Deze dag was zo ontzettend saai, dat ik echt heel blij was dat deze afgelopen was. Het was middag en de zon brandde nog volop toen Harry en ik de kassen van Herbology verlieten.
'Dus, klaar voor het badje?' grijnsde ik.
Harry keek me aan en knikte.
'Echt geen zwembroekje?' vroeg hij me nog na.
Ik gaf hem speels een duw.
'Geen haar op mijn hoofd. Geef toe, het wordt toch wel tijd? We hebben al drie jaar lang verkering en ik heb je nog nooit gezien zonder kleren aan.'
Harry knikte.
'Je hebt een punt.'
'Tenzij je niet wilt,' mompelde ik. 'Het hoeft niet.'
Harry pakte mijn hand vast.
'Natuurlijk wel,' glimlachte hij en hij gaf me een zoen.
Daarna pakte hij mijn hand vast en trok me mee naar de badkamer van de klassenoudsten. Het was ontzettend prachtig. Ik kon niet begrijpen dat iemand nog ooit uit dit bad zou komen. Er was een immense kraan met verschillende buizen waar water uit kon komen. Harry zette ze aan en er kwam uit alle kranen een andere kleur met zeep. Aan de rechterkant stond zelfs een duikplank.
'Wow!' gilde ik opgewonden.
Harry beet glimlachend op zijn lip.
'Ik weet wel wat ik met mijn meisje afspreek. Zal ik je uitkleden?'
Ik knikte.
'Verwacht geen schoonheid onder de kleren,' waarschuwde ik hem. 'Ik ben nogal toegetakeld deze zomer.'
Harry keek me aan en gaf me een kusje.
'Je bent altijd mooi, schatje.'
Langzaam begon hij de knoopjes van het blouseje van mijn schooluniform los te knopen en ik perste mijn lippen op elkaar. Dit was best wel spannend, voor zowel Harry als ik. Mijn bh werd voor hem zichtbaar.
'Schattig,' grijnsde hij.
Ik had voor de gelegenheid een rood met zwarte bh aangetrokken. Harry sloeg het blouseje over mijn schouders en legde het op de vloer neer. Hij zakte door zijn knieën en deed mijn rokje los. Enkel in mijn kniekousen en ondergoed stond ik voor hem. Ik keek naar de littekens op mijn buik, armen en en borst en zuchtte. Hoe kon hij me nu ooit nog mooi vinden? Ik zag er niet uit. Heel teder en langzaam deed Harry mijn kniekousen uit.
'Til je voetje op, schatje,' glimlachte hij.
De kniekousen belandden naast het rokje en blouseje op de grond. Harry keek me aan en beet op zijn lip.
'Hoe kun jij ooit zeggen dat je niet mooi bent,' fluisterde hij in mijn oor en hij gaf me een zoen.
Ik glimlachte zwakjes en voelde hoe Harry met moeite mijn bh losmaakte. Ook deze viel op de grond. Plotseling voelde ik me ontzettend kwetsbaar. Alsof hij iets met me zou doen. Ik had al vaker in deze situatie verkeerd en toen was er iets heel anders gebeurd, iets waar ik echt niet aan wilde terugdenken. Mijn slipje deed hij ook heel langzaam uit en hij bekeek me even.
'Je bent echt het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb,' mompelde hij. Heel lief en voorzichtig streelde hij het litteken op mijn borst, dat nog een beetje rood zag.
'Wie heeft jou dit aangedaan?''Dus mijn eigen dochter durft geen zweepslagen te geven?' grijnsde papa gemeen.
We stonden in de kerkers. Papa, ik, Bellatrix, Snape, Lucius en een Muggle van een jaar of vijfendertig, die, voordat hij gedood werd, nog wat zweepslagen van mij zou krijgen.
'Ik durf het wel,' fluisterde ik, 'maar ik doe het niet, my Lord.'
'Je weet wat dat betekent, toch?'
Ik knikte en staarde naar de vloer.
'Lucius, breng de muggle naar zijn cel, Bellatrix, kleed Elena helemaal uit.'
Mijn ogen werden groot, maar ik stribbelde niet tegen. Bellatrix scheurde meedogenloos mijn kleding kapot en sloeg me op mijn blote billen om me wat extra vernederd te voelen. Papa grijnsde en pakte mijn pols vast, die hij vastmaakte aan het plafond. Hij deed hetzelfde met de ander en ik stond in een heel erg oncomfortabele positie. Mijn tenen raakten net de grond.
'Zo,' zei papa en met zijn koude hand streelde hij mijn haren. 'Bellatrix, ik wil dat je de pijnlijkste zweep pakt.'
Ik keek naar Snape. Hij keek me meelevend aan.
'My Lord- ' mompelde hij. 'Kan Elena dat wel aan?'
'Dat maakt me niets uit, Severus. Ik heb niets aan een dochter die te laf is om een van mijn gevangenen te straffen.'
Bellatrix lachte toen ze de zweep aan papa gaf. Ze kwam gevaarlijk dichtbij staan en haalde haar scherpe nagel over mijn wang, waardoor ik meteen een spoor bloed voelde.
