
"Zander, ta slangen." sier Adam og nikker mot høytrykksspyleren. Zander tar den fra Tarick og gjør som Adam ber han om.
"Sikt der." sier Adam og nikker.
"Nei... NEI!!!" roper jeg for full hals før han spyler ned magen min. Jeg begynner å skrike fordi det kiler så forferdelig mye. Jeg ler meg i hjel og vrir meg rundt for å komme unna.
"Sl-slipp!" stammer jeg frem i latteren.
"Kutt ut! Åååh, fy faen!!" roper jeg videre.
"Jeg sa du ikke slipper billig unna."
------------
Payback is a bitch! Called Adam:)
Er litt langt mellom kapitlene nå fordi boka er under littegræn planlægging;) prøver å komme opp med en del good ideas som jeg can use in the book. So be tålmodig! Noe dere ikke er:)))
Ikke jeg heller, så skjønner dere godt. Leser en bok på wattpad (Yes I know, leser faktisk bare EN bok på WP. Holy what a loooser si.) som ikke oppdaterer så ofte. Jeg dør mildt sagt hver gang det står at det ikke er mer oppdatert:)
YOU ARE READING
PRETEND, THE LAST CHANCE
Teen FictionNB: Dette er bok 3 av serien PRETEND, så hadde lest de to første først for å i det hele tatt skjønne noe:) Alt begynner igjen etter nyttår. Kontakten mellom Kendall og Adam har ikke gitt lyd fra seg siden den siste krangelen. Kendall, som fortsatt g...