'Bedankt, Bellatrix,' zei papa oprecht. 'Elena, je zal van mij honderd zweepslagen krijgen.'
'My Lord - !' snikte ik bang. 'Alstublieft!'
'Wat? Ik denk dat je van geluk mag spreken als je nog leeft hierna.'
Ik sloeg mijn hoofd hulpeloos naar achteren en kreeg de eerste zweepslag over mijn benen. Ik gilde het uit en tilde mijn voeten een beetje op.
'Ik wil geen geluid en ik wil al helemaal niet dat je beweegt, meisje,' grijnsde papa. 'Anders maak ik er tweehonderd en een marteling van.'
Ik schrok. Dat kon ik niet aan, dus ik bleef stil. Hij sloeg me overal. Eerst mijn benen tot er geen onaangeraakt plekje meer was, daarna mijn buik en armen, borsten en gezicht en vervolgens ging hij verder naar achteren, waar hij eerst mijn billen kapot sloeg, daarna mijn rug verminkte en vervolgens mijn knieholtes en de achterkant van mijn benen bewerkte. Mijn huid was gespleten en het bloed drupte op de vloer. Papa deed de zweep in mijn mond en liet iedereen nog even een rondje om me lopen, om zo zijn heldendaad te aanschouwen.
'Ik denk dat ik je hier de rest van de dag laat,' zei hij gemeen en hij drukte met zijn vinger over de gemaakte striem op mijn gezicht. Een beetje bloed bleef achter op zijn vinger en hij veegde dat af aan mijn hand. 'Ik zou het niet erg vinden als je dit niet overleeft, schatje.'
Ik slikte en toen iedereen weg was, huilde ik het uit. Ik keek omlaag en zag mijn striemen. Het was heel erg. Mijn borsten waren zo erg verminkt dat Harry me meteen zou verlaten als hij me op deze manier zou zien.
Dit was een van de momenten waarbij ik liever dood was dan levend. Dit was een van de momenten waarbij ik zeker overwegen had me te laten vermoorden, maar iemand hield me tegen dat te doen en die persoon kenden we allemaal.Harry keek me verschrikt aan.
'Dat heb je nooit verteld!'
'Ik wilde niet dat je dacht dat ik medelijden wilde,' fluisterde ik.
'Ik wil niet dat je dit nogmaals voor mij verzwijgt,' zei Harry. 'Elena, wat jij hebt meegemaakt, is heel erg. Daar kun je niet mee rondlopen zonder dat je dat nota bene aan je eigen vriendje verteld hebt.'
'Sorry,' mompelde ik. 'Echt.'
'Ik kan niet boos zijn,' zei hij. 'Niet nu.'
Ik keek hem aan en begon hem ook uit te kleden. Harry was prachtig. Hij had een gespierde borstkas en zijn armen zagen er getraind uit.
'Je hebt je best gedaan deze zomer,' grijnsde ik terwijl ik kusjes gaf op zijn schouder.
'Alles voor jou, mijn liefste,' glimlachte hij.
Ik deed moeiteloos het knoopje van zijn broek los en trok deze, tegelijk met zijn onderbroek, naar beneden. Zijn erectie was al duidelijk zichtbaar en ik glimlachte.
'Ik wist niet dat ik zoveel indruk op je maakte.'
'Alleen je aanraking al,' mompelde Harry en toen ik hem helemaal uitgekleed had, tilde hij me in bad. We gingen op een verhoging zitten en ik genoot intens van het warme water. Ik ging dichter bij Harry zitten, maar Harry wist beter en zette me neer tussen zijn benen. Zijn erectie kwam tegen mijn billen en ik genoot van het opgewonden gevoel dat het me gaf. Harry sloeg zijn armen om me heen en hield me stevig vast terwijl hij me kusjes gaf in mijn nek.
'Je bent het meest mooie meisje in mijn leven,' kreunde hij en heel teder en voorzichtig, alsof ik van porselein was, kneedde hij mijn borsten. Ik beet op mijn lip. Dit gevoel was onbeschrijfbaar. Dit samenzijn had ik gemist in mijn leven. Het intiem bezig zijn met de persoon waar ik het meest van hield. Plotseling tilde Harry me op en gooide me een eindje verder het water in.
'Je bent echt ontzettend licht,' zei hij. 'Ik kan je gemakkelijk optillen.'
Hij kwam wat dichter bij me staan. Het bad was zo diep dat we er beiden net in konden staan. Harry pakte me vast bij mijn billen en tilde me iets omhoog. Ik klemde mijn benen om de zijne en gaf hem een vurige zoen.
'Oh, wat maak je me gek,' kreunde Harry toen ik mijn lippen losliet.
'Ik weet het,' fluisterde ik
JE LEEST
We found love right where we are ~ Voldermort's daughter
Fanfiction"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are." Elena Merope Riddle, dochter van Voldemort, heeft het niet makkelijk. Ze beseft heel goed dat de plannen van haar kwaadaardige vad...